sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door eireann »

Aan je sleutelbos? Huissleutel, autosleutel, fietssleutel, tommie sleutel. Heb je als het goed is altijd bij je toch?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Sabrina »

Tip voor het spelen tijdens de les (daar heb ik meer ervaring mee dan met sleuteltjes om mijn nek, sorry :p ): zorg dat je iets in je hand hebt, bijvoorbeeld een pen of een whiteboardmarker. Deed ik ook altijd, worked like a charm!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Peter^ »

Neefje, wil je weten waar dat sleuteltje voor is? Nou: tante B werkt op een nieuwe school. Daar heeft iedere leraar een eigen postvakje. Die zit op slot. Ook hebben we allemaal een eigen kastje, daar zit een ander slotje op. Vandaar die sleuteltjes.

Ik vraag me eigenlijk af of je zo'n snotneus van neefje wel antwoord moet geven op dat soort vragen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Daantje »

Dat is een leugen, zou ik me niet prettig bij voelen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door eireann »

Kleine kinderen zijn nieuwsgierig en stellen vragen Peter, hoeven ze geen snotneus voor te zijn :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door puppie »

Dat betekent nog niet dat je altijd maar alles hoeft te vertellen aan kinderen ;)
En ze houden er ook vast geen jeugdtrauma aan over als ze later erachter komen dat de sleutel toch voor iets anders bleek te zijn.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door eireann »

Dat zeg ik toch ook niet ;)

Snotneus klinkt zo onvriendelijk
**Self Rescuing Princess**
Pluu

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Pluu »

Ik zou zoiets aan mijn sleutelbos doen, daar zitten toch allerlei sleutels aan dus een sleuteltje meer of minder valt niet op..
Bregje}t{

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Bregje}t{ »

bedankt voor alle suggesties.

Maar DE oplosing heb ik nog nie gehoord.

Mijn neefje een lulverhaal ophouden zie ik gewoon niet zitten. Het is idd geen snotneus hij is gewoon heel erg nieuwsgierig. Niet alleen hiernaar maar overal naar. Je kan hem niet afschepen met iets vaags, want daar neemt hij geen genoegen mee. En ik voel me niet fijn om geen antwoord aan hem te kunnen geven.

verder, iets aan mn bh vast maken zie ik niet zitten, heb het liefst ergens op mn lijf waar die ook kan blijven als ik me uitkleed, om dezelfde reden zal een sleutelbos ook niet werken.

Ik ga denk ik kijken voor of een hanger waar ik ze in kan doen, maar ben bang dat ze daarvoor te groot zijn. Anders misschien een enkelbandje, maar dat is idd lastig met schoenen enzo.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door eireann »

Aan een langere ketting zodat ze onder je kleding terecht komen? Kan jij er niet mee frummelen, ziet het neefje ze niet.
**Self Rescuing Princess**
colet

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door colet »

Ik heb in Polen dus ooit relatief grote medaillons gekocht voor mijn meiden. Verder heb ik ze nooit zo groot en toch sierlijk draagbaar gezien.
Overigens waren ze van ongelofelijk beroerde kwaliteit, dus in no time stuk.
Oppergodin_Hera

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Oppergodin_Hera »

hoe groot is het sleuteltje?. Kan het aan een oorbel hangen?

Bij sommige dingen zoeken wij er te veel achter. Hoeveel kinderen van 12 zullen aan een piemelslotje denken als ze een sleutel zien?. Een kind van 4 al helemaal niet. Hetzelfde dat ik wel eens blauwe plekken had op mijn borsten. Vragen mijn kinderen ook wat ik heb gedaan. En dan had mama zich gewoon gestoten en dan is het goed. Zij hebben ook wel eens blauwe plekken. Sleuteltje van je dagboek, kluis, enz als ze echt doorvragen. Maar het kan ook gewoon een hangertje zijn. De ene heeft een dolfijn, jij een sleutel
Lil

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Lil »

Aan een tepelpiercing? Of een buik ketting?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door tessie »

Ik zou persoonlijk voor een neefje niet zoiets veranderen. Je kan toch ook gewoon iets zeggen over dat je het gewoon mooi vind, of nou ja, elke verklaring die hier al genoemd is eigenlijk. Over een tijdje vraagt ie er ws niet eens meer naar.
Mijn erwtjes vragen ook wel eens naar mijn collar. Dan zeg ik gewoon dat dat mijn ketting is en dat ik die mooi vind. En dan is het klaar. En die zijn ook echt wel nieuwsgierig hoor ;-)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door juffie »

Krijg jij weleens vragen over de tekst op je tag, tess?
Niet van kids, maar van volwassenen misschien?
MILF :grin_ani:
Gesloten