winkel voor kousen?

phedre

Re: winkel voor kousen?

Bericht door phedre »

zelfde vraag, zelfde antwoord bij kleinvakzaken hoor, terwijl anderen ze weer wel verkopen..
wat me er aan doet herinneren dat ik toch die ene nog af moet maken binnenkort....eens tijd voor maken:p
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: winkel voor kousen?

Bericht door pluis »

Ik ebruik meestal kousen van de V&D, maar dan wel die zonder plakrand. Plakrand = awful, in mijn nederige persoonlijke mening. Jarretels zijn fijn, en ik red het eigenlijk best goed met een gordeltje met twee klemmetjes per been. K ben ook wel een wat serieuzere, met drie klemmetjes, maar die vind ik niet beduidend lekkerder zitten. Ik kan er hoogstens de kouden wat hoger mee doen (handig met kortere rokjes) maar écht mooi staat dat toch al niet. Kouden horen gewoon pas halverwege je dijbeen te beginnen (vinnik dan, he?) en te hoog opgetrokken kousen staan niet mooi.

Dan maar n langer rokje kopen, ofzo :)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: winkel voor kousen?

Bericht door pluis »

Meestal zijn er rond kerst beduidend meer jarretelgordeltjes te koop, maar de Bijenkorf heeft ze volgens mij sowieso het hele jaar door. Ik vind zo'n gordeltje trouwens helemaal niet vervelend zitten :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: winkel voor kousen?

Bericht door eireann »

www.stockingshq.com :) levert ook in nederland !
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: winkel voor kousen?

Bericht door JJV »

eh, stout,paers, female & partners.. Honkemoller heeft een extra luxe boetiek.. En dan zijn er nog wat kous lingerie speciaal zaken . . Nooit echt op gordeltjes gelet. . Maar in elk van@die winkels volgens mij wel gezien...
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: winkel voor kousen?

Bericht door eireann »

Maar dat zijn dan wel de standaard gordeltjes, ik vind ze niet prettig voor de hele dag naar het werk bijv.
**Self Rescuing Princess**
linne{R}

Re: winkel voor kousen?

Bericht door linne{R} »

Mijn kousen koop ik in de plaatselijke seks shop. Ze hebben veel soorten. Vanwege mijn lange en stevige benen zijn kousen meestal te kort. Ze hebben daar tot xxxxxxl. Ik kies daar dan voor xxxl, die zitten helemaal hoog, knellen niet en zitten lekker. Doordat ze zo ruim zijn rollen ze ook niet af.
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: winkel voor kousen?

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

eireanne schreef:http://www.stockingshq.com :) levert ook in nederland !
En ook ik heb met deze winkel inmiddels goede ervaringen opgedaan :)

(voor kitten, alsof ik nooit iets goed heb te maken of zo!)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: winkel voor kousen?

Bericht door kitten »

StockingHQ idd. :biggrin:

Zelf kocht ik altijd plakkousen bij de HEMA. Recent weer eens aangedaan, ineens plakken ze niet zo goed meer. :icon_confused: Is er iets in de formule veranderd misschien? Er zit tegenwoordig ook een papiertje tussen de plakranden, dat vind ik dan wel weer fijn.

Maar tegenwoordig draag ik meestal echte kousen. Jarretelkousen dus. Ik kan met het gordeltje met 2 haakjes per been goed uit de voeten (*grin*) komen. Het viel me op dat de kousen speciaalzaak (!) keuze had uit maar liefst 2 soorten: zwart en wit. :th_smiley_faint: nee, dat schiet op! :roll: Ik bedoel, als ik een serieuze, speciale cognac wil, ga ik naar de slijter. Een bijzonder type draad, haal ik bij dat ene electronica speciaalzaakje. Voor een zeldzame apagornis ga ik naar de dierenspeciaalzaak. Maar wat ze bij de kousen speciaalzaak verkopen is exact hetzelfde als in de gewone winkels. :icon_confused: Hoe kan zo'n winkel blijven bestaan??

@juffie: verkopen ze ook jarretel kousen op de markt?

@chippie: ik vind dat reuze meevallen! Het went. :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: winkel voor kousen?

Bericht door juffie »

kitten schreef: @juffie: verkopen ze ook jarretel kousen op de markt?
Kweenie, ik ga morgen ochtend zelf nog ff een setje scoren, zal voor je kijken, en kan ik je eventueel mobiel bereiken?? :)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: winkel voor kousen?

Bericht door juffie »

Bummer...

De mensen van de bewuste kraam waren met vakantie. Hij was er dus niet. :evil:
Volgende week maar weer proberen...
MILF :grin_ani:
silence

Re: winkel voor kousen?

Bericht door silence »

@kitten, de hema kousen zijn idd veranderd sinds er een papiertje tussen zit, ze blijven minder goed zitten.

In het begin van het jaar fietste ik naar de action, en daar hadden ze stay-up kousen, kocht 2 paar en die zaten me toch lekker, ik meteen terug gegaan, nog een paar paar gehaald, laatst was ik er weer, maar kon ze niet meer vinden.
artemis

Re: winkel voor kousen?

Bericht door artemis »

Misschien een rare vraag maar hoelang gaan de kousen bij jullie gemiddeld mee?
Na 2 of 3 keer vind ik ze al niet meer kunnen en soms heb ik de pech dat ik er met 1 keer dragen al een ladder intrek. Ik haat die dingen maar soms staan ze zo leuk, maar draag ze dus te weinig eigenlijk, vanwege dit probleem.
pebbles

Re: winkel voor kousen?

Bericht door pebbles »

ik kan nooit leuke panty's, kousen of van die leggings vinden (die je veel zit tegenwoordig) vinden in mijn maat. grmbl..
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: winkel voor kousen?

Bericht door tessie »

Ik doe er over het algemeen ook maar 1 keer mee.... meestal komt er wel een ladder in, of van die haaltjes. Soms is er nog 1 kous goed, en die bewaar ik dan, voor als er van een volgend paar ook weer 1 stuk gaat.

Ik zag op die site die eireanne postte dat er ook jarretelgordels zijn met 6, 8, 10 en 12 clipjes. Maakt dat nog erg veel verschil (of is het meer voor de fetishlook ofzo?)? Want voor zover ik begreep, blijft het met 6 dus gewoon al heel goed en comfy zitten?
Gesloten