BAM - bewust alleenstaand moeder.

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door Frodo »

Congratz Anne!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door Mack »

Yay! Gefeliciteerd Anne & meiske. :banana:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door lunaaa »

Van harte Anne, superleuk!!!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door skaoot »

Gefeliciteerd!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door eireann »

Dank jullie wel allemaal! het gaat hier goed!

Mijn geweldig fantastische kraamverzorgster is door haar rug gegaan..... En toen kwamen de kraamtranen. Djeez, wat een water. Ze beloofd dat haar collega ook lief is.

Hier gaat het nu beter, sinds gister drinkt ze aan de borst en hoef ik niet meer te vingervoeden en dat scheelt HEEL veel!

De inleiding kwam uitermate langzaam opgang, donderdagavond begon de rugweeen, die heel veel pijn deden maar de ontsluiting niet verder brachten, donderdagnacht ruggeprik gekregen, sochtends nog geen vooruitgang om 8 uur, en toen om 5 voor elf ineens 9 cm (Vanaf eeuwen op 4 hangen).

'Met een uurtje is ze er wel' zei de verloskundige.

Die is vlak daarna vanaf de gang naar binnen geroepen want om 11.05 kwam ze ter wereld. 1 pers wee, en geen enkele schade voor mij. Die bonus had ik niet zien aankomen maar ik ben er DOLgelukkig mee. Zo fijn om gelijk mobiel te zijn (wel rustig aan doen natuurlijk).

--

Ben je trouwens een erge nerd als het enige slaapliedje waar je de tekst goed van kent en die je leuk vind om steeds te herhalen 'warm kitty, soft kitty' is?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door tessie »

Wow anne, wat een verrassende bevalling dan zo! Waarom werd je ingeleid?

Fijn dat het goed gaat! En prima slaapliedje toch haha :D
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door Pien »

Wauw! Goed gedaan!
Fijn voor je dat ze nu aan de borst drinkt zeg. Afkolven en daarna weer geven is zo'n gedoe.

Enne, hier thuis werd door papa heel zachtjes en lief het halve euvre van Andre Hazes gezongen als slaapliedje.. dat vond ik schokkend..
Dus blijf vooral 'warm kitty, soft kitty' zingen hahaha

Geniet van je meisje.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door eireann »

Jullie missen wat informatie inderdaad, de vliezen waren op dinsdag gebroken in de ochtend (a la -hollywood vloedgolf stijl-) en na 48 uur is doorlopen dan niet meer aan te raden. Al was het maar omdat ik overal plasjes achter liet... :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door Daantje »

Enorm gefeliciteerd met de kleine Anne! Fijn om te horen dat het goed gaat!
eireann schreef: Ben je trouwens een erge nerd als het enige slaapliedje waar je de tekst goed van kent en die je leuk vind om steeds te herhalen 'warm kitty, soft kitty' is?
Je bent dan een uitstekende nerd! Tenzij er in Dr. Who slaapliedjes gezongen worden (maar die zou je dan ook wel kennen). :mrgreen:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door pluis »

Zo, da's wel pittig geweest. Wel fijn om er zonder scheurtje of knip vanaf te komen. Fijn dat t nu goed gaat. Ik hoop dat dat zo blijft.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door eireann »

Alle witte testen, frustraties, bloed, prikken en procedures zijn het zo waard geweest: precies deze combinatie van eitje en zaadje heeft precies dit kindje gemaakt, en zij is meer dan precies perfect :inluv:
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door Crownless »

eireann schreef:Ben je trouwens een erge nerd als het enige slaapliedje waar je de tekst goed van kent en die je leuk vind om steeds te herhalen 'warm kitty, soft kitty' is?
Dat is juist awesome!

Hier in huis worden vooral metal- en rockballads tegen Knul gezongen. Die op zich niet altijd even kindvriendelijk zijn. Of optimistisch. (Now i stand where dreams once had a home, emptyness now roams, where hope crumbled with the walls. Slaap zacht!)
Hoewel het meest recente slaapliedje 'de gezusters karamazov' is van drs P. Ook al zo'n vrolijk liedje, gaat over een mislukte moord. Maar wel "terwijl de kater sliep, en de pendule liep, en de kanarie sprak tjiep tjiep tjiep tjiep".

Dus zing wat je wilt! Het zingen bleek hier vooral een goede remedie om zelf rustig te blijven tijdens huilbuien. Want je doet wat en zingen zorgt voor een rustige ademhaling. Vandaar ook de rock en metal. In de manenschijn en consorten vind ik weer om te janken.

En ja, wat een waterval die brekende vliezen hè? Ik was zooo blij dat mij dat gebeurde in het ziekenhuis. En serieus, dan pak je die horror-doos van de verzekering uit met kraamverband. En dan schrik je van die matrasbeschermer. Maar toen bij mij de dijken vliezen braken, dacht ik echt: no way dat dat zeiltje mijn matras had gered. (Of dat dat zeiltje een groot genoege zakdoek was voor mijn kraamtranen. Serieus, is een dijkbreuk niet genoeg? Pfff, tis dat ik niet gelovig ben, anders zou dit toch echt wel het bewijs zijn dat God een vent is. Wie bedenkt anders dat dit een goed idee is?
Je lekt verdorie al uit je kut en met je borsten, meer water hoeft echt niet!)

Go zero damage! Goed zeg! Dat gaat vast helpen qua herstel.

Ik ben zo blij voor je! Eindelijk, daar is ze!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door Ravelijne »

Wow, wat heerlijk dat je zo snel mobiel bent! En dat terwijl ze uiteindelijk zo snel kwam. Blij voor je! :)

Qua alternatieve slaapliedjes, jullie kennen vast ook de Rockabye versies al wel. Maar zelf zingen is helemaal tof. :)
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door lunaaa »

Ik zing van alles, van kinderliedjes tot wat ik gewoon leuk vind. Ik heb ook een paar dagen met gebroken vliezen rondgelopen, vond het best irritant dat er niks op gang kwam. Fijn dat het uiteindelijk zo snel ging!!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: BAM - bewust alleenstaand moeder.

Bericht door Pien »

Mag ik heel brutaal vragen hoe het met jullie gaat Eireann?
Plaats reactie