Onderzoek BDSM en hulpverlening

Cera

Re: Onderzoek BDSM en hulpverlening

Bericht door Cera »

Ingevuld.

Succes met je onderzoek! Lijkt me ontzettend leuk om iets te onderzoeken onder een doelgroep waar je zelf ook onderdeel van bent.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Onderzoek BDSM en hulpverlening

Bericht door Ravelijne »

Done! Ik liep er ook tegenaan dat ik wel meerdere (soorten) hulpverleners heb gehad en dat het antwoord dus verschilt per persoon. Bij de laatste vraag dacht ik in eerste instantie dat er bedoeld werd ' heb je negatieve effecten van BDSM zelf ondervonden', maar toen leek het toch meer te gaan om negatieve reacties van anderen, dus zo heb ik 'm ook beantwoord. Tof onderzoek!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Onderzoek BDSM en hulpverlening

Bericht door skaoot »

Done!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gilraen^

Re: Onderzoek BDSM en hulpverlening

Bericht door Gilraen^ »

Ow bij die opleiding wist ik eigenlijk helemaal niet wat overeenstemt met in belgie. Het leek van laag naar hoger opgeleid te gaan, dus ik heb voorlaatste gekozen :$
Was even te druk om dat te gaan googlen.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Onderzoek BDSM en hulpverlening

Bericht door Sabrina »

Ingevuld! Al twijfel ik nu wel of ie verzonden is, want ik heb 'm weggeklikt bij dat laatste scherm waar je je mailadres kon invullen... Dan zijn de gegevens al wel verstuurd, toch? Anders moet ik 't even opnieuw doen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
HighSpirit }k{

Onderzoek BDSM en hulpverlening

Bericht door HighSpirit }k{ »

Ingevuld
Gesloten