*kijkt even naar
recent succesverhaal*
Hmm...ik voel me even aangesproken wat die verhalen betreft. En eerlijk gezegd vind ik het jammer. Ik heb een hele site (zie onderschrift) vol verhalen die meer realisme hebben, een zeker inzicht geven in hoe een BDSM-relatie er werkelijk uit kan zien en dergelijke meer. Maar die zijn eigenlijk nooit zo populair geworden.
Wat mijn extreem verhaal betreft: dat moet je lezen als een fantasie. Enkel en alleen dat. Net zoals een actiefilm fantasie is (in werkelijkheid willen de meeste mannen niet echt een mitrailleur nemen en een hoop mensen overhoop schieten) en romantische komedies niet echt zijn (vrouwen weten ook wel dat ze niet echt verloren gewaande "prinsessen" zijn en mannen geen ridders op het witte paard) is ook dit iets dat je absoluut niet echt zou willen. Van een ander extreem verhaal herinner ik zelfs dat de auteur iets als "if you think about really doing any of this, suicide yourself now" erbij opmerkte.
Ik kan niet namens andere auteurs spreken (zeker niet de anonieme), maar ik denk ook zij wel weten dat een fantasie een fantasie is, en de realiteit de realiteit (

).
Goreaanse verhalen zijn een beetje een uitzondering. Die hebben een soort subcultuur waarbij delen overgenomen worden in hun echte relatie. Maar ook daarbij wordt het nooit 1-op-1 overgenomen.