Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Deleted User 2176

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 2176 »

Het verhaal van leonietje hierboven is voor mij behoorlijk herkenbaar op hoofdlijnen.
Relatieperikelen zijn op mij niet van toepassing, maar voor het overige zie ik de nodige overeenkomsten. Dat veel activiteiten hebben stil gelegen en mensen ontmoeten zowat onmogelijk gemaakt wordt heeft zeker zijn invloed op hoe ik nu ben.
En vooral wat ik mis is helder en duidelijk voor mij. En geen vangnet hebben is echt een groot gemis.

Een paar dagen geleden was ik even op het afhaaladres van webshop niet-lief om een bestelling op te halen. Die vrouw bood mij een luisterend oor en we hadden een kort gesprek aangaande BDSM. Dat vond ik wel heel fijn en het had van mij veel uitgebreider mogen zijn, maar uiteraard was dat niet mogelijk. Het is immers een afhaaladres, geen babbelbox.
Ik vind het overigens wel heel knap van leonietje om zo'n uitgebreid verhaal te schrijven, iets waar ik helemaal niet goed in ben.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Voleuse »

Tja op zich verlies je er toch niets mee om je op een wachtlijst te laten zetten? Als je het tegen die tijd niet meer wil dan zie je het dan wel weer.
Ik zeg niet dat je stil moet zitten. Of dat je het zelf niet zou kunnen. Ik herken alleen veel en ik heb zelf veel aan externe hulp gehad. Juist omdat ik niet zoveel kinky netwerk meer had van mezelf, ik kon niet bepaald bij mijn nilla vrienden terecht hiermee. En het klinkt gewoon alsof je hier al lang mee zit en rondloopt en dat vind ik rot voor je.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door leonietje »

@Voleuse Thanks ik waardeer je berichtje ook enorm en je hebt gelijk. Soms gaat het goed en soms zoals nu is het gewoon heel moeilijk zoals alles is gelopen. En ben ik jaloers op iedereen die wel iemand heeft waar ze 's nachts naast kunnen liggen. Waar ze ruzie mee kunnen maken om wie het vuilnis buiten zet of om wie de afstandsbediening vast mag houden...
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door thaliya »

Ik herken dat laatste ook wel, leonietje. Mijn bdsm leven is na lange tijd weer wat actiever de laatste twee maanden: rope meets, twee feestjes gehad, overal wel wat gedaan en met name heel veel lol gehad, maar nu de bevalling dichterbij komt en ik niet bont en blauw op de geboortefoto's wil, houdt het weer op. En dat voelt ergens heel erg zuur.
Seksleven... nope, niks, nada. Ik dacht dat je pandapunten per dag kreeg, maar blijkbaar is het per maand. Nou ja, ik heb er in ieder geval 12 nu. En daar baal ik soms wel van. Zeker in combinatie met hormonen "Wheeee, zie je wel, iedereen vindt me dik en lelijk. En nu kan ik me nog verschuilen achter zwanger zijn, maar straks ben ik alleen nog maar dik en lelijk". Dus.
Aan de ene kant moet ik echt niet denken aan een relatie want ik vind mijn vrijheid veel te fijn, maar af en toe eens samen op de bank zitten, niet altijd alles zelf hoeven doen of bedenken, knuffelen wanneer je wilt... ik mis het soms echt wel!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door tessie »

@leonietje Ik zou je zeker aanmelden voor zo'n wachtlijst, en zelfs als je je dan op dat moment beter voelt, gewoon gaan. En daar dan bespreken dat je je op dat moment goed voelt, maar dat je vaker tegen bepaalde dingen aanloopt. Je hoeft je echt niet per se heel kut te voelen om in therapie te gaan.

@thaliya Ik snap je gevoel en ik vind dat echt rot voor je. Maar ik heb wel een beetje met die 'dik en lelijk' opmerking moet ik zeggen. Maar wellicht is dat mijn overgevoeligheid.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door thaliya »

@tessie Voor mij is het een algemene uitdrukking voor "gewoon even helemaal niet lekker in je vel zitten", een uitdrukking die ik wel vaker voorbij zie komen.
Door jouw reactie begrijp ik dat het wel mensen voor het hoofd kan stoten, dat het iets is dat eigenlijk niet OK is om te zeggen. Het laatste wat ik wil is mensen voor het hoofd stoten, dus sorry als dat wel gebeurd is en dank je voor je opmerking, want dan kan ik daar rekening mee houden in het vervolg :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

thaliya schreef: 02 aug 2021, 17:11 Zeker in combinatie met hormonen "Wheeee, zie je wel, iedereen vindt me dik en lelijk. En nu kan ik me nog verschuilen achter zwanger zijn, maar straks ben ik alleen nog maar dik en lelijk". Dus.
Ik weet niet waar je dat beeld van jezelf vandaan haalt. Ik herken dat niet bij je. Ik zag een recente foto van je op FL en het enige dikkere aan je wat is zag: je zwangere buik. Verder mooi slanke vrouw.
thaliya schreef: 02 aug 2021, 17:11 Aan de ene kant moet ik echt niet denken aan een relatie want ik vind mijn vrijheid veel te fijn, maar af en toe eens samen op de bank zitten, niet altijd alles zelf hoeven doen of bedenken, knuffelen wanneer je wilt... ik mis het soms echt wel!
Daar hoef je toch geen (samenwoon, seksuele) relatie voor te hebben?
Geniet van de positieve momenten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door leonietje »

@tessie klopt.. maar het is wel een enorme drempel om mezelf kwetsbaar op te stellen. En al helemaal bij mensen die ik niet ken. En misschien ben ik wel "bang" voor de beerput die dan open gaat en ik heb ook gewoon geen zin in die beerput en al die energie die dat gaat vreten. Ik stop al een jaar 2/3 keer in de week energie in het sporten om mijn conditie/kracht weer een beetje op peil te brengen en minder pijn in mijn lijf te hebben dat kost zoveel energie dat ik dan soms verder niet veel meer doe op een dag. Ik weet niet of ik nu nog meer tijd wil investeren in stomme emotionele dingen die ten kostte gaan van de leuke dingen die nu weer kunnen. En weetje ik zou hetzelfde zeggen tegen anderen wat jullie nu tegen mij zeggen. Maar daarvoor ben ik denk ik nu gewoon nog te koppig en te eigenwijs.. maar ik vind het meedenken wel lief. En als ik er aan toe ben dan ga ik er wel een keer wat mee doen.. ik zal ook eerlijk zijn. In mijn eerste berichtje zaterdagnacht. Had ik een leuk feestje gehad hier bij mij thuis en was ik aangeschoten. Toen iedereen weg was schoot mijn emotie van yay leuke avond naar een: nou is iedereen weer weg en ben ik weer gewoon alleen en werd alles stom en daar werd ik verdrietig van. Die tik die ik kreeg was een dag eerder en ineens kwam alles samen en gooide ik het er hier uit. Ergens had ik spijt dat ik me hier zo emotioneel had ge-uit want nu weet ineens iedereen hoe ik me voelde en dan lijkt het net of het alleen maar slecht gaat. Maar nu voel ik me dus weer een heel stuk rustiger.. het voelt soms zo tegenstrijdig allemaal.. terwijl alles echt veel genuanceerder is. Maar dat krijg ik gewoon niet lekker getypt..
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Jezebel »

Ingewikkeld Leonietje, logisch dat je je beperkte energie liever aan iets leuks besteedt dan aan het (potentieel) opentrekken van een emotionele beerput... Maar ik sluit me toch aan bij Voleuse denk ik; het kost niks om op een wachtlijst te staan, en tegen de tijd dat je aan de beurt bent kun je altijd dan bepalen of je het doet of niet.

Hier heeft alles rondom seks en spelen maanden stilgelegen. Door de zwangerschap was ik erg moe, en omdat ik last had van mijn bekken kon ik echt niet lekker bewegen (het verkeerde soort pijn, zeg maar). Nu is de bevalling bijna 4 weken geleden, dus we kunnen bijna weer! In theorie in ieder geval, want met een baby en bijbehorende vermoeidheid (en nu ook nog een verhuizing die eraan lijkt te komen) is het maar de vraag hoeveel energie we nog over houden. Maar het kán in ieder geval weer bijna :D
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door tessie »

Thanks, @thaliya!

@leonietje Dat is ook helemaal prima toch? Je moet sowieso doen waar jij je goed bij voelt en je bent niemand uitleg/verantwoording schuldig hoor. En af en toe in een emotionele bui hier wat typen is ook niks mis mee.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door skaoot »

@leonietje
ik lees met veel herkenning. wat dat betreft hebben we wel wat paralellen, qua verhuizen, alleen gaan wonen, nieuwe woonplaats, werk wat anders is, een secundaire relatie, en een hoop energie spoons die naar andere dingen gaat al.
Lang ook gedacht van laaaat maar dat daten. Terwijl ik ook wel weer meer wilde dan wat ik nu heb op dat vlak... En nu ben ik toch beetje (begon heel rustig) aan het daten met iemand. Al laat ik m'n OkC profiel weer verstoffen en ben ik niet actief op zoek naar nieuwe contacten. Het kwam een beetje op m'n pad.
Maar ik hou vooral MEZELF op prioriteit numero uno. Wat voor mij werkt (al is dat soms ook anders dan wat ik eigenlijk wil... maar ja, moet ook naar mezelf leren luisteren en dat serieus nemen).
Misschien toch eens keertje na werk even via jouw huisje rijden ;)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Deleted User 2266

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 2266 »

Soms denk ik wel eens.... is het allemaal wel de moeite waard op mijn leeftijd.
Heb een druk bestaan amper een sociaal leven en dan wil je ook nog op zoek naar pijn....
Aan de andere kant de eenzaamheid doordat je je gevoelens niet kan uiten en beleven is ook groot.
Het blijft een gedoe die SM 😋
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Druk bestaan - amper sociaal leven... Klinkt als een slecht bestaan. :( of interpreteer ik het dan verkeerd?
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door skaoot »

Fijne seks is fijn! Weeeeeeeeeeeej :D
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Ik heb op mijn Fetlife profiel mijn status veranderd van single naar widower. Sindsdien lijkt het wel alsof ik honing aan mijn kant heb voor 40 plus vrouwen. Heb momenteel:
- een bunny voor touwtjes
- een goede vriendin (mogelijk bij romantische wederzijds klik een relatie) zij is ook een bunny van mij
- contact met een Switch vrouw voor niet-sadistisch bondage en smalle contact.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie