Gezocht: Nieuwe Auto

Gesloten
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door leonietje »

Hallo Allemaal,

Mijn oude vertrouwde autootje (vw polo 1997) komt niet meer door de apk heen :( . Nou moet ik dus met spoed een nieuwe hebben. Ik gebruik hem doordeweeks eigenlijk nooit. Maar alleen voor de weekenden op en neer naar Brabant. Het moet dus wel een betrouwbare auto zijn waar ik lange stukken mee kan rijden. een paar eisen zijn dat het er 1 is waar ik niet met 1 windvlaag naast de weg lig, de verzekering + belasting niet te hoog zijn en als het lukt zou een klein beetje meer luxe wel fijn zijn (Betere stoel, evt airco, niet te hoog aantal km's). Mijn VW polo heeft altijd aan mn wensen voldaan dus met een iets nieuwere polo waarmee ik het eerste jaar/ 2jaar niet teveel kosten heb zou ik ook heel blij zijn. Dus als iemand nog iets weet of een betrouwbare verkoper weet (en evt navraag voor me wil doen) dan hoor ik dat echt heel erg graag. Mijn dank zou heel erg groot zijn
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door eireann »

Balen leonietje! Kijk ook rond voor een skoda vanaf 1999, dat zijn volkswagens van binnen en als ze goed onderhouden zijn gaan ze echt LANG mee.
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door leonietje »

thanks voor de tip Anne!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door Mack »

In dezelfde categorie: SEAT Ibiza vanaf '93. Dat is ook Polo techniek en vaak een stuk betaalbaarder dan een VW
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door Peter^ »

Niet mijn beste kwaliteit auto's uitzoeken: succes
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door eireann »

Ben je al wat opties tegengekomen?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door Mack »

Kijk ook eens naar een Subaru Justy. Dat is de Japanse variant van mijn Pindaatje. De grap van de eCVT is dat ze zuiniger zijn dan de handgeschakelde bakken. Bovendien kun je bij glad weer de 4WD aanzetten.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door chell »

*gaat eind vh jaar een Mack en Anne meeslepen op autojacht gelooft ze*
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door leonietje »

Ik ga vandaag naar een auto kijken. Het is een Opel agila niet de meest hippe auto om te zien maar hij is uit 2004 en goed onderhouden. Een oud klasgenootje haar opa is vorige week overleden en haar oma kan niet auto rijden dus moet hij weg voor niet al teveel geld. En hij is gewoon iets zwaarder en iets luxer dan ik nu heb. Volgens de kwikfit meneer een prima auto met over het algemeen weinig klachten. En ik moest naar de tante van mn oud klasgenootje bellen en die riep al ow wat leuk dat is lang geleden ik weet jou nog wel te herinneren van de basisschool. En dat zal mn moeder fijn vinden als ie naar een bekende gaat. (ik ken die hele oma niet) maar Twas dus wel heel oprecht allemaal aan de telefoon.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door Ravelijne »

Klinkt goed! Opel Agila is idd een fijne auto, vriendin van me heeft 'm gehad. Is kennelijk zoiets als de Suzuki Wagon R maar met een betere motor of zo, als ik het me goed herinner.
Boefje

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door Boefje »

Ik zag trouwens op fetlife dat iemand van zijn autootje af wil... Misschien iets voor jou?
https://fetlife.com/groups/20513/group_posts/5500698
Ze willen er 500 euro voor.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Gezocht: Nieuwe Auto

Bericht door leonietje »

Ik heb de auto gekocht die ik bezocht heb vanmiddag! Bedankt voor alle tips!
Gesloten