Hand op je keel

avelon

Re: Hand op je keel

Bericht door avelon »

Vind het heerlijk :D het gevoel van wegzakken en weer bij komen. de eerste keer bijkomen was schrikken, dit ook omdat ik niet in de gaten had gehad weg te zijn geweest. Maar weet nu ook wanneer ik weg raak. Wij hebben wel dat ik Zijn arm vast pak, want die laat los op het moment dat ik weg val.
Lill_girl

Re: Hand op je keel

Bericht door Lill_girl »

kirina schreef:Uit ondervinding kan ik alleen maar zeggen dat je best heel rustig aan begint.
Wij zijn begonnen met zachtjes de hand op de keel, maar dit is ondertussen al wat steviger geworden.
Alleen wanneer het hand echt vol op de keel ligt, is het voor mij persoonlijk niet leuk. Ik heb 1 keer gehad dat de druk op mijn keel echt niet meer te houden was zodanig dat ik zelfs braakneigingen kreeg.
Dat is zeker niet geil en al evenmin leuk.
Voorzichtig beginnen en uittesten is dus de boodschap.

Dat is vrij herkenbaar, je hebt naar mijn ervaring 3 "plekken" in je hals. De plek waar je luchtpijp zit, en de plek waar je mee slikt, daarnaast heb je ook nog de halsslagader en als die word dichtgedrukt dan volgt het gevoel van net aan "wegraken" wat idd vaak gepaard gaat met "geil" zijn.
Dit is uit mijn ervaring dan want ik herken dat braakgevoel dat is iets meer onder op je hals dus zeg maar echt je keel, bovenop dus zeg maar net onder je kin zit je luchtpijp tenminste als je dat zou dichtdrukken en dat geeft ook een bepaald niet fijn gevoel. Ergens tussen je luchtpijp en slik gedeelte zitten dan je halsslagaders.

Nogmaals, dit is dan wel uit mijn ervaringen en hoe ik het zie
Softy52

Re: Hand op je keel

Bericht door Softy52 »

Ik heb het ook een keertje gedaan.
Maar de risico's zijn blijkbaar groot en onberekenbaar:
http://www.fetishexchange.org/breath2.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga het dus nooit meer doen. :neenee:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Hand op je keel

Bericht door Sabrina »

Ja, de risico's zijn er zeker, maar die zijn al aardig te beperken door te weten wat je doet. Jay Wiseman is enorm anti-breathplay in zijn betogen, maar zoek bijvoorbeeld Philip the Foole (zo heette hij, dacht ik) op FetLife eens op, dan krijg je ook de andere kant van het verhaal te horen. Het gaat m.i. om bewust bezig zijn met het beperken van de risico's, en accepteren dat die risico's er zijn, zoals bij veel dingen des levens.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gesloten