Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Crownless »

De laatste tijd ben ik echt vaak moe, en het spelen komt er niet zo van. Er is altijd nog zoveel te doen in huis... En hier op ws praten de meesten over vanalles behalve sm. En dat vind ik leuk :) maar even een realitycheck, want ik denk bij jullie allemaal dat jullie een totaal top sm- en seksleven hebben. Maar is dat ook zo?

Dus... Hoe ziet jullie bdsm-leven er op dit moment uit? Hoe vaak speel je? Ben je er tevreden mee? En seks? Hoort dat voor jou bij sm? En ben je daar happy mee?
Kost het je moeite om in je bdsm- en erotiekbehoeften te voorzien tussen alle andere dingen die het leven op je pad gooit door?

Mijn bdsm-leven valt een beetje tegen. Ik ben nu ruim een jaar bezig met aan mezelf werken dmv therapie, en mijn libido lijdt daaronder. En daarvoor zat ik in een depressie en was mijn libido helemaal onberekenbaar.
De therapie zorgde er ook voor dat ik mijn sub-behoefte ging evalueren, en dat ik tot de voorkookte conclusie kwam dat ik eigenlijk gewoon aandacht wilde van een zelfverzekerd sterk iemand, en het pijnspel zag als een prijs die je daarvoor moet betalen. Maar ik wil geen pijn meer. En nu matchen Bryan en ik al helemaal niet meer, als we ooit al gematcht hadden. Bryan zit ook niet lekker in zijn vel en zijn dominante kwaliteiten lijden daaronder (en nu ben ik echt bang dat er mensen gaan roepen 'zie je wel, hij is geen echte dominant' dus gelukkig is er ws en niet alleen fetlife. Op fetlife zou ik dit niet durven posten). Zijn sadisme viert weer hoogtij, maar dat kan ik weer niet hebben.

Nu is mijn dominante kantje weer wakker. Maar ergens ontbreekt het me aan energie om daadwerkelijk te gaan spelen thuis. Ik wil liever naar een feest (ds united xl!) maar Bryan wil eerst 'gewoon' spelen en ik snap dat wel, maar nou ja, gedoe.

En qua seks vind ik vanille saai. We hebben wel seks, een keer in de drie weken ofzo. Het gaat in golven hier; dan weer een tijd een à twee keer per week, en dan een periode van bijna niks.

Kortom, eigenlijk ben ik niet zo tevreden, maar het ontbreekt me aan energie om het te veranderen. Daarbij is het ook logisch, twee mensen die niet lekker in hun vel zitten en heftige gebeurtenissen in ons privéleven die gewoon tijd kosten. Ik denk dat het er volgend jaar beter voor staat.

Maar damn, wat verlang ik terug naar toen Bryan en ik sm net ontdekt hadden en we nog studeerden en verder geen grote verantwoordelijkheden hadden. Dat was tof.

Tot zover mijn ontboezeming, nu die van jullie graag :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Bregje}t{

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Bregje}t{ »

Heel herkenbaar hoor Crownless!!

Bij ons gaat het ook met periodes. Toen we 1,5 jaar geleden zijn verhuisd hebben we ook echt een hele tijd niets gedaan. Onze D/s loopt altijd wel door, we hebben zo onze regeltjes die altijd werken, maar meer dan dat was het ook niet.
OP een gegeven moment durfde ik ook bijna niet meer iets te gaan doen, bang dat tommie geen in had of dat het niet over zou komen wat ik van plan was. Dat werd steeds erger. Heb dat toen wel uit kunnen praten en ben op gegeven moment gewoon weer begonnen. Heel moeilijk, maar het ging goed. Begon met kleine dingen en niet meteen een spel van 3 uur ofzo.

Jaar geleden ongeveer een subje erbij gekregen voor mijn sadistische kant. bij tommie kan ik die niet echt kwijt, maso is hij echt niet.
Dat heeft tot gevolg dat als ik iets met tommie doe ik bijna nooit meer de zwepen uit de kast haal, maar juist andere dingen met hem doe. Als ik iets met hem doe is het tegenwoordig vaak seksueel getint. We zijn bezig met cuckolding (gister sinds meer dan een jaar eindelijk weer een date gehad :static: ) en chastity en dat soort dingen.

Maar ook dit soort dingen staan beetje op een laag pitje op het moment. Ik heb in december mn operatie gehad en dat heeft ook bij ons veel invloed gehad. In het begin was tommie sowieso heel bang om aan me te zitten omdat hij bang was dat hij me pijn zou doen. Ook had ik geen behoefte meer om anderen pijn te doen. Best een aantal keer met haway afgesproken (mijn andere subje), maar vaak gebeurde er ook dan weer niets, waar ik me best een beetje schuldig over kan voelen. Gelukkig is ie nog wel een paar keer onder handen genomen door anderen op verschillende feestjes.
Daarbij loopt het bij tommie op werk pook niet altijd even fijn, is er vaak heel moe door, maakt hij zich enorme zorgen om mij met mn voeten enzo. Dus ook hij is niet vaak in de stemming en als we in bed liggen valt hij ook al snel in slaap. Ook dan ga ik hem niet zomaar wakker houden, want weet dat hij het nodig heeft.

Maar ik weet ook dat het wel weer beter gaat worden, dat dit soort dingen in periodes gaat en heb er dus alle vertrouwen in dat de zin om te gaan spelen er weer gaat komen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Voleuse »

Ik heb geen seks- noch bdsmleven. Het een hangt heel erg met het ander samen, als ik niet speel heb ik ook geen libido. Maar ik ga naar hetzelfde feestje als jij dus wellicht helpt dat ;). Ik vind de sfeer op een feestje vaak heel bevorderlijk voor dit soort dingen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door phedre »

mijn bdsm leven.. bestaat vooral uit Phee's. Daar de dingen doen om het anderen mogelijk te maken hun bdsm leven te leven en zelf meestal toe te kijken. Met enige regelmaat ontstaat er gelukkig wel een gelegenheidsspel met één van mn speelmaatjes, maar echt subzijn gebeurt me zelden meer, omdat er gewoon niemand is tegenover wie ik me echt sub kan/mag voelen. Soms zijn er weken dat ik regelmatig speel, zo zijn er maanden dat er weinig tot niks gebeurt.

En gebrek aan partner, en daarnaast niet t type mens zijn voor one night stands zorgt dat sexleven, al dan niet gecombineerd met sm, al helemaal op n laag pitje staat. Nu kan ik mn libido zelf uitschakelen lijkt t... als t er niet is, is t er gewoon niet en kan ik prima zonder, mn behoefte aan bdsm, aan pijn, aan sub zijn, laat zich helaas veel moeilijker uitschakelen, waardoor ik toch elke keer weer mega blij ben als een van mn speelmaatjes me onder handen kan en wil nemen.

Maar we houden vol, ontmoeten nieuwe mensen, leuke en minder leuke en ooit zit er gewoon die hele leuke tussen:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door puppie »

Heel veel herkenning!
Naast een huishouden, 3 kleine kids, regelmatig een full time onregelmatige werkweek, een bak verantwoordelijkheid en een overdosis hobby's blijft er weinig tijd over.
Sex is er weinig, bdsm nog minder en nee, ik ben er niet tevreden mee.
Maar als ik eenmaal mijn bed raak (als ik het al haal, want ik slaap regelmatig op de bank ;)) ben ik blij als ik ff niks hoef.
Ofterwel, ik kan het wel relativeren waarom het nu zo is, we kunnen er samen goed over praten en soms ook wel om lachen en ik ga er maar vanuit dat het in de toekomst beter wordt :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Ook hier valt het reuze mee met dat spetterende SM- en sexleven. Met beide heren ligt het vrij stil momenteel. Veel meer dan wat haren trekken bij de sex (wat ook niet vaak voorkomt) is het niet met Dacrael. En de laatste keer dat ik met Heerscher speelde was tijdens de FemDom meet. Momenteel door hormonen wel een wat liever libido, maar dan nog mist vaak de tijd, de puf, de gelegenheid... Ik ben er dankbaar voor dat we er allemaal niet ontevreden bij zijn. Dat niemand het gevoel heeft iets te missen of tekort te komen. Daar maak ik me soms wel druk om.
Lil

Bericht door Lil »

Ons seksleven heeft altijd zijn ups en downs gekend. We hebben er, alweer lang geleden, zes jaar over gedaan om onze prinses te produceren. Dat heeft gemaakt dat seks, vooral voor meneer Lil, een hele lange periode niet meer leuk was. Gewoon echt niet meer leuk.
Pas toen babydino een jaartje of twee was kwam de lol weer terug. Prinses is nu bijna zes en babydino is net vier geworden.
Nu is ons seksleven leuk, veel en uitgebreidt want meneer Lil heeft het druk met ontdekken wat hij leuk vindt. En dat vind ik uiteraard ook weer leuk :mrgreen:
Bdsm-technisch heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar gaat het de goede kant op, gevoelsmatig. Meneer Lil begint zowaar de lol van bepaalde zaken in te zien :static: En ik blijf een soort van geduldig :hypocrite:
De enige klacht momenteel van mijn kant is en blijft de communicatie, maar dat is breder dan seks en/of bdsm. Oh, en de kinderen elk weekend uitbesteden zou natuurlijk ook nooit kwaad kunnen, maar dat schijnt weer slecht ouderschap te zijn.

*dochter en zoon klinkt zo... klinisch. Dus maar de bijnamen die we ze hebben gegeven. Babydino is trouwens afkomstig uit de hersens van zoon, die een ENORME dino verslaving heeft :clown: En bij prinses denk ik dankzij kitten(?) nu aan Macbeth. Prins1, prins2, prins3, prins4, prins5, prinses :aggut: *
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door chell »

Ik heb geen BDSMleven noch een seksleven.

Mijn libido is een bitch. Vaker niet dan wel aanwezig en vooral aanwezig als ik kan spelen als sub. Aangezien ik niet/nauwelijks sub is mijn libido non existent. Hoewel hij (zij?) de laatste tijd heel af en toe zowaar weer wat aanweziger is.
Spelen als D kan ik dan weer vooral als ik ook sub, dus zelfde verhaal.

En ik vind het kut.
Emmy

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Emmy »

Troost je, ook bij mij (ons) geen bdsm- of seksleven.
Kwam in eerste instantie door mijn aanhoudende extreme rugklachten, daarna hernia operatie en natuurlijk dan ook weer het herstel.
Daarnaast, ondanks dat we recentelijk getrouwd zijn, wel de nodige strubbelingen in onze relatie.
En ik kan niet spelen met mijn partner die tevens mijn D is, als het in de nilla wereld niet goed gaat. Dan kan ik niet loslaten om wel bdsm toe te laten.
Verder ben ik een type die alleen maar iets met seks heeft, als ik gedwongen word. Dus ook dat staat op een zeeeeer laag pitje.
Jammer, dat wel, we vinden het beiden ook niet echt leuk. Maar eerst zorgen dat we onze nilla relatie goed op de rit hebben, dat het daar weer soepeltjes gaat lopen.
En dan komt bdsm vanzelf wel weer (hopen we).
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door phedre »

(ben ik de enige die dit topic overigens x-files waardig vindt, er staat nogal wat intieme private info in?)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

(nee) :lol:
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Mack »

Bij ons gaat het met rustige en heftige periodes. Het spelen heeft een tijdje op een laag pitje gestaan, oa door verhuizen en niet weten hoeveel de buren ervan kunnen meekrijgen, maar kleine, stille dingen (breath-play) kunnen makkelijker erbij.
Sex is gewoon fijn, maar ook dat wisselt in frequentie.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
chats

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door chats »

Ik zit nog in een ander stadium... ik heb nog geen bdsm-leven, maar kom ook niet tot dat stapje naar real. Mede omdat ik geen seksleven heb en ook nooit heb gehad. Merk nu ik wel af en toe seksuele behoeftes begin te krijgen dat vanilla me niet aanspreekt en bdsm wel. Maar dat laatste vind ik moeilijk om wat mee te doen vanwege mijn seksuele onervarenheid.
En naar mate ik ouder word, en het dus voor anderen ook vreemder is dat ik maagd ben (of in ieder geval dat denk ik), word het er niet makkelijker op.

Maar ik heb seks noch bdsm leven. Ik merk wel dat de interesse in bdsm ook onderhevigd is aan periodes.


ik ben stiekem heel blij met deze vraag. Al is het moeilijk om hier open over te zijn. Ik was al een tijdje aan het worstelen om met dit dillema iets te doen en nu is de drempel om zelf een keer een vraag te formuleren misschien wel wat verlaagd.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Crownless »

Over het xfiles gehalte: ik heb nagedacht waar ik het zou posten. Het is best privé. Aan de andere kant, dit is een sm-forum. En ik denk dat openheid over 'goh, hoe gaat het nou irl?' best handig kan zijn voor elkaar. En voor mensen die nieuw zijn misschien ook (hoewel misschien niet zo hoopvol). En an sich zei ik voor mezelf niet zoveel wat nieuw zou zijn.

Ik ben wel blij dat jullie antwoorden. Was inderdaad wel bang dat niemand zou antwoorden omdat het niet in de xfiles stond.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lotus {P}

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door lotus {P} »

Voor mij is het niet in de x-files staan van dit draadje wel een reden om niet te reageren.
Plaats reactie