vastbinden aan bed

Gesloten
amy87

vastbinden aan bed

Bericht door amy87 »

Wat is de beste manier om iemand aan best vast te binden? En dan bedoel ik als je
geen spijlenbed of bdsm bed hebt. Wat werkt goed, is snel, makkelijk maar toch stevig en niet altijd zichtbaar.
Wat heeft jullie voorkeur? :)
Nala

Re: vastbinden aan bed

Bericht door Nala »

Als je een ombouw hebt waar je niks mee kunt, maar wel een lattenbodem, kun je daar (door het matras een beetje op te tillen) ook prima één en ander aan bevestigen.

Anders kun je, desnoods in de binnenhoeken als je ze 'uit het zicht' wilt hebben, ogen schroeven.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: vastbinden aan bed

Bericht door Voleuse »

Ik had in mijn vorige huis een handdoekrekje naast mn bed geschroefd. Voor handdoeken :yes:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Emmy

Re: vastbinden aan bed

Bericht door Emmy »

Wij hebben bij het hoofdeind in de muur van die haken gemaakt van de IKEA, waar je normaal schommels aan hangt. Zitten keurig achter de kussens, dus uit het zicht, maar wel super effectief.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80041049/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: vastbinden aan bed

Bericht door JJV »

Afhankelijk van t soort bed idd...

ik zelf heb tentharingen in de ophangpunten zitten op alle hoeken waar je touw of veters aan kunt vast maken.

Heb ook mensen gehoord die een riem door de lattenbodem vast maken die net boven t matras uitsteekt.
~\v/~
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: vastbinden aan bed

Bericht door JerryM »

4x een kort touw om de poten van het bed, en dan daar je andere touwen aan vast maken.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: vastbinden aan bed

Bericht door Mack »

Ik heb zelf een ombouw voor mijn waterbed gemaakt zodat die heel makkelijk uit elkaar te halen en te verhuizen is. En daarom zitten er rondom handvaten uitgespaard. Om te verhuizen, heusch... :yes: :hypocrite:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Oppergodin_Hera

Re: vastbinden aan bed

Bericht door Oppergodin_Hera »

dit iets voor jou?
http://www.amazon.com/Lux-Neoprene-Bed- ... 356&sr=1-3" onclick="window.open(this.href);return false;
ruby-vita

Re: vastbinden aan bed

Bericht door ruby-vita »

Hehehe, ik heb dezelfde oplossing als Mack bedacht, alleen zijn het geen uitsparingen maar vastgeschroefde handvatten op de vier hoeken van mijn ombouw. Reuze handig!
Wever

Re: vastbinden aan bed

Bericht door Wever »

Mijn voorkeur is toch echt een spijlenbed. Ik zweer dat fabrikanten er gewoon vanuit gaan dat die voor kinky doeleinden gebruikt gaan worden.

Een relatief dure oplossing: 4 handboeien die aan de poten van het bed geboeid worden. De andere uiteindes zijn niet voor handen of voeten, maar worden als 'ogen' gebruikt om touwen doorheen te halen. En anders zou ik ook een constructie zoals die Jerry reeds aanhaalt opzetten (een paar touwen onder de matras doorhalen, de lussen naar de uiteindes brengen en dat gebruiken voor je eigenlijke knoopwerk).
Gesloten