TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Ben met 'orange is the new black' begonnen, en na 7 afleveringen weet ik het eindelijk!

Red is captain Janeway!!!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

En nu lees ik jjv's comment... Had me twee avonden nadenken bespaart :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

Kijkt er hier nog iemand True Blood? Het laatste seizoen is nu eindelijk begonnen..... pffff.

Verder volg ik nu alleen maar 24. Sherlock staat te downloaden, erg benieuwd naar.

Game of Thrones ben ik na het tweede seizoen mee gestopt, vond het te erg in mijn eentje. Wil het wel weer oppakken maar dan met iemand bij wie ik weg kan kruipen zodat ik de afgehakte hoofden niet hoef te zien.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

Seizoen zes true blood zou deze week op dvd in mn brievenbus moeten zitten
~\v/~
Guilty

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Guilty »

True Blood, ga ik zeker kijken, maar ik denk pas als het seizoen afgelopen is. Eerst Dexter en Game of Throens nog kijken :-)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

Nou, Sherlock heb ik al wel drie en een halve aflevering volgehouden.... best veel voor mijn doen! Vind het wel leuk, maar ik heb vaak de concentratie niet voor whodunnits. Benedict dinges vind ik dan wel weer erg leuk :D

Dat Orange is the New Black..... hoor ik vanalles over, maar geen idee waar het over gaat. Kan iemand vertellen waarom het zo leuk is?
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

JJV schreef:Seizoen zes true blood zou deze week op dvd in mn brievenbus moeten zitten
Flipping rutger hauer zit in true blood !!


...wanna do bad thingssssss... to you


orange isthe new black speelt in en gaat over een vrouwen gevangenis. Qua interactie etc.
recensies zijn lovend. Vooral omdat t nu eens vooral vrouwelijke leading rollen zijn. Zo schijnt. Zonder dat er 'een man' achter zit waar de handelingen om gaan.
... maar ik moet t dus nog gaan zien.
~\v/~
Wever

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Wever »

Nog niet zo lang geleden naar American Horror Story beginnen kijken. Eerste keer dat ik 'n griezelserie zie, en 't is er best een goede. De plot zit aardig in elkaar, goede atmosfeer en er wordt heerlijk in geacteerd. Dat laatste vooral door Jessica Lange, maar dat Denis O'Hare (ook bekend als Russel Edgington uit True blood) meespeelt is mooi meegenomen. :)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re:

Bericht door JJV »

eireann schreef:Ben met 'orange is the new black' begonnen, en na 7 afleveringen weet ik het eindelijk!

Red is captain Janeway!!!
hm! ènz hoe!

en Alex is Donna uit that 70's show. ( en in die show vond ik r al leuk .. als Alex is ze... mrrawwww)

en dan nog 2 mensen uit American Pie
zou toch bijna medelijden krijgen met Jason Biggs.. alweer zo n "ik ben wanhopig en heb moeite met masturberen" rol.
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Die anderen had ik herkend Idd Red was echt een 'daaar ken ik dr van!'
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

OMG, waarom kom ik er nu pas achter dat de Jim Henson's Creature Workshop Challenge bestaat?! Gaaf!!!
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door perman »

Misschien vind je face Off dan ook wel wat? Deze volg ik vanaf het begin al redelijk trouw.
.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Oeh, ziet er ook wel interessant uit, idd. Misschien ook maar eens proberen Maar Henson is wel een groot idool van me. de Muppets, Dark Crystal, Labyrinth... Allemaal die speciale Henson-magie. Eigenlijk wil ik gewoon meedoen aan de Creature Workshop Challenge. :D
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door lunaaa »

Ik ben momenteel echt compleet verslaafd aan Homeland. Begin oktober mee begonnen en waarschijnlijk eind deze week seizoen drie af. Zo'n toffe serie! :D
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

lunaaa schreef:Ik ben momenteel echt compleet verslaafd aan Homeland. Begin oktober mee begonnen en waarschijnlijk eind deze week seizoen drie af. Zo'n toffe serie! :D
Ik vond seizoen 1 geweldig, seizoen 2 ook heel tof en seizoen 3 liep ik halverwege op vast. Te saai, ofzo.

Maar nu weer opgepakt en bijna seizoen 3 uitgekeken :)
Plaats reactie