reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
Kiyan

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Kiyan »

eireanne schreef:Misschien kan je meer geld voor hem vangen door een soort lease/ koop-huur overeenkomst :) Of wacht, dan zou je een pooier worden :D
Is speculeren een idee anders?
eireanne schreef:.... Soort van wel naar de hemel willen maar niet dood willen gaan :D
LOL :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door eireann »

De hemel heeft gewonnen, ik heb mijn profiel weer zichtbaar gemaakt. 1 van de eerste reacties:

"k kan er natuurlijk een heel verhaal van maken. Maar wat ik zoek is vrij simpel. Ik zoek een vrouw die ik oraal, vaginaal en anaal kan uitwonen en een beetje rond kan meppen. Die haar bek houdt als ik ergens anders mee bezig ben. En niet hysterisch gaat kren als ik haar op haar bek timmer Een vrouw die gewoon begrijpt wat haar plaats is en waar een vrouw voor dient."

ehm... charming... laat maar.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door kitten »

ja, charming idd... :nooo:
Innercircle

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Innercircle »

:mrgreen: Lol die zal het ver schoppen nog als hij zo doorgaat hahahaha
Lucifer Morningstar

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Lucifer Morningstar »

Nou ja op zich wel duidelijk, to the point en eerlijk. En er zijn vast meer mannen die zoiets stiekem wel willen. :twisted:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door juffie »

kitten schreef:ja, charming idd... :nooo:
Lucifer Morningstar schreef:Nou ja op zich wel duidelijk, to the point en eerlijk. En er zijn vast meer mannen die zoiets stiekem wel willen. :twisted:
Ik zie een typisch gevalletje Mars vs. Venus hier. :clown:
MILF :grin_ani:
Lucifer Morningstar

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Lucifer Morningstar »

echt weer een reactie van een vrouw die niet snapt waar ze voor dient :twisted:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door kitten »

Jongetje zegt dat juffie dat wel weet. :biggrin:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door juffie »

Que? jongetje?
MILF :grin_ani:
Tári

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Tári »

eireanne schreef: "k kan er natuurlijk een heel verhaal van maken. Maar wat ik zoek is vrij simpel. Ik zoek een vrouw die ik oraal, vaginaal en anaal kan uitwonen en een beetje rond kan meppen. Die haar bek houdt als ik ergens anders mee bezig ben. En niet hysterisch gaat kren als ik haar op haar bek timmer Een vrouw die gewoon begrijpt wat haar plaats is en waar een vrouw voor dient."
Die kreeg ik ook haha


Maar eerlijk is eerlijk: hij weet waar hij over praat :ugeek: (sarcastisch bedoeld)
silence

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door silence »

Grinn...hij is best wel grappig.
Bij mij zou zo een mail/reactie meteen in de kliko eindigen, maar hij is best wel "apart".
colet

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door colet »

Ik moet er eigenlijk ook om lachen.
Zou dit een geval zijn van Grote mond, klein hartje. Of grote mond, kleine daden?/
Vast wel!
Vroeger zei ik vaak dat mannen die zo hard riepen over seks en hoe groot en hoe goed enz: hoe harder ze roepen, hoe minder ze doen.
Zou dat ook waar zijn??
Gilraen^

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Gilraen^ »

ja ;)
colet

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door colet »

vertel 'ns ;)
rubyvita

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door rubyvita »

eireanne schreef:"k kan er natuurlijk een heel verhaal van maken. Maar wat ik zoek is vrij simpel. Ik zoek een vrouw die ik oraal, vaginaal en anaal kan uitwonen en een beetje rond kan meppen. Die haar bek houdt als ik ergens anders mee bezig ben. En niet hysterisch gaat kren als ik haar op haar bek timmer Een vrouw die gewoon begrijpt wat haar plaats is en waar een vrouw voor dient."
Oi...nee daar word je niet vrolijk van :|

Even een aangepaste versie:

Ik kan er natuurlijk een heel verhaal van maken maar daar ben ik te gefrusteerd en te simpel voor. Ik zoek een vrouw die me nu eens niet emotioneel castreerd door zelfstandig te zijn en een eigen mening te hebben. Een vrouw die ik kan sturen, manipuleren en dusdanig kan controleren opdat ze nu eens een keer ( voor de verandering) niet bij me weggaat/loopt. :clown:
Plaats reactie