Alternatieven voor een gag
Alternatieven voor een gag
Ik zou het af en toe best opwindend vinden om niets te kunnen zeggen, maar een gag lukt bij mij niet aangezien ik dan heel snel last van mijn kaken krijg.
Hebben jullie andere ideeen (behalve dan afplakken) hoe we dit wel zouden kunnen doen?
Hebben jullie andere ideeen (behalve dan afplakken) hoe we dit wel zouden kunnen doen?
- Crownless
Re: Alternatieven voor een gag
Je hebt muzzles, dat zijn een soort mondkapjes. Ik zal ff een plaatje zoeken. Duurt ff, ik zit mobiel, maar komt eraan!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Iets zachts (bijvoorbeeld een slipje) in je mond geduwd krijgen, zou dat werken? Dan kan je wel ergens op bijten, niet praten, maar het houdt je kaken niet zo ver open.
- kitten
Een kleinere gag kan ook een oplossing zijn, want die heb je in verschillende maten. Maar ik denk dat de muzzle van Crownless de fijnste oplossing is.
- eireann
- Site Admin
kleinere gag helpt bij mij ook niet echt, ik kan het niet hebben in m'n mond. Ben benieuwd naar de muzzle!
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
http://www.erotik-sjop.com/asp/images/a ... E23389.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.extremerestraints.com/popup. ... loseup.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stockroom.com/common/images/ ... 3/J323.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze staan vaak bij de 'maskers/hoods' omdat het geen gag is. Het houdt je onderkaak tegen je bovenkaak geklemd waardoor je niet meer je mond kan openen en praten lastig wordt (probeer maar eens, je onderkaak is het enige wat kan bewegen van je schedel). Let er wel op dat sommige muzzles ook ingebouwde gags kunnen hebben.
Ik vind zo'n muzzle die over de neus gaat fijn. De geur van leer, hmmmmmm.
http://www.extremerestraints.com/popup. ... loseup.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stockroom.com/common/images/ ... 3/J323.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze staan vaak bij de 'maskers/hoods' omdat het geen gag is. Het houdt je onderkaak tegen je bovenkaak geklemd waardoor je niet meer je mond kan openen en praten lastig wordt (probeer maar eens, je onderkaak is het enige wat kan bewegen van je schedel). Let er wel op dat sommige muzzles ook ingebouwde gags kunnen hebben.
Ik vind zo'n muzzle die over de neus gaat fijn. De geur van leer, hmmmmmm.
- kitten
Oh! Die wil ik ook!Crownless schreef:http://www.erotik-sjop.com/asp/images/a ... E23389.jpg

- Daantje
- Contacteer:
Ik ga er bijna van kwijlen.kitten schreef:Oh! Die wil ik ook!Crownless schreef:http://www.erotik-sjop.com/asp/images/a ... E23389.jpg

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Die soort die Crownless aanhaalt worden ook wel "panel gags" genoemd ("muzzle" is het Engelse woord voor muilkorf, wat volgens mij doorgaans meer de neus omvat).
- phedre
- Contacteer:
eh.. een houtje, een dubbelgevouwen bierviltje, alles wat je tussen je tanden kunt vasthouden:) lekker simpel en altijd wel iets bij de hand.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Crownless
Wat phedre zegt kan ook, maar vereist het nodige please- en doorzettingsvermogen van je als sub. Je kunt het tenslotte zo uitspugen dan. Net als pols- en enkelboeien: iemand kan ook gewoon blijven staan of met breekbaar garen vastgezet worden met de opdracht 'mag niet breken'. Soms is geen keuze hebben, of de wetenschap dat je het niet per ongeluk 'fout' kunt doen, wel lekker. 
@ wever: dan is die derde link de enige muzzle volgens jou? Voor mij is muzzle muilkorf, oftewel, je kunt er niet meer mee bijten. Daar heeft de neus niet zoveel mee te doen.

@ wever: dan is die derde link de enige muzzle volgens jou? Voor mij is muzzle muilkorf, oftewel, je kunt er niet meer mee bijten. Daar heeft de neus niet zoveel mee te doen.
Ik denk het wel, ja. Als je puur op "je kunt er niet meer mee bijten" zou afgaan kan je het hele gamma aan gags, hoods, mondklemmen en dergelijke wel als muzzle/muilkorf definiëren. 

- Crownless
Haha, das waar. Ik denk dan aan een Hannibal Lecter masker, en daar kun je wel mee praten (en veel hoods ook nog).
Ik denk dat het muzzle gedeelte vooral zit in of de onderkaak nog omlaag kan. Zodra er een riempje of voorgevormd stuk leer zit, gaat dat al niet meer.
Ik denk dat het muzzle gedeelte vooral zit in of de onderkaak nog omlaag kan. Zodra er een riempje of voorgevormd stuk leer zit, gaat dat al niet meer.
Mooi verwoord. Muilkorven zijn vooral bedoeld om te vermijden dat er gebeten wordt, maar ik had eigenlijk geen idee of zo'n Lectremasker dan eigenlijk een muilkorf was of niet (picturegoogle op "human muzzle" zegt van wel, maar da's allerminst een definitie).
- JJV
dacht dat t type gag waar crownless naar linkt bekend stond als 'cardinal' gag.. maar google geeft me alleen katholieke foto's... eh
nou ja, een leren kapje al dan niet met stukje aan de binnenkant om op te bijten zou idd de kaken moeten ontzien.
T idee dat ik hier nog 'mis' is nog simpeler: 2 wasknijpers ( desnoods even 'lam' en oud gemaakt op een stuk hout ofzo.. tenslotte hoeven ze niet echt te klemmen) op je tong.
1 knijper kun je nog mee slikken, 2 vreemd genoeg niet.
kwijlt als een bezetene.. en je mond kan bijna helemaal dicht, dus zo goed als geen kaak belasting.
nou ja, een leren kapje al dan niet met stukje aan de binnenkant om op te bijten zou idd de kaken moeten ontzien.
T idee dat ik hier nog 'mis' is nog simpeler: 2 wasknijpers ( desnoods even 'lam' en oud gemaakt op een stuk hout ofzo.. tenslotte hoeven ze niet echt te klemmen) op je tong.
1 knijper kun je nog mee slikken, 2 vreemd genoeg niet.
kwijlt als een bezetene.. en je mond kan bijna helemaal dicht, dus zo goed als geen kaak belasting.
~\v/~