Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur NL

bdsmsudranoel

Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur NL

Bericht door bdsmsudranoel »

Hallo, ik ben nieuw hier op deze Site en ook, weer, in NL. Toch wil ik iets bijdrage aan deze Site.
Ik ben pas weer een jaartje terug ik NL en heb gemerkt dat NL is veranderd na een jaartje of 14.
O.a., speciaal de cencuur op internet. Sinds kort dus ook hier geen "The Piratebay" meer! Via de rechter afgedwonen dat de NL-providers deze site niet meer mogen doorgeven. Dit houd dus ook in, geen vrijheid van menings uiting. Dus incl. geen informatie vrijheid betreffende BDSM. Niet alles op dit gebied wordt in Nederland uit gebracht. Via o.a. deze site was er toch heel veel te vinden. Films, documentaire's, e-books etc.
Misschien, dat een paar onder ons dit weten te omzeilen en kunnen toch nog op deze site's komen en deze info downloaden, waar onder andere ondergetekende.
Wil graag iedereen helpen in deze. Stuur een e-mail naar me, of reageer direct. Als je genoeg onderlegt bent leg ik het je/U gelijk uit als je/U op dit bericht reageert op dit forum.
Doe dit graag en wil er absoluut niets voor terug, Nada dus. Wil alleen maar dat iedereen weer bij alle BDSM films, E-books etc., die niet in Nederland uitgebracht worden, kan, beschikken.
Groeten, Leonardus (sub)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door Crownless »

Ehm, Fro, wat vind je hiervan?

Edit: ik bedoel, volgens mij is er geen censuur op die dingen, je moet er alleen gewoon voor betalen. Ik wil best 10 euro uitgeven voor de dvd van the secretary bijvoorbeeld. Of bdsm 101 van Jay Wiseman. Dat kan gewoon via bol.com.

Lijkt me geen censuur, dus ik snap je hele initiatief niet zo goed? Vond het uitwisselen van 50 tinten grijs ook niet zo netjes eigenlijk. Niet dat ik nooit download à la piraat, maar ik vind het ook niet zo netjes van mezelf.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
bdsmsudranoel

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door bdsmsudranoel »

Ben niet Fro, maar wel de schrijver. Wat bedoel je met je opmerking
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door Crownless »

Fro (Frodo) is de eigenaar van de site en forum. Wil gewoon weten wat de digitale kroegbaas vindt. Er heerst hier een frodocratie.

En een topic erover aanmaken is genoeg hoor. Je hoeft niet het hele forum onder te spammen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
bdsmsudranoel

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door bdsmsudranoel »

Tja, je hebt een punt, maar niet alles kun je bij "BOL" ofzo kopen. Wat "BOL" dan ook mag zijn. Veel films en boeken halen de Nederlandse markt niet, te weinig interese, of te wel te weinig winst. Dus vandaar.
bdsmsudranoel

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door bdsmsudranoel »

Sorry, weet niet wat je bedoelt met 'spammen'
bdsmsudranoel

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door bdsmsudranoel »

ken deze term niet
Guilty

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door Guilty »

Lol. Je weet niet wat spammen betekent, je denkt dat de piratebay tegenwoordig onbereikbaar is in Nederland, maar je denkt wel dat we jouw advies nodig hebben over hoe we aan illegale kopietjes moeten komen?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door Crownless »

Guilty, doe es lief :)

Spam is ongewenste internetreclame. Met 'spammen' zeg ik op een onaardige manier dat ik het vervelend vind je -tot nu toe?- op twee plekken hetzelfde bericht hebt geplaatst.

bdsmsudranoel schreef:Tja, je hebt een punt, maar niet alles kun je bij "BOL" ofzo kopen. Wat "BOL" dan ook mag zijn. Veel films en boeken halen de Nederlandse markt niet, te weinig interese, of te wel te weinig winst. Dus vandaar.
Dan nog kun je veel dingen kopen via Amazon.com of eBay.nl. De wereld is klein. Er is in feite geen excuus om niet te betalen voor films, muziek of boeken. Nou ja, tenzij je 'de verzendkosten zijn hoger dan het product' of 'ik wil niet betalen als ik het gratis kan krijgen' goede argumenten vindt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
bdsmsudranoel

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door bdsmsudranoel »

Ok, begrijp misschien wat jullie bedoelen. Maar de spirit is er echt wel uit in Nederland. En het inlevings vermogen ook, niet alleen naar onze buitenlandse vrienden hier, maar ook naar geboren Nederlanders die jaren weg zijn geweest en weer terug komen. Sorry dit ik dit onderwerp heb aan gekaart, vergeet het en heb nog een prettige avond verder.
Groeten en goede nachtrust, leonardus

P.s., begrijp toch niet echt wat jullie bedoel, zal wel aan mij liggen, nogmaals sorry
bdsmsudranoel

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door bdsmsudranoel »

Slaap nog een nachtje over je berichten en denk eens na hoe 'mensen' prive in 25 jaar, 30 miljart "biljoen" kunnen verdienen.
NL zou er jaloers op zijn. Welterusten. Over and out.
Greetings, leonardus
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur NL

Bericht door eireann »

Ehm. Nou, weltrusten!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door Daantje »

Echt, ik kan geen touw vastknopen aan wat je nu precies probeert te zeggen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Guilty

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door Guilty »

Crownless schreef:Er is in feite geen excuus om niet te betalen voor films, muziek of boeken. Nou ja, tenzij je 'de verzendkosten zijn hoger dan het product' of 'ik wil niet betalen als ik het gratis kan krijgen' goede argumenten vindt.
Wat dacht je van: "audible.com wil me het audioboek niet leveren op mijn abonnement waar ik nog meer dan tien credits op heb staan omdat ik in Europa woon, en bij bol is ie drie keer zo duur"? Of boeken die gewoon niet meer gedrukt worden?
bdsmsudranoel

Re: Films, e-books, program etc. about BDSM or ..... Cencuur

Bericht door bdsmsudranoel »

dat is dus wat ik o.a. bedoel; "Wat dacht je van: "audible.com wil me het audioboek niet leveren op mijn abonnement waar ik nog meer dan tien credits op heb staan omdat ik in Europa woon, en bij bol is ie drie keer zo duur"? Of boeken die gewoon niet meer gedrukt worden?


"
Gesloten