Bij mij is de vraag gerezen hoe om te gaan met de risico's en dan bedoel ik niet het met schuimrubber omwikkelen van mijn zweepjes...

Stel ik hang subje lekker aan haar polsen in een stelling. We spelen een uurtje of wat samen en het gaat allemaal als gepland. Lekkere striemen op haar rug

Subje loopt naar de badkamer, glijd uit over het matje en moet met een gebroken enkel/pols/whatever naar de eerste hulp... Begint het jullie al te dagen?
Bij de EHBO ontdekt men de spel sporen en rijst de vraag wat er met subje gebeurd is en welke bruut haar zo toegetakeld heeft. Ik kan mij voorstellen dat haar antwoord "Nou ik vind het gewoon lekker om afgeranseld te worden door mijn meester" niet direkt als geloofwaardig gehouden word. Dom zou hierdoor behoorlijk in de problemen kunnen komen, of niet?
Mijn vraag is nu, kun je je daar tegen indekken op 1 of andere manier? Is dat nodig, of maak ik me druk om niks? Als wij zelf een soort verklaring op papier frummelen, is dat rechtsgeldig of doekje voor het bloeden?
Ben aan het zoeken geweest op het net maar kan alleen maar diverse BDSM contracten vinden die de lading absoluut niet dekken.
Iemand?