Straf

feetje3k

Re: Straf

Bericht door feetje3k »

@Anstecy, wanneer ik problemen had met straf was het, omdat ik de straf op dat moment totaal onrechtvaardig vond - onverdiend, voor een déjà vu was dat een belangrijke voorwaarde.
Lief wil naar een 24/7, dan heb ik zijn hulp nodig. Waarom af en toe spelen niet voldoet kan hij misschien beter zelf uitleggen.
Ik heb zelf "iets" met regels en controle. Liefst heel streng beoordeeld worden. Natuurlijk niet 24/7,maar als element.
Door die dingen uit mijn jeugd,maar ook van wegen lichamelijke beperkingen is veel niet haalbaar, dus heb ik wat(denk)hulp nodig en ik moet zeggen dat het een en ander idee ons al geholpen heeft. :static:

Lief's merinda
feetje3k

Re: Straf

Bericht door feetje3k »

@Ravelijne, ja, ik heb er zelf "iets"mee....met straf dan. Zoals je zegt voor het begin denk ik sterk aan : kort&krachtig, lik op stuk, niet opsparen.

Eigenlijk zou het geen probleem meer mogen zijn wanneer iets mis gaat. De afspraak is dat ik royaal met de stopwoorden om ga.....ook buiten speelsituaties om. Dat ben ik ook vast van plan. Ik weet dat mijn "ontploffingen"niet goed bij de harmoniebehoefte van Lief passen.
Ik kan nogal heftig(vind ik zelf natuurlijk niet) reageren, en dan is het ook snel weer over,maar ik laat dan een verbijsterd Lief achter die de wereld even niet begrijpt.
Hoe dat altijd voorkomen weet ik ook niet.

Lief's merinda
Anstecy

Re: Straf

Bericht door Anstecy »

24/7 kan ook zonder straf he. Maar ik begrijp dat je er juist mee aan de slag wil, ook uit eigen behoefte?

Liefs
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Straf

Bericht door thaliya »

Je zegt "lief wil naar een 24/7", en jij dan? Wat houdt een 24/7 voor jullie in?
Voor mij was het zo dat toen ik ook echt een 24/7 wilde het straffen niet meer nodig was. Niet omdat ik nooit meer iets fout deed (integendeel!), maar ik wilde dit ook dus moest ik er zelf voor zorgen dat ik het goed deed. Het is bij ons niet zo dat hij ervoor moet zorgen dat ik luister.
Tuurlijk wil ik wel weten dat het belangrijk voor hem is, dat de kaders er altijd zijn, maar daar gebruiken we rituelen voor en geen straf. Is dat iets wat jullie hebben? Bepaalde dagelijkse rituelen? Zou dat misschien beter werken dan straf waar toch wel een lading aan lijkt te zitten?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gesloten