Horny as hell

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
oeps2

Re: Horny as hell

Bericht door oeps2 »

superdruk
en ook nog geil
:smiley_panic:
gewoon alles tegelijk doen :schater:
moet kunnen
phedre

Re: Horny as hell

Bericht door phedre »

chippie_ schreef:heb jij ff geluk..... :lol: elk nadeel heeft zo zijn voordeel ;)
welk nadeel bedoel je? kan er niet zoveel nadelen aan ontdekken hoor:) ben wel redelijk happy eigenlijk momenteel:)
phedre

Re: Horny as hell

Bericht door phedre »

CHIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wanneer leer je nou eens dat dat geen nadeel is!!!!!
tuurlijk zal het gerust af en toe een moeilijk moment opleveren, maar Petruss en ik wisten allebei dat dit ooit zou gaan gebeuren en ik heb nog steeds heel veel rust tussen mijn oren over de beslissing die ik heb genomen en over het feit dat jij er bent. Ga jij die lange nu maar lekker gelukkig maken... dat heeft hij hartstikke verdiend en nodig en zo allemaal en ik kan me vervelender kandidaten daarvoor voorstellen voor hem... en het gaat wel goedkomen hoor:) Ik ben nu ook vele malen sterker dan paar jaar geleden en zo..

dus ik wil NOOIT!!! meer van je horen dat het een nadeel zou zijn, dat jij flieft bent op Petruss en hij op jou!!!!
fantashe

Re: Horny as hell

Bericht door fantashe »

te moe om geil te zijn....

*haakt dus ff af*
mej.s

Re: Horny as hell

Bericht door mej.s »

*dit met een knipoog lezen* Jee weten jullie nog steeds niet hoe meer je op het internet bent hoe minder tijd je hebt om geil te zijn en dat door je lijf te voelen. Ga de tijd dat je hier bent nou daar eens insteken en voor de mannen letterlijk, LOL.


* heeft het erg naar haar zin met 2 mannen in het leven die niet echt in de buurt wonen, dus niet altijd voor handen als het kriebelt. Maar er is sms en foon, hele lekkere lange telefoongesprekken... ;-) *
YOY

Re: Horny as hell

Bericht door YOY »

......en er bestaat ook nog zoiets als de erotische filmzaal in de bios, je komt daar van alles tegen ook drooggeilers en fakers, maar das een hoge noodscenario alhoewel voor BDSM minder geschikt.
YOY

Re: Horny as hell

Bericht door YOY »

.....dus vrouwen als je man 'even sigaretten gaat halen' :-)
poes

Re: Horny as hell

Bericht door poes »

Inderdaad opvallend juffie: eerst instant seks en nu dit weer... Tisseraandehand? Helpt het delen van zulke hoge nood hem te verzachten?


Of: wordt je dan overstelpt met aanbiedingen? Dan moet ik het misschien ook eens proberen.

groet,


poes
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Horny as hell

Bericht door juffie »

Grinnik :lol:

Instant seks was serieus bedoeld. Zo van: Goh, hoe pakt de goegemeente dat aan, als ze zo'n bui hebben.
Het horny topic is meer bedoeld als een plek om je af te reageren. Net zoiets als het stuitertopic.

Nu kan ik trouwens wel melden dat het instant seks topic (zonder dat ik er per se die bedoeling bij had) wel een erg leuk resultaat heeft opgeleverd... :hypocrite: Ik zou er niet al te veel conclusies aan verbinden, en in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar, Yeah, it worked for me! :static:

Waardoor ik dus vervolgens weer een horny topic heb geopend, want ja... Als het duveltje eenmaal weer uit het doosje is, evolueert het vanzelf in Rupsje Nooitgenoeg... :oops:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Horny as hell

Bericht door JerryM »

Ok, denk dat ik over m'n sociale/domdropje ben, nu ben ik geil.

Hey, jij...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Horny as hell

Bericht door juffie »

JerryM schreef: Hey, jij...
Hahaha, nu klinkt het een stuk gebiedender dan de vorige keer. :biggrin: Wat een komma al niet kan doen..

Hey jij...
vs
Hey, jij...

Fuck, hebben we ook een stuitersmiley?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Horny as hell

Bericht door kitten »

:bounce:
:poing:
:stuiter:
:spring:

nee...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Horny as hell

Bericht door kitten »

Afbeelding of Afbeelding?
poes

Re: Horny as hell

Bericht door poes »

Waar heb je die vandaan?


liefs


poes
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Horny as hell

Bericht door kitten »

Google. :icon_biggrin:
Plaats reactie