Ik moet even iets kwijt, hoop dat jullie raad weten...
Zoals de meesten van jullie misschien al weten heb ik nu 7 jaar n relatie met een jongen waar ik zielsveel van houd. Hij weet sinds n paar jaar van mn bdsm gevoelens af en we hadden daar een mooie middenweg in gevonden. Ik iets minder dan mn verlangen en hij iets meer dan wat hij zou willen. Ik heb het een tijd heel druk op het werk gehad, was weinig met mn bdsm gevoelens bezig en had dus genoeg aan wat plagerijtjes, n tik op mn billen of een avondje n ochtendjastouw om mn polsen. Maar sinds ik vakantie heb (sinds maandag) gaat t mis. Ik moet er constant aan denken, begin weer te lezen op dit forum, filmpjes te kijken je kent het wel.
Ik was de hele dag al in n sub bui toen woensdag nacht mn vriend thuiskwam van n avondje terrassen/stappen. Ik lag half te slapen en hij greep me opeens vast, ik kreeg n paar tikken op mn billen, hij legde zn hand op mn mond en sprak me streng toe... ik was helemaal weg. Tot hij 3 min later in slaap viel en lag te snurken, domper dus. De dag erna heb ik hem gesmst of we 's avonds misschien verder konden spelen, hij reageerde leuk via sms. Ik smste hoe het toch kon dat als hij dronk, altijd weer die meester naar boven komt, zonder dat ik ernaar vraag. Als je drinkt komt je ware ik naar boven zeggen ze toch? Waarop hij antwoorde: Dat is ook mn ware ik

Maar er gebeurde weer niet echt iets. Het hoopte zich op en vanavond kwam het eruit, ik zat er even helemaal doorheen omdat ik zo verlangde naar de meester in hem die maar niet kwam, ja alleen toen hij gedronken had. Dat is iedere keer zo! Maar doordat ik in een dipje zat, kreeg hij ook slechte zin en ging hij dingen zeggen waardoor t alleen maar erger werd.
Hij zei dat BDSM maar n fantasiewereldje is en dat t hem niet veel interesseert en dat hij t soms doet om mij gelukkig te maken, terwijl hij n tijdje terug nog zei dat hij t soms wel zelf leuk vond.
Ik ben zo in de war, en zulke uitspraken doen pijn, echt waar. Ik weet even gewoon niet meer wat ik van hem kan verwachten en mag verwachten. En ik wil stiekem zo graag dat hij mij machteloos WIL zien en dat hij WIL dat ik alles doe wat hij zegt,en dat ik HEM daarvan zie genieten. Maar helaas, ik ben bang dat die droom nooit uit gaat komen. Ik hou zo zielsveel van hem, wil hem echt nooit van mn leven kwijt, maar hoe moet ik nu met die gevoelens omgaan.Het buiten de deur zoeken vind ik eigenlijk niets, dat lijkt me zo eng, ik zou niet zomaar iedereen vertrouwen en het lijkt me ook helemaal niet fijn om intiem met een andere man te zijn. Maarja, zijn er dan ook nog andere mogelijkheden? Er zijn vast genoeg mensen die dit herkennen en ik zou heel graag weten hoe jullie ermee omgaan. Ik sta ook helemaal open om ervaringen uit te wisselen.
Liefs mij