Tandpasta, tijgerbalsem, etc,

CraZaay

Tandpasta, tijgerbalsem, etc,

Bericht door CraZaay »

Wie heeft er ervaring mee? Is tandpasta milder dan tijgerbalsem? Waar heeft het effect (buitenkant schaamlippen bijv, voel je daar iets van tandpasta)? Wat zijn ze gevaren?

Ik wil met iets milds beginnen namelijk :)
eireann
Site Admin

Re: Tandpasta, tijgerbalsem, etc,

Bericht door eireann »

De mint gels van de sexshop zijn veel fijner en heftiger dan de tandpasta. Tandpasta plakt en droogt uit.
**Self Rescuing Princess**
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Maar een stuk minder heftig dan tijgerbalsem neem ik aan? Kun je die gel er ook redelijk makkelijk af krijgen (zodat het na 4 keer douchen niet nog steeds in de fik staat)?

Owja: vaporub. Waar valt dat binnen het spectrum? :P
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

die andere twee heb ik nooit geprobeerd, de gel trekt vanzelf weg, douchen zal dat wel bespoedigen maar is niet echt nodig

*lekker*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*Doet ff een opmerking...*

Reminder: Ikke is zéér blaasontstekinggevoelig.
Reminder: Ikke moet volgende week weer gaan beginnen met werken.
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Mij lijkt tandpasta milder dan tijgerbalsem ja! Sowieso voel je tandpasta minder lang dan tijgerbalsem.
en als je niet precies weet of iemand iets fijn of niet fijn gaat vinden...of het zelfs akelig kan vinden, lijkt mij mild beginnen zelf fijner.
Nadeel van smeersels schijnt te zijn dat eenmaal ge- dan wel besmeerd...dat je het niet meer kunt weghalen of stoppen. Je moet de tijd uitzitten/liggen.

Voor mij geldt dat ik redelijk allergisch reageer op veel producten, als ik van tijgerbalsem op mijn rug ivm spierpijn al soort van brandblaren krijg dan wil ik niet weten wat het doet op andere plekken :shock:
(kwam in dat geval door merk en toepassing enz)

Ik herinner me wel een filmpje dat ik ooit heb gezien en opgeslagen op pc. Geen idee wat die man smeert, hij mompelt het namelijk wel, vermoed ik, maar onverstaanbaar. Hoe dan ook is de reactie wel aardig om te zien :twisted:
Maakte zelfs dat ik in sublijst toch maar "ben wel nieuwsgierig" erachter heb ingevuld ;)
CraZaay

Bericht door CraZaay »

juffie schreef:Reminder: Ikke is zéér blaasontstekinggevoelig.
Tandpasta ontsmet :hypocrite:
cinderella

Bericht door cinderella »

Bij mij deed tijgerbalsem bijna niks. Weet iemand of het eraan gelegen kan hebben dat het al een best oud potje was (zo'n jaar of 5 à 6), dat de werking na verloop van tijd minder wordt?
toen doet er nu niet meer toe
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik snap dat je voorzichtig bent juffie, liever te dan niet. Maar daar krijg je toch geen blaasontsteking van?
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Hrm, wat een afhankelijkheden allemaal :P

Misschien beter om het op verschillende plekken uit te proberen buiten een spel, voordat het de hele avond verpest.
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Wat je ook zou kunnen doen is muntolie verdunnen met water of evt melk.
Melk neutraliseert de munt wel behoorlijk, dus dat zal de verdunning wel tegemoet komen.
colet

Bericht door colet »

Even een kleine zijtak... (ik spring graag van de hak op de tak)maar t is niet echt offline...

Wat doen brandnetels?? En kunnen die overal gebruikt worden? Of eh...netter gezegd...kunnen brandnetels overal tegen de huid gehouden worden? Ook op eh...over-gevoelige plekken?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

CraZaay schreef:
juffie schreef:Reminder: Ikke is zéér blaasontstekinggevoelig.
Tandpasta ontsmet :hypocrite:
eireanne schreef:Ik snap dat je voorzichtig bent juffie, liever te dan niet. Maar daar krijg je toch geen blaasontsteking van?
Nou, had een poosje geleden ook al een fijne blaasontsteking te pakken doordat we toen een nieuw soort glijmiddel geprobeerd hadden. Ik ben zooo hypergevoelig!! 1 keer niet plassen na de seks (en dan gebruiken we nog condooms ook!!) en ik kan langs de dokter voor een kuurtje. En das nie leuk nie.
chell

Bericht door chell »

Mantra mompelt: vitamine c, vitamine c, vitamine c....

Scheelt je een hoop kuurtjes!

En on topic: Durex play! Me like! :)
Glijmiddel dus en dan de tintelversie (ofzo). Is echt lekkerrrr!
En beter dan smeren met rare middeltjes. Want ik ben niet bang voor blaasontsteking door het smeren met rare dingen, maar wel voor irritatie, zuurgraad die het niet meer naar z'n zin heeft etc.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb eigenlijk van mezelf helemaal geen glijmiddel nodig... :oops:

Heel zelden, als we een poosje op pijn hebben gespeeld, of langdurig hebben gesekst, wil ik weleens wat minder nat zijn en dan grijpen we weleens glijmiddel.

Maar, omdat we wat anale spelletjes gingen spelen en omdat C het handig vond dat het dan niet zo snel opdroogde, had ie glijmiddel op siliconen basis gehaald. En deze dus ook vaginaal gebruikt. Het brandde, ik vond het ook niet fijn, maar goed, resultaat: Blaasontsteking... :icon_sad:

Ik zweer ook bij Durex Top Play gel, die zit ook standaard in mijn speeltas, en gebruik ik bij voorkeur voor anale dingen.
Gesloten