steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

Mini-mij krijgt een stukje taart van Phedre en is daarmee snel weer op normale proporties. Phee kan wel een feestje geven, dus al snel is het zo leuk dat Hera de gezelligheid ook niet kan weerstaan en ze komt vanzelf naar buiten.

Ik ben inmiddels wel weer aan een beetje rust toe en ga in de bunker rustig op de bank liggen om bij te komen.

Mijn bunker!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: steel de bunker

Bericht door eireann »

Ravelijne is een Assepoester slaap gevallen, de sneeuwitje dwergen komen haar met bank en al halen om haar langs verschillende prinsen te brengen die haar kunnen zoenen.

ik sluip er achteraan naar binnen! MIJN Bunker!
**Self Rescuing Princess**
tim boektoe

Re: steel de bunker

Bericht door tim boektoe »

Ik kom zeven jaar later als eireann even niet oplet met de brommer, bind m achterop en rij ermee naar mijn ambachtelijke slagerij, draai er een hamburger van en eet m op op een bedje van sla.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

Even de regels lezen aan het begin. Volgens mij ben je buitenspel. ;)
tim boektoe

Re: steel de bunker

Bericht door tim boektoe »

dat bedacht ik me twee seconden nadat ik t verstuurd had :P maar ik kan het geloof ik niet verwijderen?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: steel de bunker

Bericht door kitten »

:schater:

Ik volg tim boektoe terwijl hij naar het vliegveld ga. Daar fluister ik een douane beamte in dat ik hem witte bolletjes had zien slikken en dat ik ook niet weet wat het was, maar dat ik het er maar verdacht uit vond zien. Ze pakken hem op en sluiten hem op in een cel. Jammer voor tim, ze laten hem niet gaan voor hij op de speciale wc heeft gepoept. Uiteraard verschijnt *ploep* de bunker. Dat moet pijnlijk zijn geweest, zo'n grote bunker! De douane was daar niet naar op zoek en terwijl tim nog vruchteloos protesteert, wordt de bunker in een afvalcontainer geflikkerd. Een als vuilnisman verkleedde kitten rijdt met vuilniswagen het terrein op, leegt de container en gaat ermee vandoor. Eenmaal buiten spuit ik de bunker GOED schoon en knik tevreden.

MIJN bunker!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: steel de bunker

Bericht door Voleuse »

(hahaha hij ging zeker op reis naar timboektoe hahaha)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: steel de bunker

Bericht door eireann »

kitten wordt hardhandig van het vliegveld terein verwijdert. Ze heeft geen autorisatie daar te zijn.
Ik ben met een nep-toegangspas en een nep-uniform zonder problemen het terein op gekomen. MIJN BUNKER
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: steel de bunker

Bericht door Jezebel »

Anne rent de bunker uit om over te geven omdat ze door de zwangerschapshormonen kotsmisselijk is, ik ga de bunker snel binnen en doe de deur dicht. MIJN BUNKER!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Asatru

Re: steel de bunker

Bericht door Asatru »

Draait heel hard de meest afgrijselijke muziek voor de ingang van de bunker. Na een tijdje kan Jezebel er niet meer tegen en vlucht de bunker uit.

Mijn bunker
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: steel de bunker

Bericht door Jezebel »

Hehe, ik begon het al benauwd te krijgen na al die tijd. Veel plezier in de bunker!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Ollie

Re: steel de bunker

Bericht door Ollie »

Aangezien Asatru de bunker nu lang genoeg in bezit heeft gehad, heb ik de huur per direct opgezegd en heb Asatru laten verwijderen door de admin en zijn mods.

MIJN bunker.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: steel de bunker

Bericht door eireann »

Maar ollie had het papierwerk niet schriftelijk in drievoud ingediend dus de bunker vervalt aan de mod.

Mijn bunker!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: steel de bunker

Bericht door JJV »

* houdt Rozetje omhoog *
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: steel de bunker

Bericht door eireann »

*geeft bunker aan JJV*
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie