Blauwe plekken wedstrijd?

Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door Crownless »

In het topic over onderhandelingen zag ik dat Oppergodin Hera iets had gezegd wat ik wel iets vond voor een nieuw draadje.
Oppergodin_Hera schreef:Ik ben en blijf hartstikke vanilla met een af en toe kinky randje. Ik voel mij geen bdsm'er. Ik hang gewoon wat in tussen 2 werelden. Dat maakt het wat lastig. Ik wil meer dan op mijn rug liggen en wachten tot een vdnt klaar is met zijn ding. Maar ik snap ook niets van die blauwe-plekken-wedstrijden.
Die blauwe plekken wedstrijden heb ik ook niks mee hoor. En ik denk niet dat dat een reden is om tussen twee werelden te hangen. Je noemt nu wel echt twee extremen. En wat die 'kijk mijn blauwe plekken!' op fetlife betreft: op fetlife zie je ook alleen maar de extremen. Mijn kont ziet er nooit zo spectaculair uit (qua blauwe plekken dan :P ) dus die plaats ik daar niet. Er zijn echt bdsm-ers die er meer in zitten vanwege de machtsverhouding tijdens seksuele handelingen en het een beetje pijn als middel maar niet als doel. Want niet iedere bdsm-er is onderdanig en masochistisch. Ik denk altijd maar bij van die blauwe plekken dat iemand dan echt heel erg heeft genoten want maso, of dat ze heel trots zijn dat ze iets superzwaars hebben doorstaan voor hun D. Zoals mensen op facebook hun laatste fröbeldingen posten of juichen om een behaald diploma. Iedereen wil graag laten zien wat ze goed gedaan hebben.

Wat vind jij van deze visie over blauwe billen op fetlife? En hoe is dat voor jou? Hou jij van een blauwgeslagen lijf? En zet jij zoiets op fetlife? Waarom wel/niet?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door Voleuse »