Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Misschien dan het positieve nieuws dat er maar 5 mensen op FL interested zijn...

Ben wel vrolijk omdat het nu flink regent (Den Haag) en afkoelt.
Geniet van de positieve momenten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Mijn vakantie is begonnen! Over 2,5 week pas weer werken. Nu eerst een weekje thuis (met een aantal leuke uitjes) en dan een week naar spanje! Zo veel zin in! Zeker nu het weer in Nederland wat minder wordt en iedereen zijn vakantie erop heeft zitten en het ineens "herfst" is voelt het heerlijk dat ik nu nog ga! Zin in!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Leuk, geniet ervan!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik heb deze week en volgende week vakantie en ondanks het slechte weer zijn alle momenten dat ik iets leuks ging doen gewoon droog gebleven. Vandaag thuis mn koffer aan het inpakken en dan ga ik zondag voor 6 dagen naar Spanje! En daar is het gewoon nog 25/26 graden. Echt na 3,5 jaar eindelijk weer eens een buitenland vakantie. Begin dit jaar ook een weekje naar Limburg geweest maar dat voelde toch nog steeds dichtbij want het was een kwartiertje bij mn moeder vandaan en een half uurtje bij mn werk vandaan. Maar nu ga ik gewoon weer eens vliegen. Het is vooral een strand vakantie maar we gaan ook een dagje Barcelona doen en daar ben ik nog nooit geweest dus ik ben echt heel nieuwsgierig. Heb er echt zoveel zin in :static:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Heel veel plezier!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door Arno »

Veel plezier.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

heel veel plezier :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik lig op het strand in spanje met het uitzicht op een leuke nederlandse man die maar een kwartiertje bij mijn huis vandaan woont. En waar we gezellige gesprekken mee hebben. Hij gaat morgen weer naar huis das wel jammer.. Maar het leven is hier goed
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Vraag zijn nummer! :lol:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Hij vond mn collegaatje leuker dat zag ik al heel snel maar die valt op vrouwen dus daar liep ie een blauwtje op toen ik naar de wc was. Maar we hebben wel de hele avond cocktails met hem gedronken en we zaten in een hele leuke gezellige cocktailbar waar je ook waterpijp kon roken en dat hadden we alle 3 nog nooit gedaan. We namen een aardbeien watermeloen smaakje en dat was best wel een leuke ervaring zo voor een keertje. Ondertussen is het half 4 en hebben we allebei het gevoel dat we een ouderwets logeerpartijtje hebben en liggen we al 1,5 uur te kletsen terwijl we bijna in slaap vallen. En owja we hebben een gewoon bad op de slaapkamer waar ook van die jets in zitten voor bubbels waar we niet voor betaald hebben. Maar we kregen de verkeerde kamer toegewezen. Terwijl we een familie kamer hadden geboekt zodat we allebei ons eigen bed zouden hebben. En nou hebben we het idee dat we een luxere kamer hebben omdat de gewone familie kamers bezet waren. Echt lekker onsamenhangend verhaal maar ik ben gewoon maar aan het typen
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Een voor-het-slapen-gaan post van een tipsy leonietje ... :D

Dat klinkt als een prima vakantie. ;)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Haha ja ik was wel tipsy... Net lekker ontbeten straks nog ff uit brakken op het strand.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

Zo te lezen is het in elk geval geen saaie vakantie geworden.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

We zijn vandaag in Barcelona geweest. En echt alles gelopen. We wilden best metro of tourbus nemen maar elke keer dachten we ow we lopen ook nog wel lekker. 25000 stappen later zijn we (ongeveer 18km) en we moeten zo nog een kwartier terug naar hotel lopen. Maar ow wat is Barcelona mooi! Morgen terug voor meer bezienswaardigheden. We hebben de Sagrada Familia gezien (van buiten) echt super indrukwekkend. We zijn naar park guell geweest waar je een mega mooi uitzicht hebt. Maar we hadden niet door dat hij op een berg lag iemand had gezegd dat het mooi was maar verder hadden we geen idee wat we zouden gaan zien. Dus echt een mega klim omhoog gemaakt. Morgen willen we meer naar de kust van Barcelona waar een toffe markt schijnt te zijn en ook het grootste zee aquarium van Europa is en morgen gaan we echt de tourbus doen en minder lopen. Mijn vakantie is dus echt top! Goede keus ook om met collegaatje te gaan. Soms wel beetje irritatie omdat we zijn allebei gewend om normaal alles alleen te doen en we nu meer moeten overleggen dus ff wennen aan bijna continue samen zijn. Maar dat hebben we gister opgelost door allebei ff 2 uurtjes iets voor ons zelf te doen. Al met al heerlijke dagen. Nog 2 volle dagen te gaan!
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Vrolijk!

Bericht door Nijntje »

Klinkt fijn!! Echt lekke vakantie dus.
Plaats reactie