Wilgen takken
Wilgen takken
Hallo allemaal ik heb een vraag aan iedereen hier want ik wil zoveel mogelijk info over het onderwerp zien te vergaren en dat is heeft iemand weleens wilgen takken gebruikt als zweep zo ja wat waren de effecten en is het wel te doen .Het is namelijk mijn wederhelft heeft er een stel gekocht en ze wil ze voelen als een zweep is er hier iemand die mij iets hier over kan vertellen zoals laat het littekens achter of zo ik lees graag jullie reacties
Re: Wilgen takken
Volgens experts hoor je ze altijd nat te gebruiken, anders breken ze.
Moet dan de bast er af en wat voor striemen laat dat achter aangezien nat meer achter laat dan droog denk maar aan die natte tennis bal van je school tijd
- Ravelijne
Wat voor striemen het achterlaat hangt in eerste instantie af van hoe hard of zacht je slaat. Zacht, medium, hard of loeihard. Wat voor de een hard is, voelt voor de ander weer als medium, dus dat hangt ook van je partner af, en van het moment. De ene dag kan iemand meer hebben dan op een ander moment.
Ik heb wilgentakken nog nooit geprobeerd, maar ik gok dat het een vergelijkbaar effect heeft als een cane. De bast hoeft er waarschijnlijk niet perse af, maar ik zou wel even checken dat er geen uitstekende puntjes, scherpe randjes, splinters of iets dergelijks aan zitten. Die kunnen onbedoeld gemeen aankomen.
Ik denk dat je ze ook droog wel kunt gebruiken. Tenzij ze echt kurkdroog zijn, zullen ze niet zo snel breken als je niet superhard slaat.
Ik heb wilgentakken nog nooit geprobeerd, maar ik gok dat het een vergelijkbaar effect heeft als een cane. De bast hoeft er waarschijnlijk niet perse af, maar ik zou wel even checken dat er geen uitstekende puntjes, scherpe randjes, splinters of iets dergelijks aan zitten. Die kunnen onbedoeld gemeen aankomen.
Ik denk dat je ze ook droog wel kunt gebruiken. Tenzij ze echt kurkdroog zijn, zullen ze niet zo snel breken als je niet superhard slaat.
Ik denk dat ze onbedoeld gemeen wel lekker vind, maar mij gaat het erom dat ze straks niet rond loopt met eeuwige striemen of littekens want dat is de bedoeling niet moet wel leuk blijven
- phedre
- Contacteer:
kwestie van uitproberen:) zien hoe ze er op reageert.
ik heb eens birthdayspanking gehad, 7 mensen tegelijk om me heen met versgeplukte wilgetakken... ik heb er mega van genoten en hield er geen noemenswaardige striemen en zo aan over.... t is maar net hoe je slaat en hoe gevoelig de huid is waar de tak op terecht komt.
ik heb eens birthdayspanking gehad, 7 mensen tegelijk om me heen met versgeplukte wilgetakken... ik heb er mega van genoten en hield er geen noemenswaardige striemen en zo aan over.... t is maar net hoe je slaat en hoe gevoelig de huid is waar de tak op terecht komt.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Dat is nou info. waar ik iets aan heb van iemand die het heeft meegemaakt
je zal wel super genoten hebben
je zal wel super genoten hebben
- phedre
- Contacteer:
ik wel ja:):) was gaaf:)
maar goed.. ik ben geen 'algemeen gemiddelde' natuurlijk.. iedereen zal er anders op reageren.
Overigens waren dit dus takken die onderweg naar de meet waren geplukt, niet geschild of geschoond, hooguit de zijtakken er wat afgetrokken... niks meer, niks minder... gewoon boom/struik-takken dus..
maar goed.. ik ben geen 'algemeen gemiddelde' natuurlijk.. iedereen zal er anders op reageren.
Overigens waren dit dus takken die onderweg naar de meet waren geplukt, niet geschild of geschoond, hooguit de zijtakken er wat afgetrokken... niks meer, niks minder... gewoon boom/struik-takken dus..
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken