Come to the Dark Side... We have cookies!

Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door juffie »

Okee, omdat kitten hier op dr mobiel bezig is en het ff niet ziet zitten om een nieuw topic aan te maken:
kitten schreef: Speaking of which, de mensen die hun nilla omgeving hebben verteld... hoeveel mensen hier hebben meegemaakt dat die nilla vervolgens zelf ook iets ontdekt bij zichzelf? Qua Dominantie of onderdanigheid bedoel ik?
MILF :grin_ani:
deugnietje

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door deugnietje »

cookies??? ik wil, ik wil :static: :static: :static:

hebbe :twisted:
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Dat was de vraag niet :slaan:
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
deugnietje

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door deugnietje »

hee hee, gaan we meppen? :zweepje:

kweet t, maar als ik cookies zie of ruik...... :static:

nee die vriendin van me heeft er (nog) niks mee gedaan..
wie weet, ik hou haar in de peiling ieg ;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door kitten »

Ik heb Smorph geperverteerd. Raven heeft zichzelf geperverteerd en kwam daarna mij opzoeken, omdat ze me herkend had op WS. :mrgreen:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door juffie »

Mijn beste vriend heeft zeker wat met de Dark Side. Toen ik hem vertelde van mijn kinky kant, vroeg hij heel geinteresseerd door en kon hij zich bepaalde dingen voorstellen dat hij daar zeker ook wat mee heeft. Stukje overheersen, stukje dwingen, seksuele dienstbaarheid enzo. Zwepen, klemmen, pijn, dat soort dingen, daar kon en kan hij zich niet zoveel bij voorstellen, maar de andere dingen wel.

Ik praat met hem ook vrijuit over de meeste dingen die ik meemaak.

Sinds kort heeft hij een vriendin en met haar doet hij ook zeker dingen waarvan ik tegen hem heb gezegd: 'Wanneer zie ik je op WS en wanneer ga je mee naar een feest?' :mrgreen:

Hij is echt wel Dominant en zij is echt wel onderdanig, alleen zien ze het zelf nog niet. Denk ik. En het 'label SM' is natuurlijk ook best groot en eng enzo. Maar goed, wat zij nu doen, is hetgeen waardoor ik ook ooit ben begonnen en geinteresseerd ben geraakt en dus verder ben gaan zoeken.

Leuk! Nilla's perverteren! :clown:
MILF :grin_ani:
noni

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door noni »

Mijn broer en schoonzus zijn heel erg nilla,
maar door mijn verhalen heeft zij me wel veel vragen over bijvoorbeeld een bondage gesteld.
Ik heb haar aangeboden (met eerst een grapje, later serieus):
haar een bondage te geven, kleding er over heen aan trekken,
en op die manier haar man te verrassen.
Dit gaat zeker nog een keer gebeuren, reken maar :)
deugnietje

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door deugnietje »

wij proberen onze buren te perverteren :mrgreen:
ze klaagden over geluidoverlast...... :oops:
en ik heb geopperd dat ze het zelf eens moesten proberen, zou een stimulans voor hun ingedutte sexleven kunnen zijn....... :hypocrite:
Hecubah

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door Hecubah »

Tegen mijn vaste vrienden groep had ik wel verteld dat ik bezig was met kinky dingen, en 1 van hun heeft me echt heel hard veroordeeld en we hebben een maand ruzie gehad. Hij wou me alleen maar 'beschermen', maar het liep niet zo lekker. Dat ik zo koppig als de pest was hielp ook niet echt mee.
Anyhow, nu heeft hij een sort-off kinky vriendje, en zijn ze bezig met zelf dingetjes ontdekken, en kwam hij zelfs in de winkel langs om handboeien uit te zoeken :lol:
elise

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door elise »

Toen ik m'n coming out had .. groot woord, want ik liet gewoon alle SM items rondslingeren dus iedereen zag vanzelf wel zwepen of boeien liggen op tafel.. vonden al m'n vrienden het vooral heel interressant.

Een vertelde dat ie al eens naar zo'n club was geweest met m'n broertje, de ander vertelde me dat hij toch ook wel van wat dominantere vrouwen hield (is ie ook mee getrouwd, al is het wel vanilla, maar zij is echt wel de baas in huis) en een derde goede vriend vond het zo interessant dat hij ook een tijdje op dezelfde chat zat als ik, en m'n toenmalige vriendin heeft hem ook wel eens een sessie gegeven en hij heeft ook wel eens bij ons gekeken.
Hij kan er verder niks mee, want z'n vrouw wil er niks van weten.

Maar afwijzende reacties heb ik helemaal niet gehad eigenlijk.
hooguit wat 'tis mijn ding niet' reacties van wat kennissen, maar wel zonder oordeel naar mij toe.

of ik nou van die openminded vrienden had, of dat het aan mij lag en ik zo open en eerlijk was weet ik niet. Maar ze wilde allemaal best wel een koekje proberen :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door Mack »

Ik heb, nadat ik "Twisted Tango" op de Showboat had opgevoerd, het een goeie dansvriendin verteld. Eerst zei zij dat ze daar niets mee had, nu heeft zij een leuke maso vriend.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
puppysjors

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door puppysjors »

Ik heb Pester verteld over mijn kinks, toen dacht hij eerst zelf een sub te zijn, maar thnk God, dat hij toch Dominant bleek... En nu wonen we dus heerlijk aan de darkside :twisted:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door Sabrina »

Ik heb Romanticide meegesleurd naar de cookie-kant, daarover hoef ik niet te zeggen hoe het geëindigd is denk ik...
Verder heb ik een vriendin van de middelbare school verteld van m'n voorkeuren, en die was ook wel een beetje kinky. Een vriendin van Romanticide is nu volop aan het experimenteren met ons en is behóórlijk kinky, verder... Nog een vriendin van mij van de middelbare school die best kinky trekjes vertoonde, ook een ervaring opgedaan heeft met Romanticide op een JF maar toen toch weer terug ging naar haar zeer preutse, vanillavriendje. Die is stiekem wel kinky, maar kiest voor haar vriend en hoopt dat hij het haar t.z.t. gaat kunnen geven :).

Toch nog best veel mensen geperverteerd dus, vind ik :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door faery »

Crownless!

Nu ja, die heb ik niet geperverteerd, wel de goede kant op geduwd :mrgreen: En zo ook bij een paar andere vrienden van mij, geloof ik.

Verder sta ik op het punt een medebestuurslid van me te perverteren :mrgreen:
JannaGrace

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door JannaGrace »

Ja... Best wel wat mensen.
Mijn dinnetje K. is nu zelf op zoek naar een Dom en een paar anderen die danwel Dom of sub gevoelens hadden zijn met partners gaan experimenteren en zijn nu happy kinky koppels!

Yay! *muncht koekjes*
Gesloten