Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Crownless »

Heej guys,

Iedereen zit wel eens niet lekker in zijn of haar vel. En ik merk bij mezelf dat mijn libido meedaalt met mijn humeur. En dat wanneer ik me kut voel, me ik mezelf vaak ook niet sexy voel en ik dan geen zin heb in kinky dingen.

Terwijl het doen van leuke dingen wel belangrijk is om je weer lekkerder te voelen. Dus het zou top zijn als het niet zo samen zou hangen.

Dus, hoe zit dat bij jullie? Als je een crappy dag hebt, of week, of maand, is de zin in bdsm er dan nog?
Hoe werkt het bij jou als je niet lekker in je vel zit en dan gaat subben of dommen? En qua libido?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door juffie »

Herkenbaar. Alles wat je zegt, gebeurt hier ook.

Ik merk ook dat ik minder zin heb om te spelen als ik minder goed in mijn vel zit. Maar aan de andere kant kan heftig stuiteren er juist voor zorgen dat ik niet goed in mijn vel zit. Maar als Jerry dan wat doet met het stuiteren dan kom ik helemaal niet in het spel. Zo van: 'AUW! Rot op! Dat doet zeer, gek!' Of:
'Ja dahaag, maandenlang gebeurt er nauwelijks iets, en nu zal ik zeker ineens weer supersub zijn? Dacht het niet vriend, zo werkt het niet.' En dat voelt Jerry dan natuurlijk ook weer aan waardoor hij slechter in zijn spel komt, waardoor ik het weer voel en weer slechter... etc.

Momenteel is het hele seks- en speelleven hier ook ruk hier. Mijn libido is er zeker wel, ik droom levendig genoeg (vaak trouwens over anderen :oops: ) en Hitachi is mijn vriendje, maar seks. Mwah, gedoe.
MILF :grin_ani:
Anstecy

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Anstecy »

Als ik me klote voel, doen wij vaak meer aan BDSM, omdat Herman weet dat ik me daar beter van ga voelen.
Maar hij moet wel meer moeite doen om me dan "subbig" te krijgen. Maar als dat dan lukt dan helpt het me echt.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door phedre »

ik heb juist dan heel erg behoefte aan me klein voelen, geen verantwoordelijkheden hoeven te nemen, geen dingen hoeven te beslissen en dus juist heel erg in subben, dat kan zijn t mentale subben, maar ook door heftig spelen heel klein gemaakt worden en daarop wegzweven
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Ravelijne »

Hier werkt het meestal ook slecht om te spelen als een van ons slecht in zijn vel zit. Mmmm, soms werkt het wel als het maar één van de twee is en de ander dan supergoed in zijn/haar vel zit: dan kan het wel opvrolijken. Maar allebei slecht, of één slecht en de ander 'gewoon', dat werkt niet.

Bij mij is het ook zo dat leuke dingen doen anders werkt als ik slecht dan als ik goed in mijn vel zit. Dingen met veel verantwoordelijkheid of regelwerk zijn gewoon niet leuk als ik slecht in mijn vel zit, hoe leuk ik ze ook vind als ik wel lekker in mijn vel zit. Dat vergt dan teveel van me. Dingen met te veel kwetsbaarheid liggen vaak ook moeilijk. BDSM is heel erg hit or miss, daardoor, zowel als s of (af en toe) D.

Soms proberen we het dan gewoon toch. Maar dan vraag ik soms ook wel eens of het okay is als het fifty-fifty kans is op mislukt spel en drama, of heel snel afblazen en toch maar samen een film kijken of zo. En als het geen aanvaardbaar risico is dat er 50/50 kans is dat er niet veel gespeeld wordt maar dat er wel een emo Ravelijne opgevangen moet worden, dan spelen we beter niet. (Wel fijn om dan wel samen iets anders leuks te doen, anders voel ik me wel een beetje zielig omdat we ook al niet kunnen spelen.) Ik denk er niet altijd aan om het zo te doen, maar als ik het wel doe merk je wel dat het scheelt wel als je allebei weet wat het 'weerbericht' is.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Voleuse »

Ik vind het risky. Vaak heb ik als ik me slecht voel HEEL erg substuiters. Ff alles willen loslaten, wat phe zegt. Maar dat legt wel een grote verantwoordelijkheid bij de ander. Het is geen moment voor onzekerheid van de D. Geen moment om te experimenteren met iets nieuws. Eigenlijk durf ik spelen als ik me slecht voel alleen aan met iemand van wie ik weet dat we een goede spelklik hebben en dat hij het kan opvangen dat ik minder goed communiceer of heel erg emo wordt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nala

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Nala »

Als ik niet lekker in mijn vel zit staat mijn hoofd er niet altijd naar om te spelen. Is een beetje afhankelijk van op welke manier ik niet lekker in mijn vel zit, fysiek of emotioneel. Soms is het dan juist wel lekker om even in die bubbel te kunnen zitten en te focussen op iets anders. Moe zijn is vaak wel een partypooper.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door tessie »

Wij spelen sowieso altijd op woensdagmiddag, of ik me nou heerlijk voel of echt compleet kut. En soms werkt het in één keer gewoon heel goed, en soms gaat het wat moeilijker. Ik geef het gewoon van tevoren aan hoe ik me voel zodat mijn Meester in elk geval op de hoogte is en hij niet zo raar opkijkt als ik tijdens een milde caning ineens in huilen uitbarst ofzo ;-)
Het is ook een kwestie van uitproberen, want soms werkt een zachte aanpak het beste, en soms juist een hele harde aanpak. En als het mis gaat, praten we er even over en knuffelen we, en gaan we verder, of blijven we knuffelen :-)
Maar gewoon doen werkt bij mij het bestel.
En als ik me rot voel, en wel goed in het spel kom, vind ik het echt heerlijk. Even mijn hoofd uit en nergens aan denken. Dat geeft me juist weer veel energie en kracht.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door kitten »

Ik heb juist geen stuiters en geen libido als ik slecht in mijn vel zit. Dus meestal gebeurt er dan ook niks. Beetje een kort antwoord...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door JJV »

ik ga juist thrillseeken als ik niet goed in mn vel zit..
extra risico... objectief gezien foute mensen zoeken en/of uitdagen....
beetje zelfdestructief eigenlijk...
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door eireann »

Doet me denken aan m'n topic stuiteren het kip of het ei

De keren dat er dan gespeeld werd dat het fijn uitpakte was het een rustig goed opgebouwd spel, met veel knuffels na. En ruimte om klein te zijn.

En vaak ging het ook niet, omdat ik dan de kont in de krib gooide en hij dan niet in de flow kwam.

Het is lastig.
**Self Rescuing Princess**
Oppergodin_Hera

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Oppergodin_Hera »

als ik niet lekker in mijn vel zit ga ik afspraken maken die eigenlijk niet verantwoord zijn en ga ik contacten maken dat ik beter niet had kunnen doen (marcel als je dit leest, als je mij nog 1x belt, bel ik de politie)
Op dat moment heb ik niet zo'n behoefte aan mijn eigen partner (als ik die nu zou hebben)
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Bitemarks »

Hier ligt het eraan hoe slecht de bui is. Als tippi een moeilijke bui heeft, spelen we eigenlijk alleen als ik vol in mijn energie zit.
Als ik niet scherp genoeg ben, is het spel gedoemd te mislukken, dus dat werkt ook niet.

Als ik slecht in mijn vel zit, kan ik wel spelen. Ik probeer alleen wel op te passen dat ik het spel een beetje basic houd en niet te dicht bij mijn agressie kom. Ik ben daarbij vaak bang dat ik mijn grenzen over ga.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Arno »

Hoi

Ik raak juist slecht in mijn vel door het gebrek aan BDSM. En voel mij na een sessie juist weer helemaal het ventje.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gilraen^

Re: Bdsm versus niet lekker in je vel: hoe doen jullie dat?

Bericht door Gilraen^ »

Soms heb ik dan net een spel nodig. Dat is meestal geen 'fijn' spel maar wel een goed spel waarin ik een flinke huilbui heb en dan erna me wat opgelucht voel. Soms ook een spacy fijn spel maar dat is uitzonderlijk.

Vaak ook heb ik geen libido en wil ik niet spelen. Dat gebeurde meestal.
Gesloten