Gezocht: Oefenmateriaal!

ruby-vita

Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door ruby-vita »

Ik ben op zoek naar een oefenobject in de vorm van mannenvlees. Zoals sommigen hier hebben mee gekregen ben ik aan het experimenteren met mijn dominante kant, en oh boy....wat is dat leuk! :static:

Het doel van deze oproep is niet om een full blown D/s, een (liefdes)relatie of iets dergelijks op te starten met iemand. Het doel voor mij is om ervaring op te doen en te spelen, en tijdens het spel een leuke tijd te hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die ik al ken, of die bekend is bij anderen die ik ken. Dat er een bepaalde klik moet zijn tussen jou en mij, spreekt voor zich.

Zoals ik al schreef ben ik vrij onervaren als het gaat om Domineren. Mijn eerste ervaring was geweldig en smaakt naar meer. Ik heb geen idee wat mijn speelstijl is en wat er nog allemaal in besloten ligt, maar ik heb wel ervaren dat ik vrij hard speel. Zowel fysiek als mentaal. Je moet dus wel tegen een stootje kunnen.

Een spel met mij zal niet vlekkeloos verlopen. Ik heb nog veel te leren en te oefenen. Het kan dus zomaar gebeuren dat dat ene touwtje net te strak zit of die zweepslag in plaats van op je rug, op je stuitje terecht komt. Feedback tijdens of na het spel is dan ook gewenst.
Het is een experiment, en ik wil dit dan ook het liefst doen met iemand die al ervaring heeft als sub. Iemand die duidelijkheid heeft over zijn grenzen en turn- ons, en die daarover duidelijk kan communiceren.
Ik moet mogen falen als SuperDomina zonder dat je meteen in de kreukels ligt.

Protocollen en aanspreektitels, daar heb ik vooralsnog niet zo veel mee, maar ik zie wel potentie in die richting. Veel zal afhangen van de dynamiek die er ontstaat tussen mij en jou. Die dynamiek zal voor het grootste deel het spel bepalen.

Ben je nieuwsgierig geworden? Mooi! Mijn PB staat open. :mrgreen:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door juffie »

Go you! :schater:
MILF :grin_ani:
ruby-vita

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door ruby-vita »

:schater: :zweepje:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door puppie »

Go Ruby! :static: :lol:
NatyaBE

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door NatyaBE »

:zweepje: :static:

Geen oefenvlees in de aanbieding, maar ik hou mijn ogen open.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door Daantje »

Is mannenvlees ruim interpreteerbaar? Dan ga ik nadenken of ik hier inhoudelijk op reageren ga.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door juffie »

Ja ja! Hehehe, dat is wel makkelijk he, dat trans zijn. M/V* doorhalen wat niet van toepassing is. :P Beetje net als mijn vader, die is oud als het hem uitkomt. Op sommige momenten is het nog een jonge god.

Dat heb jij goed bekeken, Daantje! :P

( ps, ik hoop dat je doorhebt dat dit écht een geintje is en als ik je ermee kwets, dan haal ik het weg, want dat is niet de bedoeling)
MILF :grin_ani:
ruby-vita

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door ruby-vita »

Mannenvlees is ruim te interpreteren Daantje.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door Daantje »

Ik snap dat je een geintje maakt Juffie, kwetsen doe je me er niet mee. :) Het is wel iets wat al een tijdje door mijn hoofd spookt en waar ik mee zit, daar ga ik elders wat dieper op in.

@Ruby, ik ga eens nadenken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door miss_meeko »

Leuke oproep! Veel succes.

Wat ik me wel afvroeg.... is er wat veranderd in de regels m.b.t. contactadvertenties? Eerder werden deze vrij snel weggehaald, wat maakt deze anders? Of zijn de regels soepeler geworden? Voor de duidelijkheid; ik heb niets tegen deze oproep en ook niets tegen ruby-vita, maar ben benieuwd waarom deze (in mijn ogen contact-)advertentie wel mag en anderen niet.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door juffie »

Mededeling

Contactadvertenties zijn nooit als zodanig verboden geweest. WS is alleen geen datingsite. We zijn ooit opgezet om nieuwelingen een veilige plaats te bieden en we houden mensen (meestal mannen..) die even snel hier binnenkomen zeilen om de eerste de beste sub zo snel mogelijk te scoren wel in de smiezen. Het wordt inderdaad niet gewaardeerd als je eerste post(ings) alleen maar is omdat je komt 'jagen'. Deze vuistregel geldt overigens voor zowel forum als chat.

Het is de toon die de muziek maakt. In dit geval is het ruby. Een vast lid, een veelposter die hier al sinds jaar en dag komt en nu aangeeft ook wel een oefenobject te zoeken. In principe vind ik dit niet anders dan wanneer ze had gevraagd om laminaatleghulp, ik noem maar wat. Ruby is oudgediende en ze zit hier niet alleen maar vanwege het potentiële neukvleesch dat ze zo snel mogelijk probeert te scoren.

Onlangs hadden we iemand die nieuw binnenkwam, als eerste post een complete sublijst neerplempte en duidelijk een Meesteres zocht. Dat is een verschil. Ook dat is overigens niet weggehaald/verboden, maar ik heb toen in het topic de schrijver verteld dat we hier meestal anders te werk gaan. Op TO's initiatief is het topic toen aangepast.

En nu zal er vast iemand komen dat het vriendjespolitiek is. Nou ja, soit, als men het verschil niet kan of wil snappen dan is dat maar zo. WS is nou eenmaal geen regeltjesforum, maar een Frodocratie. :mrgreen:

MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door miss_meeko »

Dank je wel voor de duidelijkheid :)

Ik was gewoon benieuwd hoe het is en vind het wel leuk dat het toch mag.
ruby-vita

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door ruby-vita »

Ik was me niet bewust van het feit dat er idd geen contactads op WS geplaatst worden...in al mijn enthousiasme heb ik het hier geplaatst. In de omschrijving " marktplaats" dacht ik te lezen dat het okay was.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door juffie »

Is het ook. :)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Gezocht: Oefenmateriaal!

Bericht door miss_meeko »

Ja, nu je het zegt; in de titel van marktplaats staat ook dat je je sub te koop mag zetten. :) Maar in ieder geval wel leuk dat het toch mag en zeker als ze zo leuk geschreven zijn als de jouwe!
Gesloten