Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re:

Bericht door Voleuse »

eireann schreef:Pua?
Pick-up artists.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guilty

Re: Waarom?

Bericht door Guilty »

Dat dus :-)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waarom?

Bericht door kitten »

Guilty schreef:Daarnaast, voor vrouwen die iets los-vast zoeken is het denk ik ook een veiligere keus omdat je weet dat iemand niet volledig aan jou gaat hangen.
Vrij recente ervaring... Ik heb geprobeerd een date te plannen met een andere poly die ook kinderen had in een co-ouderschap. Dat was zo'n Mission Impossible dat het bij één date is gebleven. Vrij snel daarna een date met een vrijgezel. Dat spreekt toch wel een stuk relaxter af hoor! En bleef dan ook niet bij één date...

Maar dat is wellicht ook omdat ik zelf niet zo heel flexibel ben om mee af te spreken.
Linz

Re: Waarom?

Bericht door Linz »

Guilty schreef: Maar wat ik me vooral afvraag, wat heb jij eraan om deze discussie op te gooien? Als je gelijk hebt dat het zoveel voorkomt denk ik dat je er weinig aan gaat veranderen. Je hebt het drie keer gehoord, die D's waren duidelijk niet voor jou. Er zijn best oudere subs die wel redelijk tot goed in de markt liggen. Misschien kun je beter proberen uit te vissen wat die goed doen, dan jezelf dingen af te vragen die je niet kunt beïnvloeden.

Overigens, bovenstaande gebaseerd op wat je hier schrijft. Ik heb geen idee hoe oud je bent verder.
Ik vroeg me dit gewoon af en of het toeval is dat ik meerdere D's tref die mij te oud vonden of dat het een feit is dat de Dominanten vaker op jonger vallen en zo ja waarom?
Ik ben 44 trouwens
Je hebt gelijk hoor, ik kan het niet veranderen maar ik hoop altijd door de reakties van anderen meer inzicht te krijgen
Liefs linz
Linz

Re: Waarom?

Bericht door Linz »

Oppergodin_Hera schreef:Ow seksdates zijn wel heel makkelijk te vinden. Als ik een beetje mijn best zou doen op kt zou ik voor iedere avond een ander hebben alleen dat zou dus zijn met mannen onder de 30 jaar of boven de 50 jaar en vooral eenmalig. Al eens een jaartje gedaan. Geen zin meer in.
Precies ja dat is dus voor mij ook makkelijk als je voor snelle sex gaat, heb je zo elke dag een liefje.
Maar daar ga ik nou net niet voor..nog nooit gedaan ook.
Ik zou mijzelf niet helemaal kunnen geven bij zo iets kortstondigs.
Ieder zijn/ haar ding hoor.. Als men daar blij van wordt.. Vooral doen!

Liefs linz
Linz

Re: Waarom?

Bericht door Linz »

Oppergodin_Hera schreef: @linz ik hoop dat je snel je dekseltje vind. :inluv:
Ik heb totaal geen haast hoor.. Het komt vast vanzelf goed..ooit
En ondertussen lees ik en verwonder ik me .. Soms dan toch ;)
Liefs linz
Linz

Re: Waarom?

Bericht door Linz »

Pluu schreef: Maar ik vraag me wel eens af waar sommige vrouwen van mijn leeftijd die ook niet superslank zijn enzo toch altijd van die leuke mannen weten te scoren. Er zijn best ook genoeg D's te bedenken waar ik wél warm voor zou lopen, maar tegen de tijd dat ik ze leer kennen zijn ze altijd al bezet. Ik vraag me ernstig af of er ergens een site is waar ik niet van weet waar alle leukerds in de voorverkoop gaan?
Heeft het wel dan niet slank zijn daar mee te maken denk je?
Ik ben vorig jaar echt enorm afgevallen.. Drastisch, ik herken mezelf amper :lol:
Maar of dat nu echt uitmaakt?
Daar ben ik trouwens niet voor afgevallen hoor, ik heb mn eetpatroon veranderd en hup de kilo's vlogen en vliegen er nog steeds af
Liefs linz
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door juffie »

Mededeling

topictitel aangepast naar iets dat duidelijker is en de lading dekt.

MILF :grin_ani:
Linz

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door Linz »

Thx juffie idd duidelijker zo ;)
BDSMEXplorer

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door BDSMEXplorer »

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw en switch, maar heb sinds een tijdje een behoorlijk jongere sub. Tja, ik val in het algemeen wel op jongere vrouwen, maar het feit dat ik haar mag leiden in haar ontdekkingstocht naar haar masochisme en onderdanigheid is toch wel heel mooi hoor. Best een eer.

Groetjes,

Explorer
Ladybug1983

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door Ladybug1983 »

Vrij recentelijk ben ik vrijgezel geraakt en ik krijg veel berichten van D's die veel ouder zijn dan ik. Tegelijkertijd krijg ik ook veel berichten van heel veel jongere mannelijke subs.
Ik vermoed dat er een soort (aangenomen) machtsverschil is door de leeftijd. Meer leeftijd maakt meer ervaring en wijsheid en dat maakt meer psychisch overwicht?
Wever

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door Wever »

Ik zou berichtjes van random vreemdelingen eigenlijk niet als steekproef willen nemen van hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat. Die worden namelijk zodanig in bulk verstuurd dat het me zelfs zou verbazen moesten sommige mensen niet tegelijk naar oudere als naar jongeren aanzoekjes sturen (en met mensen bedoel ik mannen...vrouwen sturen zelden berichtjes uit naar mensen die ze niet kennen).

Niettemin: dat mannen over het algemeen op wat jongere vrouwen vallen is wel bekend, en geldt voor minstens een niet-al-te-geringe deelgroep ook omgekeerd. Dat komt ook wel terug in het BDSM-wereldje (in dat opzich ook: hoi, Explorer. Welkom op Wandering Spirits :) ). Dat jongere mannelijke subs ook naar oudere dames iets sturen...euh...no offense, Ladybug, maar ik vrees dat dat vooral komt door een ondervertegenwoordiging van vrouwelijke D's van dezelfde leeftijd.


Namens mezelf: ik ben redelijk leeftijdsblind. Mijn vorige vriendinnen waren ongeveer dezelfde leeftijd maar heb ook al gespeeld met iemand die veel ouder is. Boefje (niet meer mijn D) is zeven jaar ouder, Walda (mijn huidige subje) is zeven jaar jonger. Ja, ik weet dat dat in het straatje van de OP past, maar daar doe ik het niet voor (voor hetzelfde geld waren de leeftijden van deze dames omgedraaid geweest).
Wel moet ik zeggen dat een jongere D echt mijn type niet zou zijn. Dat is duidelijk een vooroordeel van mij (op samarium lees ik best wel wat van dames die heel goed weten waar ze mee bezig zijn), maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon niet zou kunnen. Gebrek aan vertrouwen, of zo. Voor een eenmalig spel zou ik zelfs liever een oudere, mannelijke D hebben dan een jongere, vrouwelijke D. Tja... :-\
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door Bitemarks »

Ik heb best wel met jongere D's gespeeld. Ik vond de speelsheid vaak juist erg leuk.
Maar ik vind de verwondering in iemands ogen ook onbetaalbaar als ze aan haar eigen grenzen raakt.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door kitten »

Denk, denk... Hoe oud ben jij ook alweer? :clown:
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Bericht door Bitemarks »

Wij schelen niet zoveel, al herken ik bij jou wel de verwondering. Maar het verschil is met anderen wel groter dan 10 jaar geweest.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten