Fisten: tips & trucs?

Lucifer Morningstar

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Lucifer Morningstar »

Oefenen kan inderdaad verschil maken. Wat ik al verschillende keren heb gemerkt is dat het ook voor een groot deel een kwestie van ontspannen is. Ik heb het al meerdere keren meegemaakt dat het niet dieper kon. Als ik dan doorging met stimuleren en in en uit bewegen, kwam er vaak een moment van ontspanning, waarna mijn hand in een keer dieper naar binnen gleed.
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

Interessant. Dat stimuleren hebben we niet geprobeerd. Je hebt het over clitorale stimulatie neem ik aan?
Lucifer Morningstar

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Lucifer Morningstar »

Ja klopt. En in ieder geval bij één persoon kwam die ontspanning pas bij het klaarkomen.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door JJV »

CraZaay schreef:
Lucifer Morningstar schreef:Eehh vingers buigen en er heel langzaam een vuist van maken? De vagina heeft nu eenmaal maar een beperkte diepte en het heet niet voor niks fisten. ;)
Dan nóg past het volgens mij niet.

Tijd voor een opblaasbare dildo en wat oefensessies :hypocrite:
ik probeer meestal een soort 'phoenix eye' te maken. (geloof ik een kungfu term)
wel soort van vuist. maar met 2 vingers (en duim) die vooruitsteken.
je 'breedste' stuk van je hand komt zo scheef te staan.
(en in diezelfde houding liggen de commercieel verkochte rubber'vuistjes .. zeg maar vuisten.. doorgaans ook.. vast niet toevallig)

wat ook best leuk ging (maar ook dat niet ver genoeg) was geen handschoen, maar een condoom om je hand.. die drukt'm sowieso al wat platter dan een handschoen zou doen..

wèl hoop gepruts trouwens
~\v/~
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door juffie »

Ik probeer me zo veel mogelijk te ontspannen, en dat gaat aardig, tot het moment dat het pijn gaat doen.

Ik zei van de week ook op een bepaald momente tegen CraZaay dat ik een beetje bang was dat hij ineens door zou schieten... Dus misschien niet goed genoeg ontspannen nog...

Anderzijds, het gaat wel iedere keer dat we het proberen een stukje beter, makkelijker, ontspannender en dieper. Dus we boeken wel vooruitgang. :)
MILF :grin_ani:
Simbor

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Simbor »

aanvaardbare uitleg chippie, thx
cmeermin

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door cmeermin »

Ehm.... spiraalvormig de hand naar binnen 'schroeven' als het ware. Dat was de truuk. Bij mij dan...
En er van te voren rekening houden dat er een grote draai wordt gemaakt, voor de D dus he :lol:
Bij een bevalling maakt de verloskundige ook die beweging als de schoudertjes erdoor moeten, maar dan de andere kant op, naar buiten draaiend. Maar ja, dat kan ik me nog herinneren, ik weet niet of dit standaard is :roll:
colet

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door colet »

*noteert alle tips, want wil ook best graag*
Staat op mijn wish-list :oops:
linne{R}

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door linne{R} »

Als mijn D te lang zit te wroeten, te draaien en heen en weer te gaan, hoe voorzichtig ook, wordt de boel pijnlijk en lukt het helemaal niet meer. Dat is dus per persoon verschillend.
Al eerder gezegd maar als ik tijdens het "voorbereiden" al een keer klaar mag komen door clitorale stimulatie( b.v. doordat ik dat zelf mag regelen met een eltabo) Lukt het in het ontspanningsmoment vlak daarna vaak in een keer.
Maar ook bij ons is het een jaar "oefenen" en van alles uitproberen geweest hoor!
CraZaay

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door CraZaay »

Dank allen! We houden jullie op de hoogte van wat (voor ons) wel en niet werkt :)
wolfje1

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door wolfje1 »

Het zou toch logisch zijn dat er na een bevalling meer ruimte zou moeten zijn , maar helaas werkt dat niet altijd zo, ik heb 5 kinderen gekregen en fisten lukt voor geen meter.
Denk dat t ook veel aan de lichaamsbouw van een vrouw ligt.de een zit nou eenmaal anders in elkaar dan de ander.


wolfje
phedre

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door phedre »

hier levert het geen enkel probleem op, niet als Mr het doet, en ook niet wanneer ik het zelf doe, en heb ook nauwelijks voorbereiding nodig. Tips heb ik niet echt, ging hier van begin af al goed. Denk dat het ook kwestie is van lichaamsbouw en zo... (ik was al wel paar keer bevallen voor ik het voor het eerst deed.. dat scheelt wel behoorlijk denk ik)
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Toran »

De ervaringen die ik heb zijn gewoon per vrouw verschillend, en zelfs per moment verschillend. Bij de ene was er nauwelijks tot geen voorbereidingstijd voor nodig, wat glijmiddel, en het ging.. En bij de ander ging het soms wel, soms niet, afhankelijk van een heleboel factoren, waaronder stress, ontspanningsniveau en weet-ik-veel-wat..

Tis wél erg leuk om te doen, vind ik.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door puppie »

Marijke schreef: Uiteindelijk kan vrijwel elke vagina een hand aan, als je maar genoeg geduld hebt.
Uiteraard, iedere vrouw is ook zo gebouwd dat er een babyhoofdje doorheen kan ;) :lol:
IMHO kan het ook aan het moment van de maand liggen ;) Bepaalde tijden ligt mijn baarmoedermond een stuk lager, waardoor het lastiger en pijnlijker is.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door puppie »

Tuurlijk zijn er vrouwen die niet gefist kunnen worden, ik heb ook niet gezegd van niet.
Maar wat jij nu aanhaalt dat vrouwen vaak beschadigd raken tijdens een bevalling is naar mijn mening niet iets natuurlijks.
"We" hebben in de loop van de jaren van iets heel natuurlijks een "het liefst zo'n groot mogelijk medisch circus ervan maken" gemaakt. Dat heeft niks met iemands lichaamsbouw te maken, alles met de hedendaagse maatschappij.
En uiteraard, uitzonderingen daargelaten ;)
Gesloten