Versieren of versierd worden?

scorpi

Re: Versieren of versiert worden?

Bericht door scorpi »

JJV schreef:troost je
ik kan't ook niet
(in setting van .. loop een bar binnen.. versier iemand.. no way)

gelukkig flirt ik dan weer wèl goed..
en weet ik soms in m'n 'onschuld' dusdanig maffe dingen te zeggen dat mensen zich niet al te beledigd voelen als ik met ze praat

complimenteus en niet al te duidelijk hebberig zijn.. schijnt ook te helpen
eeeeeh..weet je zeker dat je MIJ niet beschrijft ??? :shock: en hebberig? ken ik nie...not my middle name iedergeval.. :smiley_confused:

scorpi is zeer verbaasd want dat heb ik ook..maffe dingen zeggen enz enz
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Versieren of versiert worden?

Bericht door JJV »

;) wie weet zit't aan de muziekvoorkeur vast
~\v/~
scorpi

Re: Versieren of versiert worden?

Bericht door scorpi »

gngngng....chapo jjv die zit :lol:

ik moet wel zeggen dat ik jou altijd een beetje plaag met mijn muziekvoorkeur hoor.ik ben een heuse muziek-kliko.
lekker of-toppic maar swah

knuffie
scorpi
curious

Re: Versieren of versiert worden?

Bericht door curious »

wil wel versierd worden eigenlijk ... ben ook niet zo'n held met op anderen af stappen, zeker niet IRL. Toch te onzeker en bang dat een ander mij toch nooit leuk zal vinden ....
Online is dat wel wat makkelijker, maar zelfs dan word ik graag gejaagd ... overigens ben ik dan wel weer zo "arrogant" (???) dat ik dan wel graag zelf bepaal door wie ik gejaagd wil worden :icon_wink:
Realspawn

Re: Versieren of versiert worden?

Bericht door Realspawn »

Geen moeite met iemand laten blijken dat ik haar leuk en interessant vind. Echter de doorslag
op versieren mag van haar komen voel ik me een stuk prettiger bij grinnn (Groen licht)
Zodra ik merk dat zij op mijn opmerkingen kan inspelen schiet alles sneller op.

Wat BDSM betreft ben ik 2x gevonden zonder dat ik jacht maakte :)
chanel echter is na 1,5 jaar koffie date uitnodigingen uiteindelijk overstag gegaan :twisted:
Uiteindelijk vind ik gevonden worden en op een versierende manier uitgehoord worden erg leuk
dus ik wacht met smart op die ware ;)
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Versieren of versiert worden?

Bericht door cinderella »

Wel een leuk topic om weer eens te openen.

Ik ben een ramp met versieren. Ik kan totaal niet inschatten wie mij leuk vind en wie niet. Mannen die me leuk vinden, dan moet ik altijd van een ander horen dat er met me geflirt wordt. En als ik denk dat er met me geflirt wordt, dan blijkt dat nooit zo te zijn. Wat dat betreft ben ik hopeloos. Flirten durf ik zelf trouwens niet. Veels te bang dat ik dat dan doe bij iemand die me helemaal niet leuk vind. Doodeng dus.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Versieren of versierd worden?

Bericht door kitten »

Leuk, oude topics! Ik zie nu wel dat een post van mij is weggemod. Geen idee meer waarom. Ja, iets met die RB.

Overigens merk ik dus dat ik veeeeel minder flirt sinds een half jaartje. :) Was het toch deels ook een deel van mij dat nog iets zocht... :)
Cera

Re: Versieren of versierd worden?

Bericht door Cera »

Ik hoor wel eens van mannen dat ze denken dat ik met ze flirt terwijl ik me hier niet van bewust ben, totaal niet geïnteresseerd in hen ben en in mijn beleving alleen maar aardig ben. Sinds mijn jonge jaren ben ik al het meisje waar jongens/mannen verliefd op worden omdat ik zo lief en aardig ben. Blijkbaar is vriendelijkheid zonder bijbedoelingen iets dat sommige mannen niet kennen.
samarinde

Re: Versieren of versierd worden?

Bericht door samarinde »

ik ben echt verschrikkelijk slecht in versieren. dan sla ik echt helemaal dicht. naar nieuwe mensen toe ben ik altijd eerst heel erg verlegen. tot ik de persoon in kwestie een beetje ken, dan houd ik mijn mond niet meer.

dus ja, dan blijft er weinig over naast versierd worden...
Gesloten