Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Voleuse »

Okee ik ben ongesteld geworden en mijn borsten doen ZOVEEL PIJN ineens. Echt ik hoef maar een beetje tegen een tepel aan te stoten en ik ga door de grond. Wou dat ik ze naar binnen kon klappen :P. Iemand tips hiertegen want ik heb dit nog nooit zo gehad.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef: 23 jul 2019, 09:44 Okee ik ben ongesteld geworden en mijn borsten doen ZOVEEL PIJN ineens. Echt ik hoef maar een beetje tegen een tepel aan te stoten en ik ga door de grond. Wou dat ik ze naar binnen kon klappen :P. Iemand tips hiertegen want ik heb dit nog nooit zo gehad.
Extra vulling in je BH. Vulling is je vriend!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door leonietje »

Magnesium bij slikken heb ik online ergens gelezen (ik had zelf veel tekenen van magnesium tekort) maar ik heb gewoon ook met magnesium elke maand veel pijn in mn borsten. Ik heb op ali deze:
https://s.click.aliexpress.com/e/fZI9xFS besteld om over mn bh te dragen zodat het wat extra stevigheid bied. En verder uitzitten tot ik daadwerkelijk ongesteld ben geworden dan is het ook meteen over.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Voleuse »

Ik zit nu inderdaad in mijn pushup BH en dat helpt wel iets :).
Ben benieuwd of dat topje wat is leonietje, het ziet er best leuk uit eigenlijk maar ik heb wel vaker dat soort dingen op Aliexpress besteld en vaak is het erg teleurstellend :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Mineralen idd. Bij mij was het koper/zink balans zoek. Toen ik krachtvoer bij at wat inderdaad hoog in koper was. Wat zink gaan bijslikken (en toen ik aangesterkt was minder van dat andere spul waar meer dan gemiddeld koper in zat) en toen was het weer over. Sindsdien nog wel eens gehad, dan dieet-review gedaan en idd hoog koper (of multivitamine met koper o.i.d.) en dezelfde oplossing hielp altijd. Koper is net als ijzer en ander mineralen: wel essentieel, maar teveel van het ding zelf, of relatief te weinig van het andere, en dan heb je last van dingen.

Ik kan me goed voorstellen dat magnesium ook een rol kan spelen op dezelfde manier. En magnesium is inmiddels vaak schaars in de bodem vanwege de intensieve landbouw, dus ook voeding waar het normaal wel in zou zitten heeft vaak minder hoge gehaltes en tegenwoordig kan iedereen makkelijk een beetje magnesium tekort hebben.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door leonietje »

@voleuse ik heb nu 6 van die topjes om dezelfde reden en ze zitten prima
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door leonietje »

@ravelijne hoe kom jij erachter of je daar te kort van hebt. Ga je naar de huisarts of probeer je gewoon dingen te eten die wat meer koper/zink bevatten? Ik vind het altijd zo lastig. Wanneer eet je genoeg van iets en wanneer te veel? Ik heb een tijdje de eetmeter van voedingscentrum ingevuld en daar bleek dat ik echt veel te weinig zuivel at.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Ik wist toevallig dat dat krachtvoer heel hoog in koper was en dat het een risico was. Magnesium tekort is heel veel voorkomend. Soms laat ik iets meten, maar het is ook niet allemaal te meten. Soms ook idd een kwestie van proberen (en dat weet je ook meestal nooit helemaal zeker of het daar idd aan lag, of dat je je door iets anders of bij toeval beter ging voelen, maar soms heb je na een tijdje of als het altijd voorspelbaar werkt wel een redelijk goed idee).
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Voleuse »

Waarom is wasbaar maandverband bijna allemaal wit? Of met cutesy diertjes erop? Ik wil niet over diertjes heen bloeden? Ik heb pas na een tijdje zoeken een zwarte kunnen vinden terwijl dat me de uitgelezen kleur lijkt voor dit soort dingen. Maar goed.
Ik ben dus eindelijk aan het overstappen op niet-wegwerp.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door kitten »

Hm, goed punt.

Ik hou me overigens aanbevolen voor miskopen en dergelijke, want wasbaar maandverband is ideaal om naar Gambia te sturen! Ook als je het al eens gebruikt hebt (maar dan wel gewassen dus 🤣🤣).
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Crownless »

Mag ik een linkje Voleuse?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door chell »

Ik heb ook zwarte!

Ook wel wat miskopen trouwens! Ik zal ze meenemen als ik je weer eens ergens zie kitten
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door phedre »

wit is ws omdat dat 'gewoontegetrouw' makkelijker in de kookwas gaat? :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Wat Phedre zegt. Plus dat het niet irriteert of allergieën triggert in mensen met een gevoelige huid. Van de textielverf-allergie-stofjes zit in zwart het meeste van dat spul. Ik vind het wel leuk dat ze nu in allerlei kleurtjes verkrijgbaar zijn, maar zelf ga ik voor wit.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Voleuse »

Crownless schreef: 01 aug 2019, 22:44 Mag ik een linkje Voleuse?
https://www.cutecotton.nl/honour-your-flow-daypad

Wat waren jouw miskopen dan chell? Zodat ik die kan vermijden/hopelijk niet daarnet gekocht heb :P.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie