Wandering Spirits chat gaat sluiten

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wandering Spirits chat gaat sluiten

Bericht door Voleuse »

Ik denk omdat iedereen al op fetlife zit en dat veel meer bekendheid geniet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Boefje

Re: Wandering Spirits chat gaat sluiten

Bericht door Boefje »

Frodo schreef:Euh... dat kan/kon op die WS-chat dus.
Maar ik heb niks met chatten...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wandering Spirits chat gaat sluiten

Bericht door kitten »

Het zou voor mij geholpen hebben als ik hier op het forum kon doorklikken naar het WS-profiel van elk lid op dat websiteonderdeel. Ik had ook niet veel meer met chat, dus hoe enthousiast ik ook begon aan dat profiel, ik kwam er nooit. Ik ben forummer. Maar als forum en dat onderdeel meer één geheel waren geweest, was ik er wel vaker geweest, denk ik.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Wandering Spirits chat gaat sluiten

Bericht door thaliya »

Ik wist niet dat de chat zoveel mogelijkheden had, maar het had uiteindelijk voor mij niet veel uitgemaakt. De paar keer dat ik de laatste jaren op de chat kwam waren gewoon niet meer zoals vroeger. Andere mensen (logisch!) en het ging niet echt over bdsm. Niks mis mee, de charme van ws is dat het overal over kan gaan, maar wel een groot verschil met FL.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Wandering Spirits chat gaat sluiten

Bericht door seleena »

We zitten vanaaf op onze laatste WS chat :cry:

Wie komt er ook afscheid nemen, for old time sake?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wandering Spirits chat gaat sluiten

Bericht door eireann »

Dan moet ik me eerst registreren, ik sla over.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie