niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door eireann »

De vraag klinkt dommer dan dit ik hem bedoel :)

Ik ben nog niet toe aan een nieuwe relatie, en ook niet in het gedoe van mijn gevoelens bij casual sex. (dacht eerst van wel, maar beter van niet voor nu). Nu ben ik in gesprek met iemand om evt mee te spelen als we op 1 lijn zitten en dat zou dan ook vooral/voornamelijk/alleen pijnspellen zijn (en mss touwtjes?).

Vroeger heb ik veel casual gespeeld op feesten (ik had een balboekje van ongeveer 4/5 mannen met wie ik speelde). Ik werd door hun getriggerd, er werd niet gezoend of gesext, het was veel zwepen/cane werk. Maar er is vast meer te doen dan alleen canes/zwepen als je de geilheid buiten de deur wilt houden (Broekje aan!)

Dus. Zijn er hier nog meer mensen die regelmatig op een niet seksuele manier spelen? En welke variatie zit daar in? Ik zit echt heel erg in het vakje 'zwepen/canes en niks anders' te denken. En er zijn hier vast creatievere mensen!
**Self Rescuing Princess**
Bregje}t{

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Bregje}t{ »

tuurlijk kan er veel meer.

! van de dingen is (natuurlijk) dienstbaarheid. Geen idee of je er wat mee hebt, maar is zeker te gebruiken zonder seksueel spel. En dit kan je invullen zoals je wilt.
Verder werken met houdingen bijvoorbeeld. Ik gebruik ze in mijn spel en ken best ook anderen die dat ook doen. Je kan de houdingen een beetje van Gor stijl overnemen, maar zelf iets bedenken kan ook.
Dan zou je ook nog aan petplay kunnen doen, ook dat kan weer in veel varianten.

Even wat ik nu zo snel kan bedenken
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door tessie »

Dienstbaarheid kan je best veel mee doen ja. En vernedering. Het is net wat je zelf leuk vind. Een pijnspel met zwepen en canes kan ook per keer heel verschillend zijn vind ik, dus dat hoeft sowieso ook niet saai te zijn. Ik vind het niet zo heel erg anders eigenlijk, niet-seksueel spelen. Voor mij is het seksuele eigenlijk gewoon een leuke toevoeging.

Ik heb heel veel niet-seksueel gespeeld. En het nooit als een beperking ervaren eigenlijk.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door tessie »

Oh knifeplay is trouwens ook leuk, en andere scherpe dingen, van die wieltjes enzo. Of naalden als je dat wat vind.
Of sensory deprevation (ik weet nooit zeker hoe je dat schrijft).
Nou ja. Eigenlijk alles, behalve seks dingen gewoon ;-)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door eireann »

Het is gewoon weer even wennen, dat ik van 'spel = sex' terug ga naar spel = spel.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door tessie »

Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar mss moet je het niet zo als een beperking zien. Iedereen heeft toch grenzen. Er zijn bij ieders spel wel dingen die niet kunnen/mogen. Er is gelukkig zoveel te doen, dat dat niet uit hoeft te maken.
Bdsm is zo veelzijdig. Bij mij werkte het ook zo hoe meer ik speelde, hoe meer fantasieen er eigenlijk naar boven kwamen. En als je die dan ook nog uitspreekt, is de kans dat er eens wat mee gebeurt ook weer groter :-)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door juffie »

Even in de gauwigheid:
Foliespel, spelen met ijs/kaarsvet, bondage idd, klemmen, evt naaldjes, spanking, etc

Oh, ik heb een en ander dubbel zie ik.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door eireann »

kaarsvet! Die was ik vergeten! hmmm
**Self Rescuing Princess**
Boefje

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Boefje »

Bij ons is spel regelmatig seksloos. Naast canes en zwepen wordt er van alles gebruikt. Touw, kaarsen, een violet wand, een tens apparaat, electrische vloegenmepper, klemmen en knijpers, een kroonkurkbankje, een punasieplank, allerlei krasspullen. Dat soort zaken. Pijnkan op heul veul manieren worden toegebracht ;)
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door JerryM »

sensation play, predicament bondage
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door Peter^ »

Hoe strikt is niet seksueel spelen? Is dat spelen, zonder seksuele opwinding? Of spelen zonder (met evt hulpmiddelen) aanraken van de schaamstreek? Ik weet dat er vrouwen zijn, die al erg nat worden, als iemand aan hun tepels zit.

Is 'niet seksueel spelen' alleen voor van Dom naar sub? Of ook van sub naar Dom?

Meest simpele recept voor 'niet seksueel spelen': doe jezelf/laat jezelf een kuisheidsgordel omdoen, waardoor de Dom niet bij je schaamstreek kan. En zoen elkaar niet te innig. En maak goede afspraken over grenzen met elkaar.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door eireann »

Broekje aan lijkt me wel een goede optie ja. Goeie dingen om te bespreken, thanks!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door eireann »

Ik snap nu al niet meer dat ik zo vast zat aan de zwepen en de canes :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door JerryM »

Broekje aan houdt niet al het sexuele spel tegen inderdaad, iets om goed van tevoren over na te denken en te bespreken, in het kader van duidelijkheid vooraf scheelt gezeik en zelfs trauma's achteraf.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: niet seksueel spelen, wat doe je dan?

Bericht door eireann »

Dat moet sowieso nog besproken worden de grenzen daarin. Er is een groot verschil tussen alles of niks :)
**Self Rescuing Princess**
Gesloten