Waarom vallen veel D's op jonge subs?

Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waarom?

Bericht door kitten »

Oppergodin_Hera schreef:Mijn ervaring is dat als je boven de 35 bent, je eigenlijk niet interessant genoeg meer bent.
37 hier en ik merk dit nog niet. Nu date ik niet met opzet, maar dat illustreert misschien alleen maar sterker dat ik het niet interessant zijn niet herken. Ik denk dat elke leeftijd weer een leeftijdsgroep heeft die daar interesse in heeft.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Ik ben 37, mijn huidige ehm... Speelpartner /scharrel is 35, irl merk ik het iig niet.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waarom?

Bericht door kitten »

Misschien is dat het verschil. Dat scharrels nog wel lukt, maar levenspartners moeilijker te vinden zijn. Maar levenspartners zijn ook gewoon moeilijk te vinden, full stop.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Ja, daar had ik van 15 tot 32 ook moeite mee :) toen was ik wel jong :)
**Self Rescuing Princess**
Oppergodin_Hera

Re: Waarom?

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ow seksdates zijn wel heel makkelijk te vinden. Als ik een beetje mijn best zou doen op kt zou ik voor iedere avond een ander hebben alleen dat zou dus zijn met mannen onder de 30 jaar of boven de 50 jaar en vooral eenmalig. Al eens een jaartje gedaan. Geen zin meer in.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Waarom?

Bericht door eireann »

Wat is jouw leeftijd Hera?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waarom?

Bericht door kitten »

En scharrel is dan weer meer dan een seksdate.
Oppergodin_Hera

Re: Waarom?

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik ben 39. Ik merk absoluut ook het verschil tussen toen ik nog getrouwd was en nu gescheiden ben :) mannen waren als getrouwde vrouw veeeeel makkelijker te krijgen. Ach so be it. Ik wil sowieso nooit meer samenwonen of nog kinderen. Dus daar hoef ik een man niet voor te hebben.

@linz ik hoop dat je snel je dekseltje vind. :inluv:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Waarom?

Bericht door Ravelijne »

Ik ben pas met kink begonnen toen ik zo'n 34 was en ik merk het ook niet zo. Langere termijn speelpartners vond ik ook wel en met Zarath hou ik het al weer vijf jaar uit. Ik denk dat je goed moet filteren, maar in de groep die overblijft zitten dan wel de leukste mensen. :)
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Waarom?

Bericht door phedre »

ik ben 51 en merk het ook dat ik vaak wordt afgewezen omdat ik te oud ben, niet slank genoeg, te ervaren, en zo nog wel wat van die dingen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Pluu

Re: Waarom?

Bericht door Pluu »

Ik ben 32 en ik merk wel dat ik minder in trek ben dan toen ik als onervaren stuiterbal van 20 de scene binnen huppelde. Aan de andere kant was ik toen zelf ook minder kritisch, ik wilde heel graag ervaren waar ik al zo lang over fantaseerde, dus ik zei ook relatief vaak "ja", dus misschien is het mijn eigen perceptie dat er toen meer aandacht voor me was. Laatst een advertentie gezet en daar kreeg ik ook wel reacties op, maar niets dat me echt aan sprak. Terwijl veel van de reageerders niet in de categorie "totale debielen" viel, maar wel in de categorie "oninteressant" of "gewoon mijn kink niet". Misschien had ik als spring-ding van 20 meer van die reacties wel OK gevonden.

Maar ik vraag me wel eens af waar sommige vrouwen van mijn leeftijd die ook niet superslank zijn enzo toch altijd van die leuke mannen weten te scoren. Er zijn best ook genoeg D's te bedenken waar ik wél warm voor zou lopen, maar tegen de tijd dat ik ze leer kennen zijn ze altijd al bezet. Ik vraag me ernstig af of er ergens een site is waar ik niet van weet waar alle leukerds in de voorverkoop gaan?
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Waarom?

Bericht door JJV »

Pluu schreef:Er zijn best ook genoeg D's te bedenken waar ik wél warm voor zou lopen, maar tegen de tijd dat ik ze leer kennen zijn ze altijd al bezet.
Schijnt dat bezette mensen sowieso interessanter zijn...
Misschien omdat ze rust uit stralen
minder wanhoop..
of t wat katten hebben t "ik wil wat jij hebt" reflex ofzo
~\v/~
Guilty

Re: Waarom?

Bericht door Guilty »

Tuurlijk. Externe validatie is best belangrijk, zeker voor mannen. In een relatie zitten = goedgekeurd door tenminste één vrouw. PUA's spelen daar ook bewust op in. Daarnaast, voor vrouwen die iets los-vast zoeken is het denk ik ook een veiligere keus omdat je weet dat iemand niet volledig aan jou gaat hangen. Over vrouwen hoor je dat minder, maar het zou me niks verbazen als het omgekeerd soms ook opgaat. Ik heb zelf niet het idee dat ik me eerder aangetrokken voel tot bezette vrouwen, maar het heeft wel iets veiligs.

Bij een single vrouw van 35/40 zou ik toch eerder het gevoel hebben dat iemand uiteindelijk toch wel op een primaire relatie uit zal zijn. Ongetwijfeld vaak onterecht trouwens, want die kunnen net zo hard op iets lossers uit zijn. Ook zou ik bij kinderloze single vrouwen rond de 35 de neiging hebben om een beetje bang te zijn voor eierstokken. Bij oudere vrouwen zou ik dat gevoel ook weer minder hebben. Het klinkt misschien bot, maar zoiets is denk ik niet zo heel rationeel.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Pua?
**Self Rescuing Princess**
Wever

Re: Waarom?

Bericht door Wever »

Linz schreef:Het viel mij gewoon op dat ik nu al drie keer heb moeten horen , direct en indirect.. Jij bent eigenlijk te oud..
Ik voel me helemaal niet oud trouwens maar goed leeftijd is maar een getal niet?
Liefs linz
Tja, als die echt op zoek zijn naar snelle seks kan dat wel een vereiste voor hen zijn. Maar dat zegt verder helemaal niets over hoe oud jij je voelt. :|
Gesloten