Buiten speelplekken

CraZaay

Buiten speelplekken

Bericht door CraZaay »

Geen idee of dit een topic waard is, maar ik ben op zoek naar een plek in de buurt van Den Bosch waar buiten gesekst en eventueel gespeeld kan worden, zonder een al te grote pakkans. Wellicht weet iemand iets (Loonse en Drunense Duinen een optie, of te druk)?

Daarnaast kun je je mede WS'ers een handje hepen in hun zoektochten door plaatsen elders te delen natuurlijk :)
Laatst gewijzigd door CraZaay op 19 aug 2009, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Buiten speelplekken

Bericht door Sabrina »

*is wel benieuwd naar dergelijke plekken in regio Utrecht*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
CraZaay

Re: Buiten speelplekken

Bericht door CraZaay »

Sabrina schreef:*is wel benieuwd naar dergelijke plekken in regio Utrecht*
Eerste wat in mij opkomt is Utrechtse Heuvelrug, maar ben er nooit geweest :P Ben wel benieuwd; als iemand een rustig hoekje met idem parkeerplaats kent...?
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Buiten speelplekken

Bericht door Bitemarks »

Utrechtse Heuvelrug heb ik wel eens een paar klappen uitgedeeld. Dat moet prima kunnen als buitenspeelplek.

Verder zijn de (bekende) parken in Amsterdam gedoogzone voor buitenseks. Alleen wegblijven bij speelplaatsen en scholen en je zooi opruimen. Ik weet niet hoe bdsm-vriendelijk die parken zijn.

In de rest van Nederland (op een paar plekjes in mijn geboortestreek in Noord-Holland na) zou ik niet zoveel kunnen bedenken.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Buiten speelplekken

Bericht door Toran »

(op een paar plekjes in mijn geboortestreek in Noord-Holland na)
Please, do share..
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Buiten speelplekken

Bericht door kitten »

Ik ken idd alleen de Loonse en Drunense duinen. En de polders, ik ben met jongetje al eens zomaar een weggetje ingedoken. Ok, wel voor auto-sex, maar daar wil je toch ook niet al teveel passanten bij hebben.
Simbor

Re: Buiten speelplekken

Bericht door Simbor »

Simbor toont ook interesse in Crazaay's vraagje... in de buurt van Den Bosch ;)

misschien kunnen we dan :bye: naar elkaar
:oops:
CraZaay

Re: Buiten speelplekken

Bericht door CraZaay »

kitten schreef:Ik ken idd alleen de Loonse en Drunense duinen.
Ervaring met dat gebied? Ik ken het totaal niet, en vroeg me af of er rustige en drukke gedeelten zijn ofzo en wat de beste parkeerplek is. Vragen, vragen... ;)
phedre

Re: Buiten speelplekken

Bericht door phedre »

In Noordholland is het wel te doen om langs de kust in de bredere duinenrij rustige plekjes te vinden, zeker als je dus, zoals ik al ergens anders aangaf, smorgens bijtijds gaat. Ooit heerlijk smorgens rond 8-9 uur gespeeld in de duinen bij Hargen.

Het robbenoord- of dijkgatbos in de Wieringermeerpolder zijn rond die tijd ook megarustig.

t twiske bij Zaandam heeft een naaktrecreatiedeel, geen idee of daar buitenspelen/sexen mogelijk is

Verder zijn er best wel sites te vinden die buitensexplaatsen aangeven, maar hoe druk het daar is.. geen idee:)
http://www.buitensex-locaties.nl/clean.html
rubyvita

Re: Buiten speelplekken

Bericht door rubyvita »

@Crazaay....weleens aan de bossche broek gedacht? Daar moet toch wel een plekje zijn waar je rustig je ding kan doen?
Er is halverwege de plas ergens een zanderige parkeerplaatsje, volgens is het daar sávonds rustig en stil.
CraZaay

Re: Buiten speelplekken

Bericht door CraZaay »

rubyvita schreef:@Crazaay....weleens aan de bossche broek gedacht? Daar moet toch wel een plekje zijn waar je rustig je ding kan doen?
Er is halverwege de plas ergens een zanderige parkeerplaatsje, volgens is het daar sávonds rustig en stil.
Ik ben een import-Bosschenaar... heb de naam Bossche Broek ooit gehoord, maar verder weet ik er niks vanaf :bloos: Even Wikipedia checken, bedankt! Staan misschien ook wel brandnetels ;)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Buiten speelplekken

Bericht door Mack »

Twee natuurgebieden waar je buiten de paden kan en waar genoeg beschutting is. Alleen uitkijken hoeveel herrie je maakt.

Aan de Harderwijkerweg van Arnhem naar Otterloo is een afslag (officieel heet het de Boveneindseweg) met een klein parkeerterreintje. Dan loop je het natuurgebied in langs een hek, aan het einde ligt een veld met jeneverbesbosjes. Een behoorlijk groot terrein dat door de bosjes (eigenlijk hoge struiken) veel verborgen plekken kent.

Het andere zijn de Amsterdamse Waterleidingduinen ten zuiden van Zandvoort. even zoeken naar een rustige duinpan...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Buiten speelplekken

Bericht door cinderella »

En dat is nummer twee duingebied waar ik wel eens, niet vaak, maar soms wel vroeg en altijd om andere redenen te vinden ben. Straks kom ik allemaal ws-ers tegen als ik in de duinen ben.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Buiten speelplekken

Bericht door Ravelijne »

Ik heb wel eens gehoord van mensen die 's avonds wat aan buitensex deden bij 't naaktrecreatie stukje van het Twiske wat phedre noemt, maar ik ken het zelf als een druk familie recreatie gebied.

Lieve mensen, passen jullie met blote subjes (of D's met blote benen of armen) in het struikgewas wel ontzettend op voor tekenbeten, alstublieft? Daar kun je ontzettend ziek van worden en heel lang ziek van blijven, als je pech hebt. :icon_sad:
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Buiten speelplekken

Bericht door Toran »

Waterleidingduinen wil ik ook nog wel eens komen... maar voornamelijk om te wandelen ;)
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gesloten