Pet (kitten) play

Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Pet (kitten) play

Bericht door skaoot »

Ik wil hier eigenlijk al tijdje topic over beginnen, maar durfde eerder niet zo goed.
Maar aangezien ik nu toch ook al loop te stuiteren over dat ik nu een belletje aan mn collar heb (weeeeeej!), toch eens doen. Want ik ben wel benieuwd of er meer mensen hier op WS into pet play zijn. En beetje hun beleving...
Heb nu nog beetje last van ik ben raaaaaar.

Half jaar geleden had ik er nog niks mee. Maar langzaam maar zeker... Ik gaf meneer steeds vaker kopjes, vond ik leuk en fijn om te doen. Beetje purrrrrrren deed ik ook al soms. En dat ging beetje vanzelf steeds vaker. En dat voelde fijn. En sinds kort zit ik eigenlijk nu altijd op een kussen aan zijn voeten, en toen viel er nog iets op z'n plek ofzo. Het voelde helemaal goed om daar te zitten, niet op de bank naast 'm. Lekker door haar gekriebeld worden. Meer purrrr. En ik merkte dat ik ook zin had om miauw te doen. Al heeft het even geduurd voor ik dat ook durfde.
Beetje met meneer erover gehad dat ik toch wel nieuwsgierig was om er meer mee te doen en hij was ook wel nieuwsgierig en toen meer uitgeprobeerd, en in enthousiaste bui staart gemaakt enzo, and I likez!
Het is een soort klein zijn, maar dan weer anders. Ofzo. Lastig uitleggen.
Maar voor mijn gevoel klopt dit. Somehow. Het is fijn en prettig en veilig. En meneer vindt het ook yay en ik kreeg een belletje!

En zo even uittypen helpt ook wel met dit stukje van mezelf accepteren. Want nog wel nieuw. En dus ook wel eng want stukje hoofd dat toch vreest dat jullie me nu allemaal raar vinden.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gilraen^

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Gilraen^ »

Nee ik vind het net tof dat je het durft zeggen.

Ik heb zo met mijn hoofd onder zijn arm duiken en purren, maar niet echt kittenplay. Geen dieren trouwens. Ik vind het wel soms een andere soort van klein zijn, maar het is meer dat schattige aspect (wat dieren ook vaak hebben), maar het gaat niet verder bij mij naar uiterlijk of dierengeluiden ofzo...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Pet (kitten) play

Bericht door eireann »

Niet raar! Ik ben er een beetje nieuwsgierig naar en ik weet dat chalk het ook tof vindt. (Maar die wisselt tussen kitten, puppie, en piggy Play -geen Ws-ers die piggy heten? Anders drie op een rij :) -)

Geniet er lekker van!
**Self Rescuing Princess**
Guardian_s

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Guardian_s »

Het voelt goed voor Meneer, het voelt goed voor jou, dus dat zit al helemaal snor.
Als dit iets is waar jij je goed bij voelt, is er toch niets aan het handje?
Als anderen het niet accepteren ligt dat aan hen, niet aan jou of aan jouw gevoelens!
YKINMKBYKIOK zou eens wat meer waarde moeten krijgen.

Samengevat: doe wat jij/jullie fijn vinden, en laat de rest maar lullen!
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Pet (kitten) play

Bericht door tijgie{K} »

Klein meisje, hondje, katje ander wezentje...wat geeft het dat je dat wil? Je bent net zo normaal als ieder ander. (Nou ja...dat weet ik nog net zo niet! :lol: :P ) Maar wat ik wil zeggen, je hoeft je er echt niet voor te schamen. :) Ik heb ook wel katse gedragingen op zijn tijd, maar ik ga niet zo ver als jij.

Ik vind het heerlijk om af en toe terug te keren naar een eenvoudiger bestaan; soms in de vorm van een klein meisje en soms in de vorm van een kattebeestje. Katten zijn een goed voorbeeld van dieren die graag aandacht willen en waar gezorgd voor wordt. Misschien trekt dat je er zo in aan? :) Veel plezier en geniet ervan!

Tot zover mijn geramble. ;)
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Daantje »

Leuk!

Ik kon mij laatst ook al niet beheersen toen ik bij de fourniturenzaak een bak vol belletjes zag. Ik wil ook nog een set oortjes hebben.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Pet (kitten) play

Bericht door skaoot »

yay jullie zijn tof! :)
en ik doe ook wel lekker mijn ding bij meneer, maar ja, hoofden enzo... komt goed :) weet nog niet of ik het snel op feestje ofzo durf bijvoorbeeld.
en wat tijgie zegt, dat aandacht krijgen, verzorgd worden, herken ik wel beetje. En tegelijkertijd is hij wel duidelijk de baas! Submasopoes :mrgreen:

@Daantje: ik heb over oortjes nagedacht, ook leuk, maar als ik zie hoe mijn haar onzettend niet op zn plek blijft zitten als ik bij meneer ben, lijkt me dat nogal onpraktisch. Misschien later toch ook nog...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Daantje »

Wat oortjes betreft ga ik nog wel eens te rade in de furryscene. Daar is de know-how.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Voleuse »

Gij zijt zeker niet de enige hier:

viewtopic.php?f=10&t=2308&hilit=miauw" onclick="window.open(this.href);return false;
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
cmeermin

Re: Pet (kitten) play

Bericht door cmeermin »

Hier nog een. :) Ik heb er nog niet veel mee gedaan, maar ik ben gék op oortjes en staartjes en dat soort dingen. En kruipen is ook al zo leuk :P
Laats zag ik in de dierenwinkel een prachtige hondenhalsband met spikes en een randje bont...

Ik heb trouwen niet echt voorkeur voor een bepaald dier. Ligt er aan in wat voor bui ik ben.
ruby-vita

Re: Pet (kitten) play

Bericht door ruby-vita »

Ik vind het leuk om te lezen! Raar vind ik het helemaal niet, ik vind juist dat dit soort persoonlijke kinks, en het ontdekken daarvan BDSM zo bijzonder maakt. Het maakt me nieuwsgierig naar wat je nog meer gaat ontdekken op dit vlak.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Pet (kitten) play

Bericht door JJV »

cmeermin schreef: Ik heb trouwen niet echt voorkeur voor een bepaald dier. Ligt er aan in wat voor bui ik ben.
;) dat
en hoe de reacties zijn.

Iemand onder r kinnetje kriebelen waarop er leuke geluidjes uit een meisje komen zal meer kittenplay zijn,
iemand aanspreken met "en gaan we dan met de baas mee.. en gaan we dan met de baas mee" .. kan ook beetje op ageplay lijken in een wat twisted way. (maar zal idd eerder puppyplay zijn)

M'n leukste van recente tijd was wel iemand die er duidelijk op triggerde
waarop ik r fluffy oortjes opzette .. en r 'protest' er als een rollende nrrrrauuuwwww uit kwam..
;) kon ze niet meer echt ontkennen dat t r wel wat deed.
~\v/~
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Arno »

Hoi

Ik vind het helemaal niet raar, en je mag er trots op zijn om het hier met ons te delen. Je hebt recht op jouw beleving. En blijf gewoon je eigen gevoel volgen, zolang het voor jouw gevoel goed is maken de reactie's van anderen niet uit. Mijn respect voor jouw beleving is er niet minder om.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Pet (kitten) play

Bericht door thaliya »

Ik heb zeker wel wat met pupplay. Ook ik vond het heel erg raar in het begin, inmiddels ben ik er wel aan gewend dat het een onderdeel is van mijn beleving. Niet zozeer staarten of zo (hoewel dat ook kan komen omdat ik niet zo'n fan ben (nog) van dingen in m'n kont), maar ik kan soms wel onwijs de behoefte hebben om te kwispelen. Ik kan soms willen janken of tegen benen aanschuren om aandacht te krijgen. En blaffen... dat vind ik nog steeds erg raar en doe ik denk ik alleen maar als ik echt 100% zeker weet dat het niet als raar gezien wordt. Ik word er overigens wel erg blij van om het te doen.

Wat wel supergaaf is: afgelopen vakantie kreeg ik een eetbakje. Ik had inspraak in hoe die eruit zou komen te zien (het was via een site waar ze bakjes op maat maken) en dus is hij roze, met hartjes, en Swarovski steentjes en mijn naam :inluv: :inluv:

Als ik uit dat bakje eet of drink dan voelt dat ook helemaal niet vernederend of zo. Het brengt een soort rust, het gevoel dat het zo hoort te zijn. Fijn, prettig en veilig, zoals je in je openingspost aangaf :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Pet (kitten) play

Bericht door skaoot »

Ja dat is ook zoiets, een bakje. Heb ik nog beetje mixed feelings over, aan ene kant heeeel nieuwsgierig, aan andere kant nog heel sterk het neeeee is raar. Maar niet alles tegelijk :)
Echt miauwen vind ik soms ook nog wat lastig. Als ik dat doe wil ik meteen ergens tussen Jay en de bank wegkruipen hihi.

Wel leuk om zo te lezen over beleving van anderen, thanks.
@Voleuse: ik had helemaal niet gedacht aan zoeken naar een eerder topic! Bedankt!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gesloten