Kink & Vanilla vriendelijke huisinrichting.
- Daantje
- Contacteer:
Kink & Vanilla vriendelijke huisinrichting.
Ik ben bezig met het kopen van een klein twee kamer appartementje. Nu wil ik dat graag kinkfriendly inrichten zonder dat het gelijk een SM-kelder veranderd. Ik heb dan wel een vliering waar ik spullen op kan slaan, om alles iedere keer een vlizotrap op en af te sjouwen vind ik ook niets. Ik zoek dus meubels en interieur tips hoe ik een en ander functioneel en esthetisch kan verwerken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- shareen_G
Re: Kink & Vanilla vriendelijke huisinrichting.
Voor de technische details moet je bij Guardian zijn, maar volgens mij moet hier op het forum ook nog wel een uitleg staan van een en ander van Guardian.
Wij hebben aan het plafond in de woonkamer en slaapkamer een rookmelder hangen. Echter wanneer we deze van het plafond af halen kan er oog in het plafond gedraaid worden wat als ophangpunt kan dienen voor bijvoorbeeld een spreidstang.
Ook hebben wij een klein muurtje waar we aan beide zijde bij kunnen. Gaten door en door gemaakt en daar kan nu ook een constructie aan de muur gemaakt worden waar ik aan vast gezet kan worden. Als het niet in gebruik is hangt er een lijst voor.
Wij hebben aan het plafond in de woonkamer en slaapkamer een rookmelder hangen. Echter wanneer we deze van het plafond af halen kan er oog in het plafond gedraaid worden wat als ophangpunt kan dienen voor bijvoorbeeld een spreidstang.
Ook hebben wij een klein muurtje waar we aan beide zijde bij kunnen. Gaten door en door gemaakt en daar kan nu ook een constructie aan de muur gemaakt worden waar ik aan vast gezet kan worden. Als het niet in gebruik is hangt er een lijst voor.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Waar een wil is, is een weg
- juffie
- Site Admin
Een hangstoel is natuurlijk ook een veelgehoorde oplossing/verklaring voor een haak in het plafond.
Het bondagerek zoals Crownless en Bryan dat hebben heb je vast en zeker dit weekend ook gezien, dat is natuurlijk ook een optie.
Het bondagerek zoals Crownless en Bryan dat hebben heb je vast en zeker dit weekend ook gezien, dat is natuurlijk ook een optie.
MILF 

Ik denk dat als je een hangstoel aan dat bondagerek hangt, je ongetwijfeld vragen krijgt waarom er zoveel ogen aan alle kanten zijn.
Misschien is dat wel te camoufleren door er een klimopplantje doorheen te rijgen, maar dat lijkt me niet handig om het elke keer te verwijderen als je wil spelen. Maar dat bondagerek zou ik hoe dan ook al niet weten hoe je het zou verklaren.
Verder...een haak in het plafond kan je altijd een plantenbakje of een lampekap hangen ("tja, die lamp is kapot...ik weet 't. moet eens gemaakt worden").
Misschien is dat wel te camoufleren door er een klimopplantje doorheen te rijgen, maar dat lijkt me niet handig om het elke keer te verwijderen als je wil spelen. Maar dat bondagerek zou ik hoe dan ook al niet weten hoe je het zou verklaren.
Verder...een haak in het plafond kan je altijd een plantenbakje of een lampekap hangen ("tja, die lamp is kapot...ik weet 't. moet eens gemaakt worden").
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Dat je schilderijtjes met keilbouten aan de muur hangen valt niemand op. 'n Theekist (Xenos) als salontafel of bijzettafeltje staat niet alleen leuk maar is ook heel praktisch om je kleinere spullen in op te bergen. Zet er wat deco dingen op en je bezoek haalt het ook niet in z'n hoofd om het deksel open te trekken (tenzij ze écht hondsbrutaal zijn). De haken in het plafond kun je verklaren met de mededeling dat je "van plan was" om er een vogelkooitje of een kroonluchter aan op te hangen. Je zou zelfs wat schommelhaken in de sponningen van 'n deur kunnen draaien en zeggen dat die nog van de vorige bewoner zijn.
Come to think of it: Dat zou je bij heel veel dingen kunnen doen
F.

F.
- Daantje
- Contacteer:
Het "van de vorige bewoner" excuus gaat in mijn geval niet op helaas. Het geen waar ik voor ga wordt op dit moment gerenoveerd. De panden worden zover gestript dat zelfs de binnenmuren eruit gaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
Nee, duh, Wever, uiteraard ga je dat bondagerek dan niet 24/7 laten staan. Ik bedoelde dat ook als optie die niet permanent in huis staat, maar wel relatief snel en eenvoudig op te zetten is, én veelzijdig is qua mogelijkheden.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was, juist omdat het ding demontabel is.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was, juist omdat het ding demontabel is.
MILF 

- Dreamer74
Dat is dan weer een nadeel van een nieuwbouwwoning...Frodo schreef: Je zou zelfs wat schommelhaken in de sponningen van 'n deur kunnen draaien en zeggen dat die nog van de vorige bewoner zijn.
F.

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- Voleuse
Dat weet toch niet iedereenfixertje schreef:Het "van de vorige bewoner" excuus gaat in mijn geval niet op helaas. Het geen waar ik voor ga wordt op dit moment gerenoveerd. De panden worden zover gestript dat zelfs de binnenmuren eruit gaan.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik herken het probleem.....
net (maar dan ook echt net... zegge 5 dagen geleden) verhuisd naar een vrij nieuw appartement...
waar alle deuren 2.30 m hoog zijn...(en ik ben maar 1.61 m).....stalen kozijnen hebben...
Muren die helemaal glad zijn etc....
Zit nu te denken aan 2 lampjes op de muur die je stevig vast kan maken,
en dan daar tussen kun iemand vastzetten van lamp naar lamp...
En wat dacht je van een lantaarn aan het plafond?
Oogje in het plafond, ketting eraan en onderaan je lantaarn met kaars....
Je hebt ook van die salontafels...(neem wel een wat grotere) waar een plank onderligt..
deze liggen vaak los...haal de planken dragers eruit, draai er een oogje in tot ie plat ligt..
plank er weer op...niemand die je ziet..wil je spelen plank eraf en klaar ben je...
Voor je bed heb je van die handboeien met klittenband en een strook eraan.
deze kun je om je lattenbodem vastmaken...of ze echt stevig zijn is de vraag..
maar snel weg te halen of onder je matras te stoppen...
Dit is mijn bijdrage voor zover....iemand anders nog briljante ideeën?
-xxx-
net (maar dan ook echt net... zegge 5 dagen geleden) verhuisd naar een vrij nieuw appartement...
waar alle deuren 2.30 m hoog zijn...(en ik ben maar 1.61 m).....stalen kozijnen hebben...
Muren die helemaal glad zijn etc....
Zit nu te denken aan 2 lampjes op de muur die je stevig vast kan maken,
en dan daar tussen kun iemand vastzetten van lamp naar lamp...
En wat dacht je van een lantaarn aan het plafond?
Oogje in het plafond, ketting eraan en onderaan je lantaarn met kaars....
Je hebt ook van die salontafels...(neem wel een wat grotere) waar een plank onderligt..
deze liggen vaak los...haal de planken dragers eruit, draai er een oogje in tot ie plat ligt..
plank er weer op...niemand die je ziet..wil je spelen plank eraf en klaar ben je...
Voor je bed heb je van die handboeien met klittenband en een strook eraan.
deze kun je om je lattenbodem vastmaken...of ze echt stevig zijn is de vraag..
maar snel weg te halen of onder je matras te stoppen...
Dit is mijn bijdrage voor zover....iemand anders nog briljante ideeën?
-xxx-
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Als de deuren 2,30 hoog zijn kun je daar iemand met wat koord en een paar balkjes prima tegenaan zetten. Koorden om de balken heenlussen, over en onder de deur mikken, deur dicht doen en klaar is je (semi-)Andreaskruis
F. (in knutzelmodus)
F. (in knutzelmodus)
@ Frodo
Die is brilliant!
Pak er wel een krukje bij.....
Die is brilliant!
Pak er wel een krukje bij.....
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Nee hoor, zo briljant is ie niet. Ze heten "Over the door restraints" en als je daarme gaat zoeken kom je vrij veel webshops tegen die ze verkopen.
Ik ben gewoon een kniert
F.
Ik ben gewoon een kniert

F.
Die bondage dingen voor aan het bed die heb ik ook. Zijn heel handig. Zijn inderdaad zacht (klitteband) met een lang stuk eraan waarmee je ze vast kunt maken. Heel handig idd zo onder je matras te doen mocht het nodig zijn. Hihi wel om denken ze daar weg te halen als er iemand je bed gaat verschonen...zoals de kraamhulp of schoonmaakster 

- Ravelijne
Ik vind deze plantenstandaard die ombouwt tot een Andreas-kruis erg mooi. Moet je alleen wel handig zijn met houtbewerking, of iemand kennen die dat voor je wil doen. Maar hij is wel supercool qua undercover.