Kleding voor de modebewuste Dom

Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door Crownless »

Jup, heuvelgallerie (ik kwam in mijn hoofd niet verder dan de molenwegpassage, maar die ligt in Nijmegen). Die lederkledingwinkel ligt op de tweede verdieping.

En Bryans piratenshirt is van niet belachelijk dikke kwaliteit katoen. Maar nog steeds erg warm. Velours zou ik niet eens aan beginnen!

Enne, JJV, dan pak je toch een herenrok? Sexy!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door eireann »

Een vriend van mij in ierland heeft meerdere mooie zwarte shirts gekocht -met een mooie halslijn geen 5 voor een tientje shirts-

op 1 heeft hij -of z'n sub- allemaal D ringen vastgemaakt met rode stof over het rechte balkje heen.

op een andere heeft ie bij de gamma dunne metalen kettinkjes gehaald -niet gunstig voor spel, maar licht genoeg om aan een tshirt te kunnen. En die in een soort legersjerp patroon aan het tshirt vastgemaakt.

Aan de ander zit een 'toolbelt' vast met mini zweepjes, radeerwiel, houder voor de cane

1 keer had hij een 'patroon' -zo'n lange rits van kogels die je om je nek kan hangen? gemaakt van wasknijpers en knijpdingen om er overheen te dragen :)

Hij droeg ze met een Zwarte 'gothic' broek met ritsen en D ringen enzo.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door puppie »

Zoiets?

Afbeelding

Voor gothicstijl hebben ze hier een hoop leuke dingen :)
http://www.attitudeholland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
phedre

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door phedre »

The Large heeft ongeveer zelfde collectie of in ieder geval, net zoiets als attitude idd. http://www.large.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door Crownless »

Nee, de large heeft niet zulke broeken. Maar wel weer gothic verantwoordde shirtjes.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door JJV »

puppie schreef:Zoiets?
nee
da's emo
of skate desnoods
hééeel misschien deathrock
~\v/~
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door JJV »

Crownless schreef:Enne, JJV, dan pak je toch een herenrok? Sexy!
... t is een komplot

ik zweer't
~\v/~
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door puppie »

Ik reageerde hierop JJV ;)
Hij droeg ze met een Zwarte 'gothic' broek met ritsen en D ringen enzo.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door JJV »

snap ik
maar je plaatje was nie gothic

hoogstends emo dus
(maar dat zei ;'k net al)
~\v/~
CraZaay

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door CraZaay »

puppie schreef:Zoiets?

Afbeelding
Most. Ugly. Pants. EVER.

Daar ga je me nooit in zien lopen :P
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door eireann »

je hebt er ook stijlvollere varianten van. ik vind het mooier dan leer vaak hoor.
**Self Rescuing Princess**
Kluk Kluk

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door Kluk Kluk »

CraZaay schreef:Most. Ugly. Pants. EVER.

Daar ga je me nooit in zien lopen :P
Heerlijke broeken om in het weekend te dragen thuis, naar het werk gaat helaas net niet. Ziet er cool uit. Maar ik ben dan ook meer de spiky, ringy type gozer :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door kitten »

Wever schreef:En waarom? Niet omwille van mijn D (die maakt het niets uit). Niet omwille van de een of andere "incrowd" (ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die ik in de een of andere kleding heb leren kennen ineens niets meer van me moest hebben omdat ik andere kleren droeg). Maar omdat de een of andere organisator het leuk vindt om fancy foto's op de website te zetten of een zekere "stijl" aan een feestje te geven.
Enkel om dat laatste en ik vind dat een prima reden. :) Je kunt wegblijven. Er zijn zat feestjes zonder dresscode. Gun een ander dan ook een feestje mét, want ik vind de boot nog steeds mijn nummer 1 uitgaansplek! Ik ben er al heel lang niet meer geweest en kijk nu al uit naar die van september. Je kunt wel zeggen dat je iedereen in zijn waarde laat, maar zoals je tegen dress codes aan blijft schoppen, lijkt toch net of het kje stiekem toch best dwars zit. ;)
CraZaay schreef:Daar ga je me nooit in zien lopen :P
Wel boot-waardig overigens, heb ooit een date gehad met die broek aan. Manita heeft dat toen per email goed gekeurd. Die deed er toen ook schmink bij op.
juffie schreef:Voor vrouwen is het dan toch een stuk makkelijker...
Vind je? Welk "simpele" outfitje doe jij aan naar de boot dan? ;) Voor vrouwen is het net zo ingewikkeld. Een kort geruit rokje met een sexy geknoopt wit bloesje is ook behoorlijk extravagant! En een corset heeft ook niet iedereen rondslingeren. Met een bikini kom je echt niet zomaar binnen.

Het is voor vrouwen net zo lastig. Alleen zijn vrouwen sneller geneigd te voldoen aan de dresscode, omdat in onze maatschappij mannen sowieso weinig "vreemde" dingen doen met hun outfit. Spijkerbroek of pantalon met een shirt. Of als ze voor zakelijk/feestelijk/sjiek gaan: een overhemd. Wat overigens niet altijd zo is geweest! *link* Maar dat het nu voor mannen moeilijker zou zijn te voldoen aan de dresscode, dat ligt aan de hedendaagse mode, niet aan de dresscode. Die is voor mannen en vrouwen gelijk. :)

De dresscode is simpel: niet wat je naar oma aan zou doen. En ik denk dat het voor jou, Crazaay, dáár al mis gaat. :lol:
MrsLolSMurfin

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door MrsLolSMurfin »

Worlo schreef:Hoewel ik sommige dresscodes wel snap zal je mij nooit op een feestje zien zoals de boot. Ik draag waar ik me prettig in voel en leer en latex horen daar niet bij. Misschien heb je er niets aan, maar misschien vind je het, net als ik, ook niet zo nodig om jezelf op het gebied van kleding aan te passen om je dominante kant te benadrukken.
ik vind leren kleding e.d gewoon mooi en het voegt niks toe aan mijn dominantie.
het is voor mij ook geen fetish ik vind het gewoon mooi.
dus ik snap de uitdrukking niet dat het wat zou toevoegen aan je dominantie.
maar weet dat vele wel zo denken, want zo staat het in de boekjes een man dom strak in het leer, een fem dom ook in het leer maar dan zo hoerig mogelijk.....bbrrrrrrrrrrrrrrrr
ik hou van sexy kleding maar er moet wel wat te raden overblijven en dus wat stijl hebben.
vind ik overigens ook voor mannen gelden een sub man dat naakt rond loopt met zijn zielig uitziende slurfie bengelend vind ik ook geen gezicht.
doe daar een leuke string om en het ziet er tig keer beter uit.

op dm hebben we bewust geen dress code omdat ik juist wil dat men draagt waar ze zich goed in voelen.
en ga zelf ook niet altijd in leer ofzo, als het erg warm is b.v dan ga ik echt niet zitten zweten omdat het zo mooi is ;)

om terug te komen op de vraag, ik vind een man in zwarte broek en mooi shirt er boven er ook heel stijlvol uitzien.
vaak zelfs stijlvoller dan een man die helemaal in het leer is met al zijn zwepen en boeien e.d die aan zijn riem hangen.

maar sja daar kom je vast de showboot niet mee op, al denk ik weer wel dat als je iets gothic achtigs aan doet, het weer geen punt is als het van stof is.
dat shirt wat crownless liet zien dus die geen zonder rouchess vind ik erg gaaf.

ik zelf vind de dress code van de boot te streng maar sja het is dan ook een fetish play party en geen bdsm speel feest.
die hanteren toch vaak hele andere dress codes en die kan je volgens mij alleen omzeilen door idd een pak aan te doen, ofzo.

groetjes
CraZaay

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door CraZaay »

kitten schreef:De dresscode is simpel: niet wat je naar oma aan zou doen. En ik denk dat het voor jou, Crazaay, dáár al mis gaat. :lol:
Jij kent mijn oma niet ;)

Maar inderdaad, ik voel me en speel het lekkerste in kleding die ik toevallig ook naar mijn oma aan zou kunnen (al zou ze dan wel vragen waarom ik het aan heb). En misschien is de conclusie van dit topic wel dat ik, ondanks dat ik graag eens naar de boot zou willen, daar net als Wever niets te zoeken heb. Al is dit lichtelijk off topic ;)

Als je het feestje geeft, dan bepaal je ook de regels. En terecht. Als je je daar niet in kunt vinden dan moet je thuis blijven.
Gesloten