Fisten: tips & trucs?

CraZaay

Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

Ik heb juffie meermaals geprobeerd te fisten, en hoewel het bíjna lukt is dat nog nét niet helemaal :P

Wat het beste lijkt te werken is als zij op haar knieën zit, met haar kont zo ver mogelijk naar achteren (zodat haar knieën dus richting haar borst gaan). Na verloop van tijd kan mijn hand er dan in tot over het breedste deel, maar lijkt dan niet verder te kunnen omdat haar vagina "vol" zit. Met andere woorden: ik stoot ergens tegenaan (en juffie kan niet voelen wat).

Het eerste wat in me op kwam was om mijn hand enigszins te buigen (zodat je van gestrekt richting een vuist gaat zeg maar), maar daardoor wordt 'ie ook breder en dan past het niet meer. Het komt absoluut niet door een gebrek aan glijmiddel ofzo, maar door een ogenschijnlijk gebrek aan ruimte.

Wie heeft de gouden tip? :)
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door perman »

de Sex is Fun podcast heeft er pas twee afleveringen aan gewijd, misschien dat daar wat nuttige info in zit. (Ik heb ze zelf nog niet beluisterd). Ook eerder hebben ze er twee afleveringen aan gewijd, en wat me daarvan nog het meest bijgebleven is dat er voor de persoon met de 'fist' ook wel enige vorm van risico in zit. Het voorbeeld daarvan was waar de dame een dermate sterke orgasmische samentrekking had dat de fister er een gebroken vinger aan over hield...
Luister naar de afleveringen: 160, 161, 180 en 181 (mp3).
.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door JJV »

misschien gekke vraag, maar heb je je andere hand geprobeerd?
(mijn linker is ècht aanmerkelijk kleiner dan m'n rechter)

overigens is't mij tot nu toe ook nog 'maar' eenmaal gelukt .. en dat was (vast niet strikt toevallig) bij iemand die al eens bevallen was...

hoe je hand vormt.. houdt . heeft ook best invloed
.. glijmiddel ook

.. maar soms houdt't ook 'gewoon' op
~\v/~
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

Nee, andere hand niet geprobeerd! Zal ik eens doen :)

Glijmiddel was iig het probleem niet, het zit echt in de beschikbare ruimte. Maar goed, "baby maken" en "fisten" even van plek wisselen op de to-do lijst :hypocrite:
rubyvita

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door rubyvita »

Volgens mij heeft het met de houding waarin juffie zit te maken, ik denk als je zover met je kont naar achteren en omhoog zit - dus borsten tegen je knieen- dat mischien de vaginawand iets korter word ofzoiets!

Even een andere houding proberen? Liggend?

:lof: (wat valt er te winnen bij de gouden tip?)
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

rubyvita schreef:Volgens mij heeft het met de houding waarin juffie zit te maken, ik denk als je zover met je kont naar achteren en omhoog zit - dus borsten tegen je knieen- dat mischien de vaginawand iets korter word ofzoiets!

Even een andere houding proberen? Liggend?
Hebben we gedaan, en op deze manier gaat het nog het diepste.
:lof: (wat valt er te winnen bij de gouden tip?)
Erm... wat wil je? Meegenieten van het resultaat? :P
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door juffie »

CraZaay schreef: Maar goed, "baby maken" en "fisten" even van plek wisselen op de to-do lijst :hypocrite:
:lol:
rubyvita schreef:Volgens mij heeft het met de houding waarin juffie zit te maken, ik denk als je zover met je kont naar achteren en omhoog zit - dus borsten tegen je knieen- dat mischien de vaginawand iets korter word ofzoiets!

Even een andere houding proberen? Liggend?
Hebben we ook geprobeerd, liggend op mijn rug, benen opgetrokken, en tot nu toe blijkt dat deze houding nog het 'diepst' gaat.
Edit: wat CraZaay zegt dus... :mrgreen:

Voor de GFC was er een topic over fisten, toen werd de tip gegeven op het te doen wanneer je met je bovenlijf omlaag ligt en je kont omhoog (soort hondjes) en dat gaat idd nog het beste.
MILF :grin_ani:
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

Misschien alsnog een beetje omhoog komen met je bovenlichaam als ik er al zo ver in zit? Volgende keer proberen :)
linne{R}

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door linne{R} »

Wat jjv zegt.. andere hand proberen, maakte bij ons heel veel uit, D met kolenschoppen pfff, en met handschoenen aan gaat het bij mij makkelijker.
Als je op het breedste deel bent je vingers al naar binnen vouwen, dus al een vuist maken?
t Zijn maar ideeen. De vorige vraag was van mij en ik heb veel aan de tips gehad. Liggend met iets opgetrokken benen of op knieen maar dan bekken naar boven kantelen zijn de enige manier waarop het gaat, maar liggend het "makkelijkst" ahum. Als ondertussen mijn clit gestimuleerd wordt gaat het ook beter..
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

Ja, handschoenen gebruiken wij ook. Tip uit het vorige topic inderdaad, en dat scheelt een hoop! Het probleem met een vuist maken is dat mijn hand ook breder wordt, en dan past het weer niet :(

Maarrrrr... we gaan het binnenkort weer proberen!
AET

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door AET »

Het waar je tegen aanzit? Ligt je drukkracht dan richting clitoris ipv anaal?
Dus indien de vrouw op de rug ligt zover mogelijk naar beneden drukken voor ruimte. Met name als je van de 4 vingers & inwaarts gekeerde duim (gestrekte hand) naar de vuist gaat.
D'r is ook een boek over te koop. Wel in het engels, maar dat mag de pret niet drukken;-)

Goh ...leest nu alle andere nieuwe posts...
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

A. Blake girl schreef:Het waar je tegen aanzit? Ligt je drukkracht dan richting clitoris ipv anaal?
Nee, niet richting de clitoris. Dan kom ik al snel tegen het schaambeen aan. Voor de duidelijkheid: ik kan niet verder met mijn vingertoppen. De breedte lukt dus wel na wat rekwerk, maar de diepte is gewoon niet genoeg :P
AET

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door AET »

vaag? (als in apart)
*puzzelt voor je verder.....
Lucifer Morningstar

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Lucifer Morningstar »

Eehh vingers buigen en er heel langzaam een vuist van maken? De vagina heeft nu eenmaal maar een beperkte diepte en het heet niet voor niks fisten. ;)
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

Lucifer Morningstar schreef:Eehh vingers buigen en er heel langzaam een vuist van maken? De vagina heeft nu eenmaal maar een beperkte diepte en het heet niet voor niks fisten. ;)
Dan nóg past het volgens mij niet.

Tijd voor een opblaasbare dildo en wat oefensessies :hypocrite:
Gesloten