subgevoel tussen twee ontmoetingen in

Gesloten
lotus {P}

subgevoel tussen twee ontmoetingen in

Bericht door lotus {P} »

Zoals bekend zien Peter en ik elkaar niet vaak (ongeveer 1x in de 3 a 4 weken een heel weekend) en nu heb ik toch het gevoel dat tussen die weekenden door, mijn subgevoel een beetje wegzakt en als we elkaar dan weer zien, ik dat eerst weer terug moet halen. We hebben nu al afgesproken de vrijdags rustig aan te bginnen en pas zaterdags te spelen. Maar dan nog, vind ik het wel moeilijk om "in de mood" te komen. Hebben jullie tips wat we tussendoor zouden kunnen doen, zodat het makkelijker is als we elkaar weer zien? En spelen via webcam werkte niet, hebben we geprobeerd.
faery

Re: subgevoel tussen twee ontmoetingen in

Bericht door faery »

Misschien is het niet wat je wilt horen, maar ik denk dat dit normaal is. Zelf moet ik ook altijd aan mijn partner wennen als ik hem/haar enkele weken niet gezien heb. In het begin was dat misschien niet zo, omdat de relatie toen nog nieuw was (dus verliefdheid/New Relatioonship energy), maar inmiddels is dat waarschijnlijk een beetje weggezakt (wat eveneens normaal is). Ik vermoed dus dat een van de (weinige) dingen die je zou kunnen doen "accepteren" is.

Maar misschien dat bepaalde opdrachtjes de dag van tevoren zouden kunnen helpen? 5 minuten op je knieen zitten en aan Peter denken voor je gaat slapen of voor je aan je dag begint? Bepaalde kleding dragen?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: subgevoel tussen twee ontmoetingen in

Bericht door eireann »

Ik dacht ook aan kledingopdracht op de dag zelf, zorgen dat er dingen in huis zijn op zijn verzoek. etc. En verder is het inderdaad wel normaal denk ik :)
**Self Rescuing Princess**
Gesloten