Kleding voor de modebewuste Dom

Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door tessie »

Ik vind de boot ook echt super leuk, en ik zou er niet bij voorbaat al wegblijven omdat je niet zoveel met die fetish kleding hebt (wat dus iets anders is dan zo principieel tegen een dresscode zijn zoals Wever volgens mij is). Crownless liet eerder al een wat goedkopere broek zien die op de boot heel goed kan, en dan gewoon met een zwart shirt erop, hoeft helemaal niet veel te kosten, en mocht je het nou echt niks vinden op de boot, dan gooi je die broek toch lekker achter in je kast, of zet hem op marktplaats ofzo.
CraZaay

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door CraZaay »

Oh, ik heb inderdaad niets tegen een dress code op zich. Zoals ik al zei, degene die een feestje geeft mag de voorwaarden stellen wat mij betreft.

Lees op de site van Manita nu pas (jaja, lekker op tijd) over het dragen van een kostuum. Dat is de fallback ;) Maar liever iets wat minder warm is :biggrin:
phedre

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door phedre »

met kostuum naar binnen end aar de boel uitdoen.. is het minder warm toch:p
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Kleding voor de modebewuste Dom

Bericht door juffie »

kitten schreef: juffie schreef:
Voor vrouwen is het dan toch een stuk makkelijker...Vind je? Welk "simpele" outfitje doe jij aan naar de boot dan? Voor vrouwen is het net zo ingewikkeld. Een kort geruit rokje met een sexy geknoopt wit bloesje is ook behoorlijk extravagant! En een corset heeft ook niet iedereen rondslingeren. Met een bikini kom je echt niet zomaar binnen.

Het is voor vrouwen net zo lastig. Alleen zijn vrouwen sneller geneigd te voldoen aan de dresscode, omdat in onze maatschappij mannen sowieso weinig "vreemde" dingen doen met hun outfit. Spijkerbroek of pantalon met een shirt. Of als ze voor zakelijk/feestelijk/sjiek gaan: een overhemd. Wat overigens niet altijd zo is geweest! *link* Maar dat het nu voor mannen moeilijker zou zijn te voldoen aan de dresscode, dat ligt aan de hedendaagse mode, niet aan de dresscode. Die is voor mannen en vrouwen gelijk.
Dat bedoelde ik misschien. Maar om maar een voorbeeld te noemen: voor dames zijn er rond kerst legio doorkijkbloesjes te koop. Er is meer keuze voor dames, meestal omdat dames wat meer varieren qua kleding.

Ik vind de dresscode van de boat heel terecht, het is dan ook niet perse een bdsm-feest, maar vooral een FETISH party. En ja, daar hoort fetish kleding bij. Ik vind het trouwens wel leuk, om op de boat, juist door het sfeertje, zo af en toe helemaal uit te pakken met mijn kleding. Ik vind het wel wat hebben.
MILF :grin_ani:
Gesloten