Moet ik naar de dokter?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door phedre »

mijn gedachten gaan idd ook naar zonneallergie. Misschien even langs apotheek gaan?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Ravelijne »

Of even telefonisch spreekuur of de doktersassistente bellen. Die kunnen altijd wel telefonisch helpen inschatten of je langs moet komen. Volgens mij zijn er wel dingen die alleen op torso uitslag geven, maar kan ook een allergische reactie zijn op iets wat alleen daar huidcontact maakt.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Voleuse »

Ja mijn buik ziet dus echt nooit de zon :P. Dus zonneallergie lijkt me raar.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door phedre »

kan ook warmteuitslag zijn he, ziet er hetzelfde uit als zonneallergie,
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door tessie »

Ja ik dacht ook warmteuitslag.... Maar ik zou niet gelijk naar de dokter voor zoiets waar je verder geen last van hebt. Als het er over een paar dagen nog zit, zou ik bellen. Maar je voelt het zelf het beste aan natuurlijk want het zit op jouw lijf.
Deleted User 178

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Deleted User 178 »

Hoe is het nu?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Voleuse »

Verdwenen en niet meer terug gekomen. Denk inderdaad dat t aan de warmte heeft gelegen dus.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 178

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Deleted User 178 »

Gelukkig!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Jezebel »

Mag ik jullie advies? Sinds maandagavond heb ik last van mijn keel, dat werd dinsdag zoveel last dat ik om de drie uur 400 mg ibuprofen naar binnen werkte om het draaglijk te houden. Probleem was alleen dat ik op vakantie was, en dus niet makkelijk naar mijn eigen huisarts kon.

Ik vermoed zelf dat mijn keelamandelen ontstoken zijn, als ik in de spiegel met een lampje kijk dan zijn die aan beide kanten rood en gezwollen, met witte puntjes. De pijn beslaat een veel groter gebied dan alleen mijn keel; ongeveer vanaf mijn mondhoek tot onder mijn oor :(

Inmiddels ben ik overgestapt op om en om paracetamol en ibuprofen, ivm de maximumdosering. Zelfs met die dosis doet het nog zo zeer dat ik normaal gesproken voor die pijn een paracetamol zou hebben genomen. H wil graag dat ik de spoedlijn bel, maar ik zou niet weten wat ze kunnen doen... En ik loop er al sinds dinsdag mee rond (nouja, toen liep ik niet echt, toen had ik heel hoge koorts).

Wat te doen? Toch maar de spoedlijn bellen?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door lunaaa »

Ja, bellen! De spoedlijn is niet alleen voor het maken van afspraken, maar ze kunnen ook adviseren. Zij weten de juiste vragen te stellen om zo in te schatten of je nu moet langs komen, of op welke manier jij het uit kan zingen tot maandag.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door thaliya »

Bellen! Om wat lunaaa zegt
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door puppie »

Bellen!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Crownless »

Bellen!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Jezebel »

Inmiddels weer terug van de dokterspost na gebeld te hebben :) Bedankt voor het meedenken en schoppen geven om te bellen!
Uitkomst: de ontsteking is waarschijnlijk alweer aan het afnemen, maar ik weet nu waar ik precies op moet letten om in te schatten of het toch nog weer erger wordt. En ik weet nu dat ik deze dosis pijnstilling mag nemen zolang ik dat nodig heb, dat is ook prettig.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Daantje »

Het valt me de laatste tijd op foto's op dat ik een beetje scheel kijk, mijn ogen staan iets naar buiten. Als ik terug kijk naar foto's en selfies van de afgelopen maanden varieert het van niet zichtbaar tot een beetje. Voor wie me irl kennen: heb ik dat altijd gedaan? Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit tegen me gezegd heeft dat ik scheel ben. Dan zou het nieuw zijn en reden om in elk geval maar eens langs te gaan bij de opticien.

(Ik heb ook ergens een foto waar één oog een achterwaartse gehoekte salto lijkt te doen, terwijl mijn andere wel rechtuit kijkt. Maar dat zal wel een fluke zijn)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie