Kleding voor de modebewuste Dom

CraZaay

Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door CraZaay »

Zelf heb ik helemaal niets met leer en latex, en niet het figuur voor strakke kinky kleding, dus wat blijft er dan nog over voor de modebewuste (kuch) Dom van nu om aan te trekken naar een BDSM-feest?

Ik kom niet verder dan een zwarte pantalon + overhemd :P
RB

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door RB »

Gewoon naakt.

Als je naakt een D bent, ben je een D :)
Wever

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door Wever »

Interessant...wil dat zeggen dat ze je naakt binnenlaten op de showboat/andere feestjes met dress-code? Ik betwijfel het namelijk...

*ziet 't al voor zich*
doorbitch: hey, sexy...Wat ben jij juist van plan?
Richard: wel...dit is mijn outfit. :)
doorbitch: ah...ik heb 'm door. Dit is zo van die kleding die alleen "een heel intelligent persoon" kan zien, zeker?
Richard: inderdaad! :mrgreen:
doorbitch: helaas...er zitten hier alleen maar idioten op dit feestje. Ik vrees dat ik dit niet kan toelaten.
Richard: maar de uitnodiging zei "avondkledij"! Ik slaap altijd naakt!
doorbitch: en ik draag doorgaans 's avonds gewoon een slobberbroek en een T-shirtje van de wibra. Daarmee zou ik hier ook niet binnen geraken.
Richard: maar ik ben wel extravagant!
doorbitch: euh...hoe zal ik het zeggen...de uitnodiging zei ook iets over 'DRESS to impress'.
Richard: nou, dan? :)
doorbitch: *ietwat sarcastisch* ik zei al: 'dress to IMPRESS'. :twisted:
Richard: ...
Richard: dus mijn geld is niet goed genoeg? :evil:
doorbitch: sorry, kerel. Ik vrees dat je een ander kostuum zal moeten zoeken. En om eerlijk te zijn...ik wil niet weten waar je in dit kostuum je geld bewaart. :icon_confused:

Anyhow...lolbroekerij aside: dress-code hangt doorgaans af van feestje tot feestje. Als er iets van verplicht is, is het wel van belang dit precies door te nemen en/of aan de organisators te vragen wat toegelaten is.
Crazaay...jij hebt het hier over het opkomende Next-feest, nietwaar? Daarvoor kan je gewoon in chique avondkledij komen...die stuff waar je mee naar dure recepties of trouwerijen gaat. Misschien dat je met deftige kleding (stropdas en hemdsmouwen) ook wegkomt, maar dat moet guilty (of een andere organisator) maar even komen uitleggen.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door pluis »

Laat ik dan maar de eerste zijn die t zegt:

een Kilt Kan!

:food:
Worlo

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door Worlo »

Hoewel ik sommige dresscodes wel snap zal je mij nooit op een feestje zien zoals de boot. Ik draag waar ik me prettig in voel en leer en latex horen daar niet bij. Misschien heb je er niets aan, maar misschien vind je het, net als ik, ook niet zo nodig om jezelf op het gebied van kleding aan te passen om je dominante kant te benadrukken.
colet

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door colet »

Ik snap dat het nu gaat om dresscode op feestjes en partijen.

Maar aansluitend en niet helemaal off-topic gezien de titel: maakt het voor een sub uit wat de D aan heeft??
faery

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door faery »

Mijn vriend en ik zijn naar een winkel met alternatieve kleding gegaan (zo'n zaak waar ze ook gothic spul hebben), en hij heeft daar een zwarte broek met een overschot aan ritsen gekocht, en een beetje uniform-like overhemd. Hij kwam door de dresscode, maar daar moet ik wel bij zeggen dat ze daar de dresscode vrij ruim opnamen: ook mensen met gewone shirts gezien enzo...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door JJV »

hmja.. black zion .. was 'net' zwart overhemd met bijkleurende broek genoeg

maar helaas hebben veel feesten een voorkeur voor minder .. gemakkelijk
al overweeg ik nog een gaasshirt ofzo
iets wat niet de nadelen van de meeste fetish kleding heeft voor mijn..eh.. omstandigheden
~\v/~
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door juffie »

Wever schreef: Crazaay...jij hebt het hier over het opkomende Next-feest, nietwaar? Daarvoor kan je gewoon in chique avondkledij komen...
Deels, maar we hebben het ook gehad over een avondje boat. Dus daar slaat deze vraag ook op. Wat dragen jullie zoal naar, bijvoorbeeld de boat, waar de dresscode vrij streng is, en je niet veel met de 'geijkte' fetish kleding hebt?

Voor vrouwen is het dan toch een stuk makkelijker...
MILF :grin_ani:
ericadventure

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door ericadventure »

Op de boot ben je ook welkom in drie delig pak dus dat is nog een optie. En uniformen zijn ook toegelaten dus ouwe legerkloffie zoeken
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door cinderella »

dress-code voor de showboat: de dresscode is Lak, Leer, Rubber, PVC, Fetish Glam, Gothic, Medical, Body Art, Cross-dress, Plastic, Uniform, Bondage, Burlesque, Kilt, Lolita, Cat Girl, Age Play en een net zwart kostuum of smoking.
Dat klinkt in ieder geval iets ruimer dan ik jou en Crazaay zie schrijven.
Met Gothic, Uniform, Kilt, zwart kostuum en smoking zou je toch een eind moeten kunnen komen.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door JJV »

ericadventure schreef:En uniformen zijn ook toegelaten dus ouwe legerkloffie zoeken
bedoelen 'ze' meestal 'dress'uniform mee.. met veld tenu word je dan alsnog geweigerd
~\v/~
Kluk Kluk

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door Kluk Kluk »

Ik draag wel vaak leer of rubber op feestjes, ik vind het juist wel erg gaaf. En die geur van leer :kwijl: :yummie:

tijgie heeft vaak corsetten aan, met een pettycoat / rokje / leren broek er onder.

Maar piratenshirt en leren broek is op zich niet zo'n probleem toch? Dat kan een modebewuste dom toch wel hebben? :)
CraZaay

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door CraZaay »

Wever schreef:Crazaay...jij hebt het hier over het opkomende Next-feest, nietwaar?
Nee, helemaal niet eigenlijk :) Op feesten met een thema weet ik me wel aan het thema te houden. Het gaat me meer om de gevallen waarin de dresscode "bdsm/fetish" is, zoals de boot. En ik héb niks met fetishkleding :P
CraZaay

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door CraZaay »

Worlo schreef:Ik draag waar ik me prettig in voel en leer en latex horen daar niet bij. Misschien heb je er niets aan, maar misschien vind je het, net als ik, ook niet zo nodig om jezelf op het gebied van kleding aan te passen om je dominante kant te benadrukken.
Dat is precies hoe ik erin sta. Ik voel me niet prettig in leer, latex, gaasshirts, etc. Het past niet bij mij. Dat neemt niet weg dat ik best snap dat de sfeer op een feestje ook belangrijk is en je niet in je spijkerbroek op kunt komen draven. Dan blijft een kostuum over, maar driedelig geeft nou ook niet echt veel bewegingsvrijheid. Dan kom ik weer op pantalon + zwart overhemd, makkelijk om in te spelen ook, maar da's weer zo "simpel"... :nosmile:
Gesloten