Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Gisteren door twee Meesteressen tegelijk onder handen genomen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Vandaag wordt ons volledige wagenpark vervangen! :static: Ik ga mijn rooie Renault wel missen, maar hij was écht op. En we krijgen er een mooie upgrade voor terug. :inluv: en de Peugeot die we vorig jaar kochten wordt ook vandaag vervangen, de garage heeft hem niet foutloos aan de praat kunnen krijgen. Helaas, want ik was erg gecharmeerd van het 207-tje cabrio. Maar één van de twee nieuwe is ook weer cabrio, dus de haren kunnen nog steeds los wapperen in de wind komende zomer. :inluv: Nou ja, de mijne dan. :clown:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Yay! Veel veilige kilometers!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Wat gaaf! Lijkt me heerlijk als het weer een lekkere zomer wordt.
Geniet van de positieve momenten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik was vanavond oude foto's en bestanden aan het terugzoeken en ik vond een paar cd's gebrand met vakantie foto's en in een oud telefoon hoesje zat ineens 70 euro verstopt.. leuk extraatje..

Aanleiding voor het zoeken naar foto's is een nieuwe fb groep van mijn geboorteplaats waar ze allemaal oude foto's plaatsen en waar dus wat foto's opduiken van mijn oude huis (+winkel van mn ouders) wat foto's waar mn moeder en tantes opstaan. En waar veel oude foto's van mijn basisschool voorbij komen. En daar word ik wel vrolijk van.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Ahh dat is lekker Leonie!
En oude foto’s, altijd leuk :inluv:

Ik ben ook blij, er is eindelijk een plek gevonden voor de jongste op een school voorbereidende groep en hij mag volgende week al starten :static:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Wij gaan vanavond vliegen voor een z[*]eeeeer decadente vakantie. 8-) Eerst een paar dagen Ibiza, want Heerscher wil me dat al jaren laten zien. Eenvoudig hotelletje en een huurauto om rond te crossen daar. Het gaat lekker weer zijn, 19 graden, dus niet bloedheet. :inluv:

En daarna vliegen we van Ibiza naar Berlijn. Vooral dat voelt decadent, twee bestemmingen. :lol: In Berlijn een vol programma voor een congres in een belachelijk duur en luxe hotel. Die betalen we dan ook niet zelf. We zaten er vorig jaar ook. Als voorbeeldje van hoe luxe het is: het ontbijtbuffet heeft niet zomaar kaas, ze hebben meerdere soorten, waaronder ook vegan kaas. En niet zomaar vegan kaas, maar keuze uit drie soorten vegan kaas. :shock: Dat soort dingen. Een complete uitstalling van ik denk wel 20 schaaltjes met superfoods zoals chiazaad voor over je muesli. Gaat helemaal nergens meer over. We landen de avond ervoor en hadden even gekeken of we op eigen kosten een nachtje konden bijboeken, maar dat zou even duur zijn als de week in het huisje op de camping met zijn zevenen komende zomer. :lol: Dus we hebben een goedkoop hotel bij het vliegveld geboekt voor de eerste nacht. :clown:

En dan zondagavond met de trein weer naar huis.

En ik heb er zoveel zin in!!! :static:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Leuke vooruitzichten!
Heel veel plezier Kitten en Heerscher!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Heerlijk, kitten, geniet ervan!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Positief geniet van deze "wereld" reis.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Ibiza is gaaf! Hotel heeft harde bedden + derde verdieping zonder lift, maar wel netjes schoon enzo. Ik merk nu wel dat ik sinds een jaar kantoorwerk doe. :( Oh mijn conditie!! :( Niks meer van over.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Vandaag voor het eerst sinds september 2019 weer in Ierland. Ik voel me heerlijk (als anne, mama voelt zich uitgeput :) )
T vliegen met kind die het voor het bewust mee maakt was tof, die verwondering.
Mijn koffer zoek is jammer
Zwembad in hotel is top!
En kind is al wakker vanaf 05.15 tot nu ,nog heel eventjes dan slaapt hij hopelijk. De laatste uurtjes waren hyper!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Vrolijk!

Bericht door Nijntje »

Koffer zoek is stom, fijn dat het verder tof is!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Road trip!
Samen met Berry Rasp (sommige kennen hem als mijnheer Framboos)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

Yeahhh ik heb daarnet n vakantie geboekt naar Griekenland, in mn uppie, eind augustus. Nu al zin in :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie