Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door JerryM »

Soms doen mannen dat zelf ook hoor, met de echte...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door juffie »

Hoezo 'soms'? :mrgreen:
MILF :grin_ani:
remie

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door remie »

wahahahaha xD
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door JerryM »

Echt, wij willen nog steeds een goed harnas vinden. Van chell de Divine Diva plus-size harness gepast, maar de dildo daarop wees heel erg naar beneden bij juffie. Moeten we nog een keertje goed passen, maar we zouden zo graag ook nog andere modellen willen passen. Wat bij de ene vrouw goed zit, zit gewoon niet lekker bij de andere.

Vandaar dat ik serieus een poging wil gaan wagen om eens een aantal dames bij elkaar te krijgen met verschillende harnassen, naast de eigen ook nog een paar andere verschillende, mss in samenwerking met een sexshop ofzo.

Zou daar echt interesse voor zijn? In welke vorm? waar?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

Wat wil je precies doen? Alleen passen en vergelijken of ook een feestje bouwen? Voor het eerste ben ik altijd in, het tweede hangt af van het gezelschap en zo. :)

Ik heb als ex-webshop-eigenaar een aardige collectie dildo's om uit te proberen, maar maar één harnas (Bend Over Beginner) Ik ben er zelf wel over te spreken. Hij lijkt heel simpeltjes, maar hij zit toch als een huis. Ik heb net even nagemeten en hij is verstelbaar in grootte tot ruim voorbij confectiemaat 58, dus als het goed is ook geschikt als plus-size harnas.

Als je wil passen bij een sexshop, hoef je op zich niet apart iets te regelen, toch? Ik heb bij vrouw-vriendelijke sex-shops met pashokje mensen wel harnassen over hun kleren zien passen.

Bij mij wijzen de meeste dildo's trouwens ook naar beneden. Weinig aan te doen, vrees ik, omdat je venusheuvel gewoon schuin naar beneden afloopt. De enige oplossing die ik daarvoor gevonden heb, is een dildo gebruiken die van zichzelf al meer omhoog wijst (dus met een knik of met een hoek-ten-opzichte-van-het-voetje).
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door JerryM »

Niet zozeer een feestje, meer zoals zo'n verkooppartysfeer ofzo. evt bring your own subject om te kijken of het lekker past.

daarom is over de kleren niet echt handig, er moet zo weinig mogelijk tussen je lijf en het harnas zitten, net als wanneer je er echt wat mee doet.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
ruby-vita

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door ruby-vita »

Lijkt me een leuk plan, een soort strapon bijeenkomst om te vergelijken en tips uit te wisselen, en eventueel verschillende strapon/harnas te passen. Ik heb die van de eerste link gekocht en die zit vooralsnog prima. Nu nog een dildo voor erin, en dat valt nog niet mee. Ik weet niet precies welke grootte van dildo ik wil.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

@Jerry Over een slipje of legging of over niets maakt echt niet zoveel uit. Maar bedoel je nou met 'bring your own subject' om te kijken of het past, dat je dan daadwerkelijk aan de gang gaat? Want aan doen om te passen vind ik iets anders dan ermee gaan sexen. Dat onderscheid bedoelde ik eigenlijk ook met mijn vraag.

@Ruby-vita Is ook lastig, omdat het ook voor een groot deel afhangt van wat je partner fijn vindt. Je kunt ook nog gewoon kopen wat je zelf lekker en mooi vindt en de ander uitnodigen om zelf zijn/haar favo type en maat strap-on-inzetbare speeltje mee te brengen of aan te schaffen. De meeste mensen hebben toch wel een bepaalde persoonlijke voorkeur, denk ik. Zit je nog met bepaalde afwegingen waarvan het zou helpen om ze hier neer te gooien??
Boefje

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Boefje »

Ik heb er geen maar wel interesse. Dus ik ben pro verkoopparty :-)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door juffie »

Ik heb ook interesse in een (aantal) dildo('s) ravelijne!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

Zin om langs te komen, al dan niet met nog meer geïnteresseerden? :) Mijn strap-on & accessoires liggen momenteel bij Zarath, dus dat zou de aangewezen plek zijn, ook qua ruimte, spiegels en privacy. Ik heb evt. ook nog wat speeltjes in de restanten van de voorraad, denk ik.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door juffie »

Zin wel! maar...

nou ja, we gaan proberen wat te plannen. :)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Crownless »

Ik wil ook wel langskomen met mijn strap-on :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door kitten »

Mijn strap-on is op maat gemaakt, dus ik kan hem wel laten passen door anderen, maar dan weet je nog niet welke je moet kopen. :clown:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door kitten »

Ow, maar voor een dergeklijke probeer-bijeenkomst ben ik wel te porren!
Gesloten