Bondage

Gesloten
Anstecy

Bondage

Bericht door Anstecy »

Ik wil Herman graag verrassen met een bondage workshop of zo, met mij als oefenpersoon :)

Heeft iemand een tip? Liefst zo hoog mogelijk in het land.

Liefs
Anstecy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bondage

Bericht door kitten »

Double date en dan wat minder hoog in het land? 8-)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bondage

Bericht door Ravelijne »

Butterflybondage en Asiana zijn allebei geweldig en geven af en toe workshops. Neem eens contact op, ze hebben allebei ook in het buitenland workshops gegeven, wie weet willen ze ook wel naar het hoge noorden afreizen als er nog meer gegadigden zijn. En die zijn misschien best wel te vinden. :)
Oppergodin_Hera

Re: Bondage

Bericht door Oppergodin_Hera »

Guilty en pluutje geven volgens mij ook workshops

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Guilty

Re: Bondage

Bericht door Guilty »

Uiteraard geven we die. In principe in Den Haag. Voor zover ik weet is er geen enkele bondagedocent van goed niveau in het Noorden, tenzij Kopenhagen een haalbare optie voor je is :clown:

Voor een privéworkshop naar Groningen afreizen lijkt me wat onpraktisch (helaas bezoek ik mijn schoonmoe ook niet zo vaak), en ik ben al meerdere malen benaderd voor mogelijke groepsworkshops in Groningen en de bereidheid is er best, maar somehow loopt dat steeds op niks uit. Als je een groepje bij elkaar kunt krijgen maak ik graag een vrijblijvende offerte op basis van het aantal deelnemers, het aantal uur en de gewenste inhoud.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bondage

Bericht door Peter^ »

Was daar in het Noorden niet al een groepje actief om zoiets te organiseren?
Geniet van de positieve momenten.
Anstecy

Re: Bondage

Bericht door Anstecy »

Dank dank.
Ik geloof dat er inmiddels een manier is gevonden om in ieder geval kennis te maken met bondage.
Ben wel nieuwsgierig
Gesloten