Vijftig tinten grijs

Boeken, blogs, websites... alles waar over BDSM te eh... lezen valt
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het is er: 50 shades of grey

Bericht door tessie »

Vergeet die fouten. Wat een lekker boek!
lotus {P}

Re: Het is er: 50 shades of grey

Bericht door lotus {P} »

ik heb de engelse verise op mijn ereader staan en ik kijk er naar uit om daar in te beginnen. Met 15 boeken (waarvan 5 in het engels) moet ik de vakantie toch wel doorkomen lijkt me.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door Crownless »

Ik ben naar aanleiding van het filmpje in het YouTube topic wel nieuwsgierig geworden eigenlijk.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
cmeermin

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door cmeermin »

Ik ben er inmiddels in begonnen ;) En ja hoor, het is écht helemaal geschreven in de bouquet-reeks sfeer...omg... :roll:
Ik ga er maar niks over zeggen nog, anders verpest ik het voor de anderen.

Maar lekker zeg :lol: Whahaha! Een gouden greep, een gat in de markt, hier gaat nog veel geld in verdiend worden.
Of je nu wilt of niet, je krijgt er toch wel rode oortjes van, onontkoombaar :mrgreen:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door tessie »

Ik vind het meer chicklit dan bouquetreeks. De bouquetreeks is allemaal toch wat ouderwetser en omslachtiger omschreven enzo.
Je moet idd wel van de stijl houden, kan me voorstellen dat veel mensen dat niet doen. Maar ik wel :D
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door thaliya »

Ik heb hem ook besteld, maar nog niet deel 2 en 3. Die bestel ik pas als deel 1 redelijk ok was. Wist niet eens dat het een triologie was.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door juffie »

Chicklit! Leuk!!
MILF :grin_ani:
colet

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door colet »

chicklit??? Wil ik weten wat dat is? Afijn, ik ga maar eens googlen.... Gelukkig kan ik het typen, want uitspreken weet ik ook niet of ik dat goed doe...

Enne mods....lotus vroeg om het eventueel te verplaatsen, maar je mag ook mijn leesvoertopic naar hier verplaatsen hoor.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door Ravelijne »

Je spreekt het uit als tsjik-lit. Chick van 'meid' in het Engels. Typische, luchtige vrouwenlectuur, dus.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door juffie »

Ik verkas het wel even naar leesvoer. :)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door tessie »

Ja ik vind veel chicklits gewoon leuk en ontspannend om te lezen (shopaholic enzo). En dan nu een chicklit met bdsm, beter kan niet, wat mij betreft :D
colet

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door colet »

Ik ben erg benieuwd of het het boek "Weerloos" overtreffen gaat.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door Ravelijne »

@tessie Chicklit is ook leuk. :) Ik begin ook benieuwd te worden naar deze. Denk dat ik maar in de gaten ga houden wanneer hij in de ramsj komt. :)
lotus {P}

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door lotus {P} »

heb deel 1 in het engels bijna uit, ik kan het bijna niet wegleggen. En zeker rode oortjes.
Weerloos heb ik ook gelezen, wel wat overeenkomsten bemerkt maar dit verhaal is toch verder uitgewerkt en meer een bdsm saus dan weerloos.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vijftig tinten grijs

Bericht door thaliya »

Hier ook zeker rode oortjes! Deel 1 bijna uit en als het goed is komen vandaag deel 2 en 3 binnen
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie