Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door chell »

Het is inmiddels algemeen bekend dat Anouk en ik sinds een weekje de sleutel hebben van een geweldige fotostudio. Sommigen hebben deze ruimte inmiddels ook al in het echt mogen bewonderen tijdens het geweldige feestje op 6 oktober.

Echter, hoe geweldig de ruimte ook is, hij vooralsnog héél leeg! Wij zitten dus best wel om wat spulletjes verlegen. Natuurlijk zijn we ook op de hoogte van fenomenen als Marktplaats en Gratisoptehalen en daar zullen we ook zeker kijken, maar we helpen jullie ook graag van jullie volle zolder of schuur af.

Na een middagje brainstormen hebben wij de volgende 'wishlist' samengesteld. Sommige zaken zijn misschien een long shot, maar niet geschoten is altijd mis!

Kun je ons ergens mee van dienst zijn en kun je de spullen dan ook zelf nog naar Den Haag komen brengen, dan belonen we je met een gratis nieuwe profielfoto en een rondleiding door onze fantastische ruimte! En natuurlijk krijg je een kopje koffie of thee met een koekje :)

Als brengen onmogelijk is, dan gaan we wat anders verzinnen. Mensen die eventueel zaken willen vervoeren zijn dus óók welkom!

Ons verlanglijstje :)

20 stoelen (eetkamer/keukenstoelen, mogen allemaal verschillende zijn, dus ook 1 stoel is gewoon welkom!)
Fluwelen/velours bank/chaise longue
Grote eettafel (8 persoons)
Kledingrekken/kapstokken
Super fotoprops (overleg even met Anouk of met mij als je iets denkt te hebben wat we kunnen gebruiken)
2 bureau's
2 bureaustoelen
kastjes/kasten
Gordijnen/vitrages
Lappen stof
Rollen behang/restjes behang
Grote houten/triplex/lichtmateriaal platen
Grote stukken piepschuim (indien nog helemaal wit)
Verf in allerlei kleurtjes (mogen ook restjes zijn!)
Servies. Vooral borden, maar wat extra bekers en glazen zijn ook welkom!
Waterkoker
2 persoons matras
balkontafel
grote feautuil(s) (barok of lekker ouderwets opa/oma'ig)
Lampenkappen (liefst ook bij opa en oma vandaan)
Krukjes/poefjes/grote kussens
Grote (staande) spiegel
Oude (retro) tv/radio (mag stuk)
Staande leeslamp
Voedingskussen
Stempel (voor plaatsing in deuropening, dus niet om met inkt mee te stempelen ;))
Kisten/manden/opbergboxen
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door Voleuse »

Ik heb een waterkoker, die kookt heel langzaam dus daar wil ik wel vanaf.
Ik heb een bureau dat weg mag, maar dat zou even in overleg moeten (ik weet niet of mn vriend het wel oke vind)
En ik heb een tvtje. Kweet niet of je daar wat aan hebt :p.

Moet er wel bij zeggen dat ik een ramp ben met dingen afleveren, volgensmij zijn er nog steeds mensen hier waar ik wat aan beloofd heb, en ik heb geen idee of ik ooit nog in den haag kom. Dus dat is wel moeilijk.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door juffie »

Ik kom geregeld bij kringloopwinkels enzo. Wil wel voor jullie rondkijken?
Hier thuis ben ik bang dat wij 2 jaar geleden met het samenwonen al veel hebben opgeruimd, deel van die dubbele boedel is overigens naar Anouk gegaan. :mrgreen:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door chell »

Kijken mag altijd juffie! Wij neuzen ook :) Nadeel van de kringloop is alleen wel dat de prijzen niet altijd even realistisch zijn en gratis sowieso altijd beter (ons budget is niet zo hoog, na betalen borg e.d.)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door chell »

@voleuse: we hebben inmiddels een waterkoker in Den Haag aangeboden gekregen, dus dat is makkelijker dan :)
Boefje

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door Boefje »

Wij krijgen met een paar weken een nieuwe bank dus de onze staat op de lijst om weg te brengen (of op Marktplaats te zetten). Maar velours/fluweel is ie niet. Moet ik eens een foto trekken? Dan kun je zien of het wat is.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door chell »

Jullie hebben een hoekbank toch? Is niet helemaal wat we zoeken, we hebben al een klein bankje gewoon voor de 'hang', maar zoeken echt iets sjieks voor op foto's :)

Thnx anyway!

Ik kan overigens hier niet editten, maar we zijn van een aantal zaken inmiddels voorzien (waterkoker, piepschuim, kopjes)
Boefje

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door Boefje »

Succes :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door eireann »

Hey Chell,

Wij hebben:

restjes behang,
restjes verf
Een laag wit kastje met twee deurtjes en 1 la. (achter de deurtjes zit 1 plank in het midden, de pootjes moeten even vastgeplakt worden)
Een groot hoekburo

Wij zijn alleen haast nooit in Den Haag. Misschien een keer te combineren als je een bezoek aan de J's brengt?
**Self Rescuing Princess**
Guardian_s

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door Guardian_s »

chell schreef:Ik kan overigens hier niet editten, maar we zijn van een aantal zaken inmiddels voorzien (waterkoker, piepschuim, kopjes)
Kan je er niet een lijstje van maken zoals we dat ook bij meets doen?
Copy/paste en doorstrepen wat gevonden is.
Er staat hier regelmatig leuk spul aan de weg en daar wil ik best wel eens tussen grutten voor jullie.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door chell »

Ik zal nog eens een bijgewerkt lijstje posten. Waar we enorm om zitten te springen zijn kapstokken of kledingrekken en een grote tafel. En borden.

@Anne: goede reden om gewoon eens af te spreken :)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door pluis »

Wij hebben sowieso een leren poef die weg kan. Misschien ook een twee-persoonsmatras (dat moet ik ff checken).

Heb je eventueel behoefte aan een rendiervel?

Als je deze dingen wilt, moet ik even met lief overleggen of we tijd hebben om een keer met een huurauto naar Den Haag te komen, of zo. Dat is mogelijk een issue. Of wellicht komt er iemand anders vanuit het midden des lands een keer met een grote bak jouw kant op en kunnen wij & de spullen mee? Iemand?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door chell »

Matras is niet meer nodig, we hebben als het goed is na vanavond 2 éénpersoons (en dat maakt weer een bed vol ;)).

Een poef klinkt interessant en een rendiervel staat vast leuk tussen alle schapenvelletjes die er al liggen.

Past die poef niet in een gewone auto? Want wij rijden zelf wel regelmatig naar het midden van het land en/of oosten van het land.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door pluis »

Jup. Poef en rendiervel kunnen in een gewone auto :)

Ik pm je wel even.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Spullen voor een foto (en voor óp de foto)

Bericht door Sabrina »

Chell, wij zouden 't evt. wel mee kunnen nemen die kant op, als we nieuwe huwelijkbespreekdate geprikt hebben?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gesloten