Gezocht: 'zaaltje'

Gesloten
colet

Gezocht: 'zaaltje'

Bericht door colet »

Ergens eind juni 2012 heb ik een ruime plek nodig voor een groep mensen van max. 50 personen. (familie)
Eerder deed ik het bij mij thuis, maar de familie breidt zich aardig uit en dat is dus niet meer handig.

Liefst een lokatie waar een buiten en binnen is ivm onze onvoorspelbare zomers en ivm onze aktiviteiten. Een zondag. En al mijn familie woont in het oosten van Noord-Brabant op de grens met Limburg, maar ik heb ze weer zover dat ze een keer naar Noord-Holland durven te rijden. Wat mij betreft dus gewoon een keer niet in het zuiden. (waar ook het zomerse weer te wensen over kan laten)
Huren van een ruimte is voldoende, want zelf inkopen doen en dergelijke is prima. Ik heb al gezocht op 'zaaltjes' maar belandt op onwijze zalen inclusief barbediening e.d.
Scoutinggebouwen verhuren vaak niet voor feesten/partijen. En ik denk dat dit eronder valt.

Heeft iemand nog een goede suggestie? Of een lege stal te huur :)?
oeps2

Re: Gezocht: 'zaaltje'

Bericht door oeps2 »

jups hier in amsterdam noord ..
de pastorie van de kerk
kost rond de 150 euro
erg leuk
fijne lokatie
passen ongeveer 75 mensen in en de bediening moet je zelf regelen ..
er zit wel een keukentje in met alle spullen die je nodig hebt
als je meer wil weten pb me maar
xxx
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 324
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Gezocht: 'zaaltje'

Bericht door kitten »

Dreamer had ook zo'n zaaltje, daar hebben we de massagemeet toen gedaan en zijn verjaardag. :)
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: Gezocht: 'zaaltje'

Bericht door Dreamer74 »

Klopt.. alleen is dat zaaltje dus niet in de buurt van Amsterdam maar tegen Den Haag aan...mocht die locatie geen probleem zijn dan wil ik best kijken wat ik voor je kan regelen...maar denk dat je qua kosten ongeveer net zo duur uit bent als de optie die oeps gegeven heeft.. en ivm het sjouwen van spulen ernaartoe lijkt het me het meest logische dat je zo dicht mogelijk bij je huis terecht wilt toch ?

In ieder geval wel lief dat je aan me dacht Kitten :D *yeah*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Gesloten