Bucket list of dark desires...

Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Bucket list of dark desires...

Bericht door JJV »

Toen fetlife werd overspoeld met bucketlists heb ik t al eens gezegd dat ik t woord 'bucket list' een beetje ongelukkig vind..
(mede door de film 'the bucket list' , geweldige film overigens)
maar .. ik vind een bucket list echt iets voor als je weet dat je einde nadert en je dus nog het een en ander wilt afsluiten.
ofzo
maar bij gebrek aan betere naam,
wat te doen als je nog een 'whishlist' hebt..
lekker streepjes aan t zetten bent met dingen die je toch nog eens had willen doen..

wat zou je doen met de wishes die zelfs binnen de kink community wat wenkbrouwen zouden optrekken?
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Voleuse »

Hoe bedoel je wat zou je doen? Als ik iemand heb om ze mee uit te voeren dan zou ik het gewoon doen. Je hebt de toestemming van de kink community niet nodig, alleen van je partner.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door kitten »

Kort gezegd komt het daar wel op neer, ja.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Ravelijne »

Of nog een beetje anders bekeken: wat voor soort wenkbrauw-optrekken? Zetten mensen wiens mening je waardeert, serieuze, steekhoudende vraagtekens bij een bepaalde activiteit? Of bij de manier van uitvoeren? Of gaat het om dingen wat bij veel mensen onnadenkende emotionele reacties oproept? Maakt nogal uit. ;)

De kinkcommunity is zelf ook vrij divers. Wat bij de ene groep/scene wenkbrauwen doet optrekken, kan in een andere hoek op begrip of in ieder geval (het goeie soort) tolerantie rekenen. En het verschilt ook van moment tot moment.

Ik vind het wel prettig om met in ieder geval een paar andere mensen ervaringen te kunnen uitwisselen. Zeker als het dingen zijn waar je inderdaad bepaalde fysieke of emotionele risico's bij kunt verwachten. Klankborden zijn fijn. Al moet je voor het ene onderwerp wat harder naar een goed klankbord zoeken dan voor het andere.
Oppergodin_Hera

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Oppergodin_Hera »

Als jij een partner hebt die dat ook wilt waarom niet? Gewoon doen. En niet alles hoeft op fl of hier. Dus als je zelf niets meldt.....
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Ravelijne »

Hmm, ik lees de openingspost net opnieuw, en nu lees ik de vraag meer als 'hoe vind je anderen die dezelfde taboe-kink delen, aangezien mensen daar misschien minder snel open over zijn, zelfs binnen de kink-community?' Misschien kun je nog wat meer toelichten wat je vraag precies is?
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door JJV »

ehmnee, was meer als klankbord bedoeld zoals je t eerst opvatte.

'andere' groepen kom je soms toch ook weer rare (merkwaardige) andere dingen tegen waar ik te fijngevoelig voor ben ofzo.

maar wat eerder ook al gezegd wordt klopt natuurlijk ook,
niet alle crap hoeft op t web. (was dat geen tekst van een commercial? of was t van een muzieknummer..)
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Voleuse »

Nja als je een relatief veilig klankbord zoekt zou ik de Xfiles hier proberen. Lijkt me sterk dat je hier veroordeeld zal worden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door kitten »

Of de pb van iemand die je vertrouwt?
Oppergodin_Hera

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik heb je net al op de app gezegd dat je er een groter probleem van maakt dan dat het is. Nu alleen nog een slachtoffer vinden 8-)
Wever

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Wever »

Ik denk dat ik ook nog wel 'n bucket list op mijn profiel heb staan. Weet niet meer wat erop stond, maar ik heb totnogtoe geen kink voor dingen die niet maatschappelijk geaccepteerd zijn (de scène is ruimdenkend genoeg dat ik ook zo al genoeg leuke niet-leuke dingen kan verzinnen, uitvoeren en op me uitgevoerd hebben om me de rest van mijn leven niet te vervelen :) ).


Moest ik zo'n kink hebben...twee kansen.
1. moest het om iets illegaals gaan (kindertjes het met choco ingesmeerde knuffelbeesten laten doen en hen dan met een roestige stilettohak plat trappen, bijvoorbeeld) zou ik het hooguit delen met mensen met wie ik een zodanige klik heb dat ik niet bij voorbaat veroordeeld ga worden.
2. als het niet illegaal is...toch delen. Waarom zou ik me iets van een norm moeten aantrekken? Laat de kink community maar gerust hun wenkbrauwen optrekken als ze dat zo leuk vinden. Als ze dat al doen. Op fetlife zie ik ook wel mensen kinks hebben die de mijne niet is. Mogen ze ook gerust delen. Meer zelfs: ik vind het ergens wel hartverwarmend te zien dat iemand met een heel niet-alledaagse kink een oproep doet en evengoed mooie reacties krijgt (ik denk hier aan iemand die het leuk vond dat vrouwen over zijn tenen reden met een auto...dat 't mijn kink niet is neemt niet weg dat ik die kerel gewoon awesome vindt dat 'ie daarover zichzelf durft zijn :) ).


PS: nee, ik heb niets met het met roestige stilettohakken doodtrappen van kindertjes die copuleren met met choco ingesmeerde knuffels. Maar ik vermijd het dan ook naar kutprogramma's als eurovision for kids te kijken. ;)
Oppergodin_Hera

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Oppergodin_Hera »

Wever schreef: PS: nee, ik heb niets met het met roestige stilettohakken doodtrappen van kindertjes die copuleren met met choco ingesmeerde knuffels. Maar ik vermijd het dan ook naar kutprogramma's als eurovision for kids te kijken. ;)
junior songfestival is leuk. Iedere aflevering wordt bekeken (nouja niet als kink maar de kinderen vinden het tof om te zien)

Maar ik kan mij voorstellen als je een kink hebt die politiek of maatschappelijk lastig is je er voorzichtiger mee omgaat. De kink wereld is heel open minded totdat je een penis gaat verwijderen of seks wilt met geert wilders van de pvv (neeeeeee jjv wilt beide niet. Tenminste niet dat ik weet) Sommige zaken zou zelf ik niet online zetten en er gewoon zelf van genieten
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door JJV »

Wever stipt een interessant punt aan ( en ik begon t draadje ook deels om een beetje te porren om te kijken of er evt 'dark' dingen boven kwamen .. al dan niet van iemand zelf )

en nee, inderdaad, ik heb ook niet op mn lijst staan dat ik wat-dan-ook wil doodtrappen onder stiletto hakjes. ( we herinneren ons de video met de .. wat waren t . konijntjes? kuikentjes? )
en inderdaad, ware t iets illegaals .. zou ik t ook makkelijk kunnen weg stoppen.
Makkelijker.
er zijn me de laatste tijd een paar keer poppers aangeboden .. die stonden niet op mn lijst .. en komen er meer om persoonlijke zorgen ook niet op. Maar ik kan me voorstellen dat dingen als poppers toch een zekere mate van afkeer opwekken binnen de sociale context.

Het deel .. als je geen relatie hebt, of je relatie t ok vindt.. zit k nog wel deels mee te dubben.
Voorbeeld? Voorbeeld!
Iets wat ik ooit geroepen heb maar niet actief naar zoek: ik heb ooit geroepen dat t me leuk leek evenveel bedpartners te willen hebben als ik jaren oud ben.
Stel ik kom de komende tijd iemand tegen die zich aandient als serieus relatie materiaal. .. gaat die dan informeren of t aantal bereikt is? (kom maar terug als je t hebt?) en hoe ik dat volgend jaar denk te doen als mn leeftijd verandert?
Die dingen blijven wel meespelen natuurlijk.
"o jij was die dude die.. "

Toevallig vandaag nog, sprak iemand me aan op iets uit mn fetlife fetisj lijst, van " je weet toch dat ik dat niet ben"..
een match vinden is toch al best ingewikkeld.
Met sociaal lastige onderwerpen gaan spelen maakt .. misschien wel makkelijker ook, dat iemand zich er in herkent. wie zal t zeggen. (ik weet dat mn snor en lange haar me voor velen onacceptabele partner maken, ik weet ook dat t me voor anderen juist weer gewilder maakt. als voorbeeld. )
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door kitten »

Volg je hart en doe waar je zin in hebt! YOLO. Net als je snor en lange haar, wie je erom afwijst, was waarschijnlijk toch geen goede match geweest, toch? Ik kijk er inmiddels langs heen. Recent: latex fetisj? Niet mijn ding, maar vertel me er eens over? Je kunt een prachtige lijst invullen over waar je partner aan moet voldoen, maar als je niks daarvan los kunt laten, zul je nooit iemand vinden. En een vent die mij laat staan, omdat ik een slet ben... was toch al niet een persoon waarmee ik gelukkig kan worden. Ik ben nou eenmaal een slet. :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bucket list of dark desires...

Bericht door Ravelijne »

Dat. Bedenk voor jezelf wat voor jou de belangrijkste dingen zijn. Als dat iemand is die je vrij genoeg laat zodat je minstens elk jaar één bedpartner aan je totaal toe kunt voegen, dan weet je dat tenminste vanaf het begin. En die ander ook.

Ik snap ook het principe wel van sommige dingen niet meteen op tafel gooien, tot iemand je beter kent en weet wie het zegt en de nuances kan horen. Maar over het algemeen werkt de tactiek 'wees jezelf, straal het uit en laat mensen daarop af komen' wel vrij goed om mensen te vinden die bij je passen.
Gesloten