The ethical slut

Gesloten
Boefje

The ethical slut

Bericht door Boefje »

Boekenkast uitgeruimd. En wat kwam ik tegen? Onze ongelezen "ethical slut" van Dossie Easton. Gloednieuw dus. In het Engels. Wie er een tientje voor over heeft, kan hem zo komen halen. Of ik stuur hem op, maar dan zijn de verzendkosten voor jou.
snoopy

Re: The ethical slut

Bericht door snoopy »

Klinkt als een interessant boek, ik heb wel interesse (en 10 euro op overschot)
Boefje

Re: The ethical slut

Bericht door Boefje »

Nu ben ik in het weekend van 30 mei bij wever. Misschien kunnen we hem als leverancier inzetten want je ziet hem af en toe, toch? Ik kan het ook naar je toesturen. Zeg maar wat je wilt.
snoopy

Re: The ethical slut

Bericht door snoopy »

great minds think alike, ik had hetzelfde idee :-D schrijf ik het geld op voorhand over of geef ik het met Wever mee?
Wever

Re: The ethical slut

Bericht door Wever »

Ik hoor dat jullie me als koerier aan het inzetten zijn? :P

Is me hoe dan ook geen enkel probleem. Dat geld mag je trouwens aan mij geven, snoopy...is me gemakkelijker om het te onthouden. Zo je wil kan ik zelfs mijn eigen exemplaar (tijdelijk) uitlenen. Die van jullie was toch ook de nieuwe versie, Boef? :)


@anderen: for the record...er zijn geen veranderingen whatsoever in relaties. Dat ik snoopy en d'r man regelmatig mail en afspreek is gewoon omdat ik dichterbij woon. En achter Boef's opmerking moet ook niets meer gezocht worden dan dat. :)
Boefje

Re: The ethical slut

Bericht door Boefje »

Dat ging wel heel makkelijk. Ik hoefde je niet eens in te seinen, hahaha.

Snoopy? Geef het geld inderdaad maar aan wever mee. Dat is het handigst. Dan geef ik hem dat weekend het boek. Het is de tweede en meer uitgebreide versie.
snoopy

Re: The ethical slut

Bericht door snoopy »

waren je oren aan het fluiten Wever? ;-) Komt in orde, ik bezorg je de centjes wel. Je eigen exemplaar moet je niet uitlenen hoor, als ik me goed herinner, had je nog andere boeken om uit te lenen dus dan kom ik nog even toe :-) (bijbaantje als bibliothecaris mss te overwegen?) ;-) even wachten geeft mij trouwens weer een excuus om je af en toe bij ons uit te nodigen :-p
Gesloten